09-12-2019, 04:45:17

Autor Tema: Plin - problem  (Posjeta: 16890 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Plin - problem
« u: 14-04-2008, 20:31:53 »
Bok nisam siguran da li vec postoji ta tema ali evo da ju otvorim.. Imam plin od NX-GAS i dobro je sljakalo prva 2 mjeseca a onda su dosli problemi... Sve je promijenjeno ali ne šljaka i ne šljaka!!! Da li da idem na drugi sistem; i  ima ko kakvih iskustava u tome?? Kaj da radim najradje bi ga izvadil i vozil na 98 i dalje jer me to je... do bola kad nekaj ne šljaka na mojoj majoj......
« Zadnja izmjena: 14-04-2008, 20:46:39 od Raziel »
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7639
  • Karma: 265
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #1 u: 14-04-2008, 20:46:14 »
ja sam imao BRC i šljakalo je bez problema
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

kiki-jarun

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #2 u: 14-04-2008, 20:54:16 »
i ja imam BRC i šljaka ko blesav...

ne veli se zabadav kolko para tolko muzike... :ok:
 

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #3 u: 14-04-2008, 21:44:03 »
problem je u tome kaj su ugradili u vise od 300 automobila i kod svih je ok.... Koliko dojde BRC? Zna neko?? Ovaj nx-gas je bil 8500 za gotovinu...
 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13579
  • Karma: 768
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #4 u: 14-04-2008, 22:09:57 »
problem je u tome kaj su ugradili u vise od 300 automobila i kod svih je ok.... Koliko dojde BRC? Zna neko?? Ovaj nx-gas je bil 8500 za gotovinu...

ja ugradio TAG 300 bilo malih problema na početku ali sad radi ko urica

8000 za keš
« Zadnja izmjena: 14-04-2008, 22:33:33 od ALFAFAN »
:cigara: :cigara:
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #5 u: 14-04-2008, 22:32:05 »
Lovato 10 000 kn i zasad radi  :)
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #6 u: 14-04-2008, 22:43:44 »
nx gas. sto reci, prvo reci mi kaj te tocno muci, kaj na bengu s egusi na plin radi kak psada? prevec trosi.

malo detalja.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2383
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: Plin - problem
« Odgovori #7 u: 14-04-2008, 22:45:21 »
Bok nisam siguran da li vec postoji ta tema ali evo da ju otvorim.. Imam plin od NX-GAS i dobro je sljakalo prva 2 mjeseca a onda su dosli problemi... Sve je promijenjeno ali ne šljaka i ne šljaka!!! Da li da idem na drugi sistem; i  ima ko kakvih iskustava u tome?? Kaj da radim najradje bi ga izvadil i vozil na 98 i dalje jer me to je... do bola kad nekaj ne šljaka na mojoj majoj......
Šta se točno događa? Daj malo više opiši to ne šljakanje.
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15770
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #8 u: 15-04-2008, 07:16:34 »
BRC je bio kod mene 11500 kn...sad u akciji je bio 9500...cijena za budućnost je upitna jer zastupnik vodi još pregovore sa BRC-om

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #9 u: 15-04-2008, 16:18:03 »
Hvala Seb na informaciji.  :pivo:
Prvo mi se nije htio prebaciti na plin... Dojdem k mehanicaru stavi ga na komp i popravi.. Drugo jutro opet isto.... bio prije tjedan dana promijenjen MAP senzor i ventil i sve ok. Sljedece jutro sve super ali moras biti oprezan na gasu ( lagano ga dodavati jer inace se zagusi i brzina automobila pada ko da nema plina) i to samo do max 4000 rpm i dalje nejde. Juce promijenjen isparivac i sad kad sa prebacim na plin moram imati konstantnu brzinu jer ga inace gasi..
 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13579
  • Karma: 768
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #10 u: 15-04-2008, 16:33:42 »
Hvala Seb na informaciji.  :pivo:
Prvo mi se nije htio prebaciti na plin... Dojdem k mehanicaru stavi ga na komp i popravi.. Drugo jutro opet isto.... bio prije tjedan dana promijenjen MAP senzor i ventil i sve ok. Sljedece jutro sve super ali moras biti oprezan na gasu ( lagano ga dodavati jer inace se zagusi i brzina automobila pada ko da nema plina) i to samo do max 4000 rpm i dalje nejde. Juce promijenjen isparivac i sad kad sa prebacim na plin moram imati konstantnu brzinu jer ga inace gasi..

onaj tko ti ga je ugrađivao ti je dobro zaje... auto 
:cigara: :cigara:
 

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #11 u: 15-04-2008, 16:38:37 »
da  :kosa:!!!! od onda sam mijenjal lambda sondu, rmp senzor, senzor protoka zraka x2!!! najbolje da ja to hitim van dok mi jos nekaj ne sjeb.... :sado:
 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13579
  • Karma: 768
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #12 u: 15-04-2008, 16:40:44 »
da  :kosa:!!!! od onda sam mijenjal lambda sondu, rmp senzor, senzor protoka zraka x2!!! najbolje da ja to hitim van dok mi jos nekaj ne sjeb.... :sado:

vadi to van... ugradio si plin a ništa nisi uštedio...

bacaj to u smeće i odi na brc ili lovato, ja imam taj tag 300 meni radi super ne znam kak bi tebi, al pošto si već imao ozbiljnih problema odi na ove najbolje sustave
:cigara: :cigara:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #13 u: 15-04-2008, 16:45:52 »
ak si iz ZG, fino nx izbaci i smjer thomgas da ti stave ili BRC ili STAG 300.

meni s ecini d ati je smjesa jako jako krivo postelana. treba hitin kod nekg na komp tko zna sto radi.

Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline borisri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1769
  • Karma: 262
  • Spol: Muški
    • Rijeka
    • Gt 3.2 V6 24v
Odg: Plin - problem
« Odgovori #14 u: 24-04-2008, 07:59:10 »
ili jos jedna preporuka: tartarini sustav, 11500kn uz 5 g jamstva... radi savrseno  :?:

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #15 u: 24-04-2008, 17:19:47 »
eh nisam vam rekal da sam rijesil problem (hvala Bogu)..  presal je komp od plina. Navodno da je bil neki sa greskom. Stavili su novoga i sad ide ko vurica... hvala vam ne preporukama
 

tommy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #16 u: 28-04-2008, 07:12:53 »
Ljudi molim Vas hitno za pomoć.
Vozim Alfu 146 1.6 Boxer iz 1996. godine.Stavi sam u nju plin ( OVLAŠTENO,TOMASETTO na ajnšpric ) i nekih 2 mj. je bilo sve ok.Potrošnja 9,5l.
Doduše,radila je malo nemirno u leru;otišao u srvis gdje sam ga ugrađivao i čovjek mi to sredio.
Problem je u tome što u trenu automatskog prebacivanja sa benzina na plin AUTO SE UGASI

Par puta se dogodilo na niskim okretajima,čovjek iz servisa plina mi je rekao da odem kod mehaničara da mi pročisti ler ventil i par dana je bilo OK.
Danas mi se ugasio pri 120 km/h na autoputu.

POMOZITE JER NE ZNAM VIŠE ŠTA BI A I STRAH ME TAKO SE VOZITI... :color: :kosa: :sad:

Hvala Vam unaprijed.
 

Offline borisri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1769
  • Karma: 262
  • Spol: Muški
    • Rijeka
    • Gt 3.2 V6 24v
Odg: Plin - problem
« Odgovori #17 u: 28-04-2008, 09:53:28 »
najgore je kad te pocnu setat...majstor do servisa plina i obrnuto. Obicno ovi s plina salju kojekuda, a oni su ti koji ti trebaju sredit stanje auta nakon ugradne (akoje sve bilo ok)
Pravac u servis plina i neka ti srede...

tommy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #18 u: 28-04-2008, 11:48:25 »
Ma nabijem ih sve...Kad treba platiti noge im svima vire van iz Tvoje gu....ali kad treba nešto popraviti prave se glupi.

8500 kn nije baš malo...Naručen sam za drugi Ponedjeljak. :henker:
 

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #19 u: 28-04-2008, 17:13:02 »
i meni se to prije znalo dogoditi na autoputu a  i inace u voznji.. Meni je bila prebogata smjesa plina i jednostavno ju je gusilo... mozda ti je lambda sonda presla??
 

tommy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #20 u: 28-04-2008, 20:37:00 »
Vidjeti ću.Bio sam kod mehaničara danas i sve je ok šta se tiće auta ali plin je drtuiga priča.

Za poluditi.U Pon. imam servis... :o000: :?: :mad:
 

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #21 u: 29-04-2008, 17:31:15 »
ej jedno  :off! Ti se znas voziti po Jankomirskoj oko 3 u tjednu?? Mislim da sam te vidjel
 

tommy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #22 u: 29-04-2008, 21:06:18 »
Koja ti je to ulica i zašto pitaš?
 

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #23 u: 30-04-2008, 16:44:28 »
Pa vidjel sam ti auto
 

tommy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #24 u: 30-04-2008, 20:07:30 »
Ja tebe nažalost nisam,očito si prebrz za mene i moju malu...A što se ti vozikaš onuda?! :drive: :craz
 

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #25 u: 30-04-2008, 20:11:32 »
idem na preglede tam u bolnicu :) :) :)
shalim se
Radim u Koncaru tam
 

tommy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #26 u: 30-04-2008, 20:25:15 »
Jel znaš na forumu za temu gdje je objašnjenje mjenjanja folije brzinomjera i turcelera?Hvala unaprijed.
 

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #27 u: 01-05-2008, 00:31:41 »
nemam pojma probaj kod tuninga!!
 

Offline Mirsad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2600
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • 156 2.0TS+LPG
    • Sarajevo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #28 u: 01-05-2008, 10:25:23 »
Ma ja sam u nedoumici dali da ugradim plin LPG sistem s obzirom na divljanje cijena benzina to mi se cini naj rentabilnije. Ali me strah svih tih nazovimo kvarova ili mana neko ga dize u nebo a neko place dali to valja za motor,dali ce to cemu stetiti to su mi najvece nepoznatice. 
 

Offline dstormyd

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 495
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #29 u: 01-05-2008, 10:30:55 »
Ma ja sam u nedoumici dali da ugradim plin LPG sistem s obzirom na divljanje cijena benzina to mi se cini naj rentabilnije. Ali me strah svih tih nazovimo kvarova ili mana neko ga dize u nebo a neko place dali to valja za motor,dali ce to cemu stetiti to su mi najvece nepoznatice. 
ajmo riješiti neke nedoumice...
znam osobno četvoricu alfista (145, 156 1.6, 156 1.8, 156 2.0 selespeed) koji nemaju nikakvih problema sa plinom, tako da što se tiče kvarova greška je kod inicijalne ugradnje.. ne daljnjeg korištenja!

Odi ugradi plin kod nekog tko to ZNA napraviti..
ne slušaj gluposti o suhom plinu koji uništava motor i takve bedastoće.

Izračunaj si koliko te dodje instalacija, 3,35kn/l plina i vidi sam hoćeš li investirati ili ne..

nisam objektivan s obzirom da imam dva auta (AR 156 1.6TS i Mitsubishi Lancer 1.5) na plin i zadovoljan sam izuzetno..
 

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #30 u: 01-05-2008, 11:23:54 »


Odi ugradi plin kod nekog tko to ZNA napraviti..


Istina najvaznije je da ti ga ugrade kvalitetno ta nemas poslije problema
 

Offline Mirsad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2600
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • 156 2.0TS+LPG
    • Sarajevo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #31 u: 02-05-2008, 11:17:22 »
koliki tank stane u nju mjesto rezervne gume koliko litara ?? i ccc koliko mozete preci kilometara neke normalne vozne ?? :mahm
 

alfaboy156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #32 u: 02-05-2008, 12:00:44 »
ja imam umijesto rezervne gume u kapacitet joj je 50 L a stane 44 zbog plovka... Ja prejdem oko 350 km sa tim tankom a to ti je 150 kn
bagatela
 

tommy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #33 u: 02-05-2008, 13:54:43 »
Imam u gepeku bocu od 70 l.

S punom pređem 750 km,znači od ful pune do prazne dok ga ne prebaci na benzin.

To bi po računici bila potrošnja 9,3 l.Ja sam više nego zadovoljan... :color: :hap:
 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13579
  • Karma: 768
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #34 u: 21-07-2008, 12:56:29 »
e ovako kad sam ugradio plin sa autom sam mogao preći 350 km sa punim tankom (150 kn) sad 4 mjeseca nakon toga sa istim tankom 150kn pređem jedva 280... što se opasno priližava onoj brojci od 20 litara na 100km što za ovaj motor nije uobičajeno... nešto nevalja a ne znam kaj, ljudi pomozite
:cigara: :cigara:
 

Offline rioma

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 63
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8 ts SW (2.0 ts swap), 146 ti - oba LPG
    • Dugo Selo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #35 u: 21-07-2008, 13:06:41 »
Koji sistem imaš unutra? Meni 2.0ts troši 150 kn na 300 km plina gradske vožnje isključivo i to imam stari sistem na flangu. Ali ako si ga ugradio prije četiri mjeseca onda odi kod onog ko ti je ugradio pa nek pogleda, zar nije pod garancijom? Ali ako si često ovih 280 km vozio na kratke relacije onda me ne čudi da je tako.
 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13579
  • Karma: 768
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #36 u: 21-07-2008, 17:28:47 »
Koji sistem imaš unutra? Meni 2.0ts troši 150 kn na 300 km plina gradske vožnje isključivo i to imam stari sistem na flangu. Ali ako si ga ugradio prije četiri mjeseca onda odi kod onog ko ti je ugradio pa nek pogleda, zar nije pod garancijom? Ali ako si često ovih 280 km vozio na kratke relacije onda me ne čudi da je tako.

sistem je stag300, pod garancijom je dvije godine, a sad, na dosta kratke relacije, praktički posao -doma - posao... al opet i prije sam te relacije radio pa nije toliko trošio, ubrzo idem na more pa će to biti pravi test, a možda i odem kod ovoga da mi pogleda... ne kužim kaj mu je došlo odjedanput, guta ko lud, evo npr sa pređenih 150 km već mi se pali crvena lampica a rezerva mi traje još 100-120 km, a prije mi se crvena palila na 230 i nije ga bilo više ni trunkice s pređenih 360 km, ne kužim kaj se događa... al ide mi užasno na živce kad gledam kako mi onaj mali indikatorčič koji prikazuje koliko plina ima stalno pada...
:cigara: :cigara:
 

Offline rioma

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 63
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8 ts SW (2.0 ts swap), 146 ti - oba LPG
    • Dugo Selo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #37 u: 21-07-2008, 18:33:55 »
S obzirom  da je stag300 s tim ne bi trebao imati problema pokazao se kao dobar sustav, odi nek ti ga spoji na komp pa nek pogleda u čemu je problem ionako je pod garancijom.
 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13579
  • Karma: 768
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #38 u: 21-07-2008, 18:39:51 »
S obzirom  da je stag300 s tim ne bi trebao imati problema pokazao se kao dobar sustav, odi nek ti ga spoji na komp pa nek pogleda u čemu je problem ionako je pod garancijom.

a izgleda da ću morat...
:cigara: :cigara:
 

Offline Sinke

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4556
  • Karma: 319
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 GTA
    • Čakovec
Odg: Plin - problem
« Odgovori #39 u: 21-07-2008, 18:46:36 »
Meni 147 2.0 za tank plina od 140-150 kn prodje 350km.Cak i koji kilometar vise kak se u zadnje vrijeme vozim na tempomat.
Nakon 200km se pali crvena za rezervu..
Provjeri jos sada na putu za more,ak bude manje vise tu negdje odi do instalatera neka ti ga dodatno podesi.
˝domoljublje prozvali fašizam˝
 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13579
  • Karma: 768
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #40 u: 21-07-2008, 18:53:00 »
Meni 147 2.0 za tank plina od 140-150 kn prodje 350km.Cak i koji kilometar vise kak se u zadnje vrijeme vozim na tempomat.
Nakon 200km se pali crvena za rezervu..
Provjeri jos sada na putu za more,ak bude manje vise tu negdje odi do instalatera neka ti ga dodatno podesi.

al eto nije mi baš jasno, kao da nije poštelan, frendu koji ima isti motor kao i ja za isti tank prođe 410 km...  :?: :?:
:cigara: :cigara:
 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13579
  • Karma: 768
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #41 u: 21-07-2008, 18:53:30 »
izgleda da ću ja morat i prije mora na štelanje...
:cigara: :cigara:
 

Offline Sinke

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4556
  • Karma: 319
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 GTA
    • Čakovec
Odg: Plin - problem
« Odgovori #42 u: 21-07-2008, 19:37:33 »
izgleda da ću ja morat i prije mora na štelanje...
Odi,nemas kaj izgubiti osim vremena,sve je u garanciji..
Pa ti sa 1.6 motorom bi morao bar 350km sa tankom plina proci..
Meni se od ugradnje isto ponasa,zena gradske voznje tak oko 350,ja kad idem u Zg po otvorenoj cak i do 380-390km..
« Zadnja izmjena: 21-07-2008, 20:21:45 od Sinisa Vz »
˝domoljublje prozvali fašizam˝
 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13579
  • Karma: 768
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #43 u: 21-07-2008, 19:43:59 »
jebiga s tim autom stvarno nemam sreće... oće kupit tko? ušteda zajamčena...  :craz
:cigara: :cigara:
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #44 u: 23-08-2008, 18:04:28 »
evo sam da javim da sam danas konacno rijesio problem plina... naime kao sto znate kad je dosla do 4000 o/min onda ja stucalaa i nije isla vise...

Kod visih okretaja ona normalno vise i trosi,,,  :) posto je faljelo plina  tj nije ga dovoljno dolazilo nije auto ni isal,,,,
Rijesanje: izmedju ventila i isparivaca 1,5 m namotane bakrene cijevi   fi 8 mm (dosad 5 cm fi 6 mmm)
Rezultat: auto ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  :happ: :happ:         
 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: Plin - problem
« Odgovori #45 u: 15-12-2008, 19:28:22 »
pomoc potrebna!!!
brat je kupio brava sa ugradenim tomasetto plinskim sustavom i sad ima problem.riknula je ona mala stvar s lampicama kraj volana,pokazivac kolicine plina,a to je ako sam dobro razumio nekakav kontroler ili slicno.u dubrovniku i sire barem koliko ja znam niko ne radi sa tim sustavom pa bi molio ako znate nekoga ,telefone ili mail,kome se mogu javit.neko ko ce mi znat objasnit sto mi tocno treba da ne uzmem krivo.hvala unaprijed svima na info :afr:
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2383
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: Plin - problem
« Odgovori #46 u: 15-12-2008, 22:43:07 »
Ne mora bit da je pokazivač. Jel to direktala ili na flanđu?
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13579
  • Karma: 768
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #47 u: 15-12-2008, 22:46:10 »
evo ja kod ovih ugradio Tomasseto sistem, nazovi pa pitaj...  :ok:

Pro-tim auto plin - Ugradnja
:cigara: :cigara:
 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: Plin - problem
« Odgovori #48 u: 15-12-2008, 22:57:20 »
hvala na info.nazvat cu ujutro.ma bio sam kod dobrog mestra,pouzdanog koji mi je rekao da je to problem.otvorio je to i nasao neki kurslus unutra i reko treba taj dio novi ali ga on nmoze nabavit.jbg nece se zajebavat s time ali ce mi promjenit bez problema ako nabavim dio.
 

Offline vedran_zg

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 161
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #49 u: 17-12-2008, 02:04:58 »
hvala na info.nazvat cu ujutro.ma bio sam kod dobrog mestra,pouzdanog koji mi je rekao da je to problem.otvorio je to i nasao neki kurslus unutra i reko treba taj dio novi ali ga on nmoze nabavit.jbg nece se zajebavat s time ali ce mi promjenit bez problema ako nabavim dio.

unutra se nalazi nešto jednostavno elektronike (otpornici releji) i vjerojatno jedan IC. Ako je nešto ckrlo od ove jednostavne elektronike to se da popraviti.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #50 u: 17-12-2008, 02:10:40 »
bresković u kaštelu novom ge generalni uvoznik za tomasetto nazovi tamo. Sigruno ti može pomoći.

Autoplin Brešković (021 238 300, 238 318)
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: Plin - problem
« Odgovori #51 u: 18-12-2008, 23:02:22 »
ljudi dva dana vec zovem i breskovica u split i niko se ne javlja dva dana.nova rjesenja,molim!
 

Offline DOVLA

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+8)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1682
  • Karma: 59
  • Spol: Muški
  • 156 sw 1.9jtd Ti
    • zagreb,đubrava
Odg: Plin - problem
« Odgovori #52 u: 19-12-2008, 10:39:36 »
zovi u zagreb nekog ovlaštenog za tomaseto pa nek ti pošalje hp ex  01/2009-518 preden
PRODAJEM DOBAR FRIŽIDER.Dobro hladi i ima ostavu za jaja,malo boli kad zalupiš vrata
 

flyerdean

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #53 u: 16-06-2009, 19:06:13 »
Naime, imam direktni LandiRenzo sistem i dešava se to da auto na obrtajima većim od 4000 jednostavno prestane vuč, a isto se dešava i na plinu i na benzinu!

Pa sad prvi korak mi je očistiti dizne kaj me u Varaždinu košta nekih 200 kuna sa demontažom i montažom, zatim puno njih prstom upire na mjerač protoka zraka?

Koja su vaša iskustva i dali je netko imao takav problem?


 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1166
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: Plin - problem
« Odgovori #54 u: 16-06-2009, 19:08:53 »
šta si još primjetio od simptoma, recimo, kako ti je sa potrošnjom?
 

flyerdean

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #55 u: 16-06-2009, 19:15:42 »
Pa, potrošnja nije pretjerana, koliko se to meni čini, bengu nisam mjerio, ali plin 40 litara cca 350km, a ostali simptomi, jebiga kad je hladan motor jedva vuče i trokira, na bengi, a čim prebaci na plin ide malo bolje ali tako dugo dok ne dođe do nekih 70 stupnjeva ne radi dobro!

Inače sa paljenjem nemam nikakvih problema, sve uredno od prvo, ler gas se dobro drži.....
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #56 u: 16-06-2009, 19:45:31 »
vjerojatni uzrok je taj da je mapa plina loše poštelana.
Mapa plina je presiromašna i usljed toga je došlo do pomicanja mape benzina.
Moguće je da je uz to i MAF otišao vrit. No moja preporuka je da odvojiš klemu akumulator ana nekih sat vremena da s erestira mapa benzina iond ausporediš plin/benzin
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1166
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: Plin - problem
« Odgovori #57 u: 16-06-2009, 19:50:47 »
Upravo sam ti i ja to htio savjetovat. Imao sam i ja nekih problema sa tim, skinuo klemu na sat vremena i simptomi se počeli popravljat dok nisu potpuno nestali nakon nekin 50km.
Probaj i ti, ništa ne košta  :ok:
 

flyerdean

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #58 u: 16-06-2009, 19:53:58 »
Hvala dečki, idem to odmah isprobati, a injektore budem svakako očistil, nije neka investicija!


 :care
 

flyerdean

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #59 u: 16-06-2009, 22:09:24 »
Probao sam ovo sa klemama, ali mislim da nema efekta, i dalje isto, kad pritisnem naglo papučicu gasa do kraja motor se ne vrti više od 4000 okretaja, a kad postepeno dodajem gas ide do crvenog, ali sa sitnim trzajima iznad tih 4000, uglavno budem probal sa injektorima ako to ne prolazi molio bih nekoga tko ima takav motor u okolici Varaždina da probamo samo preseliti mjerač protoka zraka, da ne kupujem novi bezveze, a i idem sutra do servisa na dijagnostiku da vidim kaj komp pokazuje!


Hvala svima
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #60 u: 16-06-2009, 22:11:24 »
to na plinu ili na benzinu?

Skidanje klema poništava samo benzinsku mapu.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

flyerdean

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #61 u: 16-06-2009, 22:13:48 »
to na plinu ili na benzinu?

Skidanje klema poništava samo benzinsku mapu.

Na benzinu i na plinu je isto, bez ikakvih promjena, sutra idem do Zagreba pa ga budem malo provozal na bengu....
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #62 u: 16-06-2009, 22:18:43 »
Benz mapa je sad resetrirana, trebaš ga vozit malo nabengu u svim okretajima da poštela sam mapu benzinsku kako mu treba. No moguće je d ate uz to zeza i debi(l)metar
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1166
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: Plin - problem
« Odgovori #63 u: 16-06-2009, 22:20:55 »
skinuo klemu na sat vremena i simptomi se počeli popravljat dok nisu potpuno nestali nakon nekin 50km.

vozi se malo pa onda vidi, niti meni se nije stanje popravilo odma. isti problem sam imao, meni nije htio preko 3000 okr
 

flyerdean

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #64 u: 16-06-2009, 22:27:14 »
Benz mapa je sad resetrirana, trebaš ga vozit malo nabengu u svim okretajima da poštela sam mapu benzinsku kako mu treba. No moguće je d ate uz to zeza i debi(l)metar

Budem probal na taj način, nije ni "debi(l)metar" tak skup na kraju krajeva, samo bilo bi mi jeftinije to prvo probat sa drugim, uglavnom idem prvo na dijagnostiku, zatim očistit injektore a možda pomogne!

Svejedno Isus hvala na pomoći!
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #65 u: 16-06-2009, 22:44:42 »
Budem probal na taj način, nije ni "debi(l)metar" tak skup na kraju krajeva, samo bilo bi mi jeftinije to prvo probat sa drugim, uglavnom idem prvo na dijagnostiku, zatim očistit injektore a možda pomogne!

Svejedno Isus hvala na pomoći!
nema na čemu. za to služi forum.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #66 u: 17-06-2009, 07:37:44 »
nemam iskustva s plinjarama ali ovi ostali simptomi sasvim odgovaraju MAF-u ( debimetru).....
Dijagnostika mozda ne pokaze nikakvu gresku ali pokusaj ga iskopcati......pa onda na dir  :da:
 

Offline Igica

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8323
  • Karma: 578
  • Spol: Muški
  • Alfa 146
    • Varaždinske toplice - Varaždin
Odg: Plin - problem
« Odgovori #67 u: 17-06-2009, 09:02:46 »
Da, dijagnostika ne pokaže grešku ako je maf u qrcu. Probaj s ispravnim ili ga iskopčaj kak Anton veli :ok: :mah:
 

flyerdean

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #68 u: 18-06-2009, 12:09:28 »
MAF je u redu, ali tester govori da je lambda sonda mrtva, tak da budem danas probal još i to!
 

zoran 156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #69 u: 27-06-2009, 16:56:08 »
da to se i meni zna desit ali kod mene je po mom misljenju do svjecica koje se pale na visim okr. uklanjm tak da u voznji prebacim na bengu i nakon nekoliko km.opet na plin i tad je sve pet.
 

Alfa155 94

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #70 u: 17-09-2010, 09:03:12 »
Ovako neznam dal sam u dobroj tebi sry na tome...ovako moja alfa 2.0ts 8v je na plin sa flandom dali ima netko da radi doma ili neznam jeftino da se prespoji plin na direkt..naso sam u bosni 300e ???????????
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #71 u: 17-09-2010, 10:22:05 »
jesi li nasao bas sve za direkciju?
treba ti drugi isprarivac, elektornika, dize.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15770
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #72 u: 17-09-2010, 10:40:15 »
trebe sve osim rezrvara i cjevi za dotok plina do isparivača...možda čak i plovak zbog pokazivanja količine plina
na kraju balade taj koji montira plin mora imat program za taj model plinskog sustava da se izmapira plin

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7639
  • Karma: 265
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #73 u: 17-09-2010, 10:41:58 »
ukratko, neisplativa zaje....
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

Alfa155 94

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #74 u: 17-09-2010, 13:22:48 »
znam da pase samo boca da sve naprijed treba drgo kpmpjuter dizne isparivac i to pitam ak neko radi doma...u bosni u servisu za plin brc mi stavi gore za 300e taman i imam baku pokraj odmah tak da ak nis ne nadem dole po plin  :smijeh nemogu vise stavio i drugi motor i mali detonira nemam zivaca kupovat kucista filtera  :blabla
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15770
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #75 u: 17-09-2010, 13:25:03 »
imam ti ja BRC direktni sustav polovni bez papira za 4500 kn sa ugradnjom

Alfa155 94

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #76 u: 17-09-2010, 13:34:07 »
nemam love tolko sad sam ulupo 3000e tak da...rega prvo pa plin al previse mi je 4500kn
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #77 u: 18-12-2010, 16:17:23 »
Naime kako je zaledilo u rijeci sve moguće zbog smrznute kiše tako je i meni auto okovan ledom... Kad ga upalim kad se zagrije na 90 prebacim na plin on izbacuje i tako konstantno a ima preko pola tanka plina u njemu... Šta bi mogo bit uzrok? Prvi put od kad ga imam da me plin zaje
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5132
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #78 u: 18-12-2010, 17:10:26 »
kako? neće na prekidaču? prebaci pa se guši? ne pokazuje da je spreman za plin? što?
:Horse: :mehanic
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #79 u: 18-12-2010, 17:14:58 »
kad upalim auto, kad se na benzinu zagrije na 90c stisnem prekidač da prebaci na plin, dam gasa do 2000okr i on prebaci i niti sekundu da je prebačen na plin počne tulit i iskopča ga (kao kad ostaneš bez plina pa signalizira)

reko mi je mehaničar koji servisira plin da su mi pluča premala i da su se zaledila (što je navodno česta pojava pri ovakvim temperaturama), da treba čekat da odledi
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #80 u: 18-12-2010, 17:22:14 »
meni je ovih dana na - 9 radil normalno...
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #81 u: 18-12-2010, 17:28:48 »
je i meni do sinoč... i prošlu zimu isto cijelu zimu bez problema! Neznam ta pluća ću morat nabavit veća
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5132
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #82 u: 18-12-2010, 17:31:27 »
jel on mislio na isparivac kada je rekao pluca ???
Provjeri ti zice sto idu na komp i akumulator i pogledaj si zice sto su na isparivacu i sto imas u boci na tim relejima,
:Horse: :mehanic
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #83 u: 18-12-2010, 17:33:11 »
kad upalim auto, kad se na benzinu zagrije na 90c stisnem prekidač da prebaci na plin, dam gasa do 2000okr i on prebaci i niti sekundu da je prebačen na plin počne tulit i iskopča ga (kao kad ostaneš bez plina pa signalizira)

reko mi je mehaničar koji servisira plin da su mi pluča premala i da su se zaledila (što je navodno česta pojava pri ovakvim temperaturama), da treba čekat da odledi
Pluča se nebi smjela zalediti ako imaš antifriz u sistemu
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #84 u: 18-12-2010, 17:33:43 »
da na isparivač je mislio
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #85 u: 18-12-2010, 17:34:55 »
mozda imas zracni djep u isparivacu.
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #86 u: 18-12-2010, 17:36:12 »
u sistemu ima 6 litara antifriza!

zračni đep bi bio?
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #87 u: 18-12-2010, 17:42:19 »
pa da ti je u isparivacu zrak kojeg antifriz nemoze protjerati, ovisi gdje se nalazi isparivac , jel ima za odzracivanje itd, kazem mozda ti je to ako je dosada sve dobro radilo.
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5132
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #88 u: 18-12-2010, 17:47:47 »
to se nebi smjelo događat jer za svaku kubikazu ide drugi ono aaa i antifriz ga zagrije pa bude topal kao i motor jesi probao stavit ruku na njega kada se zagrijao auto do 90 jer i on mora bit jako topao eee  sad moze bit da da ti se i komp zableso i nece prebacit automacki, provjeri zice za napajanje plinskog kompa i sto ti idu na isparivac ili cak mozes izvadit osigurac od plinskog kompa i ostavit na 10-20 min da se resetira i nanovo ga vratit moze bit da se i on zableso malo


nema na njemu nigdje za ozracit jer je isparivac direktno spojen na cijeli sistem od grijanja-hlađenja auta i odzracuje se normalno kao i svaki auto sa ili bez isparivaca
:Horse: :mehanic
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #89 u: 18-12-2010, 17:51:46 »
automatski on prebacuje, probao sam ga ugrijanog ugasit i upalit i pustit da sam prebaci dakle čeko sam da automat prebaci, on prebaci al iskopča kao da je negdje čep nasto, kao kad ostaneš u vožnji bez plina
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

Offline adventurer

  • Trade Count: (+7)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 397
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Zaprešić
Odg: Plin - problem
« Odgovori #90 u: 18-12-2010, 17:53:17 »
Možda su ti dizne od plina začepljene pa auto jednostavno ne dobiva dovoljnu količinu plina i automatski se prebacuje na benzin. Na diznama se nakupi mast koja se kod nižih temperatura zna stvrdnuti i ne propušta plin kroz membranu.
...CUORE SPORTIVO...
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #91 u: 18-12-2010, 18:00:37 »
sve to stoji ali ja sam se vozio na benzin jedno 20tak minuta tako da je trebalo ugrijat u motoru i to sve sjest na svoje... nema kruha od plina morat ću malo uložit u djelove od GTA  :funny:
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5132
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #92 u: 18-12-2010, 18:02:49 »
ja sam na bravu imao slicne probleme gubio mi masu ,  provjeri ti zice sve da od hladnoce negubi koja kontakt pa ti se zato izbacuje na  plin jel ti se cuje da ukljuci relej??
:Horse: :mehanic
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #93 u: 18-12-2010, 18:04:56 »
čujem relej da... nakon što odradi na leru jedno minutu dve dok je topal čujem u motoru negdje tk kad ga uključi!
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5132
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #94 u: 18-12-2010, 18:07:59 »
provjeri ti zice i probaj iskljucit plinski komp na 10-20 min ili cak u voznji prebaci na plin mada cisto sumnjam da ti ventil na boci neotvori dotok plina al provjeri i tamo zice za svaki slucaj sve kako je spojeno
:Horse: :mehanic
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #95 u: 18-12-2010, 18:10:18 »
oću sutra po danu svakako! Hvala svima... eto prvi put da imam ikakav problem sa plinom.. ovih dana sam se vozio na -5 sve je radilo do sinoć! javit ću ishod
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5132
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #96 u: 18-12-2010, 18:10:49 »
 :ok:
:Horse: :mehanic
 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #97 u: 19-12-2010, 11:32:15 »
kada si zadnji puta mijenjao filter plina??
on bi isto trebao biti u prostoru oko motora prije isparivaća
naime kako je naš plin loš možda se je on toliko nakupio smeća + vrlo niska temperatura koje je to smeće još dodatno stisnulo te usljed nedovoljnog dolaska/prolaska plina komp. gasi plin
to isto možeš provjeriti sam,odvrneš čašicu ustanoviš stanje i to je to (možda)
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3751
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #98 u: 19-12-2010, 12:57:33 »
Provjeri MAP senzor plinskog sustava
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5132
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #99 u: 19-12-2010, 13:09:42 »
aa neznam bas da je do filtera ja nisam mjenjao skoro 40 000 km pa nisam imao problema po zimi, a kada sam ga promjenio nije ni bio prljav kako znaju rec da bude
:Horse: :mehanic
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3751
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #100 u: 19-12-2010, 15:52:55 »
Kaj se tiče mijenjanja filtera plinske faze, frend je rekorder: Tomasetto na Bravu 1.8 16V nije mijenjan 100 000kn, da sto tisuća, tak da to nije sigurno.
Probaj odštekati vakuum cjevčicu MAP senzora sa usisne grane, naravno začepi ju da ne vuće falš zrak, pa vidi dal bude onda prebacivao
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #101 u: 19-12-2010, 17:09:59 »
evo ljudi, danas sam kopao sam po struji od plina i sve špt ose dalo jer nemogu sa autom mrdnut okovano je snjegom i ledo msve kod mene a ja na ljetnim gumama bez lanaca... u srijedu mi je zakazan termin

ovako stvari stoje... upalim auto na benzinu i pustim da se ugrije (čekam onaj "tk" zvuk da se relej od plina upalio, da mogu dodat gasa kako bi prebacio) i kad napravi "tk" dodam gasa i on prebaci ravno na sekundu i izbaci počne tolit na onom dugmiću koji prikazuje koliko plina ima...

e sad... sve osigurače i kontakte sam provjerio, đekove našprico kontakt sprejem, plina ima 2 crtice... nego ima jedna pojava koj udo sad nisam zamjetio... nakon što mi izbaci plin ugasim auto i kod motora baš kod filtera čujem pištanje.... unutar cijevi nekakvo slabo propuštanje kao da je negdje pritisak i to unutar cijevi/filtera zapinje (napominjem plin se ne osjeti nigdje oko motora osim na isparivaču jako malo kao i usred ljeta do kje sve radilo kako treba)

rekao mi je prijatelj koji na audiu a6 3.0 ima plin da se blato u filteru skori i smanji protok, automatski komp izbacuje
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5132
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #102 u: 20-12-2010, 00:13:25 »
nevjerujem da ti je do filtera vec prije do plinskog ventila ili senzor pritiska ne rade kako treba tj da su oni otisli ili se zica koja otpustila pa nema spoja  ili cak zna bit isparivac prljav da on zeza tj nakupi se svega i jos ti se membrane stvrdu jace od hladnoce i nedobiva dovoljno plina
:Horse: :mehanic
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: Plin - problem
« Odgovori #103 u: 20-12-2010, 09:15:30 »
Kad prekidač za prebacivanje benzin-plin daje zvučni signal znači da je senzor pritiska plina očitao prenizak tlak do brizgaljki.Problem je, dakle, u količini plina koja dolazi do brizgaljki. Sistem je vjerovatno ispravan, ali se dogodio čep u kretanju plina. Pojavilo se negdje usko grlo. Moguće na filteru ( na cijevi koja vodi na brizgaljke ) ili na samom isparivaču. Brizgaljke u ovom slučaju nebi trebale bit problem jer je senzor pritiska prije njih. Za početak bi trebalo uklonit filter i spojit cijev bez njega uz pomoć komada malo uže metalne cijevi napravit bypass pa vidjet hoće li proradit. Ako ne ideš dalje sa sumnjom na isparivač.
« Zadnja izmjena: 20-12-2010, 09:17:27 od Joke »
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline MiamiVice

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 242
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • 14716LPG
    • Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #104 u: 20-12-2010, 10:29:32 »
ili je senzor pritiska rekao  :mah:
meni je pokazivao tlak od 4bar pa je komp smanjio dotok plina gotovo na nulu, nedovoljno da bi motor radio
QV
Legalizacija!
 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #105 u: 20-12-2010, 10:37:45 »
evo ljudi, danas sam kopao sam po struji od plina i sve špt ose dalo jer nemogu sa autom mrdnut okovano je snjegom i ledo msve kod mene a ja na ljetnim gumama bez lanaca... u srijedu mi je zakazan termin

ovako stvari stoje... upalim auto na benzinu i pustim da se ugrije (čekam onaj "tk" zvuk da se relej od plina upalio, da mogu dodat gasa kako bi prebacio) i kad napravi "tk" dodam gasa i on prebaci ravno na sekundu i izbaci počne tolit na onom dugmiću koji prikazuje koliko plina ima...

e sad... sve osigurače i kontakte sam provjerio, đekove našprico kontakt sprejem, plina ima 2 crtice... nego ima jedna pojava koj udo sad nisam zamjetio... nakon što mi izbaci plin ugasim auto i kod motora baš kod filtera čujem pištanje.... unutar cijevi nekakvo slabo propuštanje kao da je negdje pritisak i to unutar cijevi/filtera zapinje (napominjem plin se ne osjeti nigdje oko motora osim na isparivaču jako malo kao i usred ljeta do kje sve radilo kako treba)

rekao mi je prijatelj koji na audiu a6 3.0 ima plin da se blato u filteru skori i smanji protok, automatski komp izbacuje
pa to ti i ja sugeriram u prijašnjem postu
plin se iskljući radi nedovoljnog protoka/pritiska kako se je iskljućio ostao je tlak u cijevi između elektroventila na boci i elektroventila između filtera plina i isparivača.Uzmi ljepo ključ trinaest i odšarafi čašicu,očisti ju očisti taj filter koliko možeš,možda čak i da probaš vratiti za prvu ruku bez filtera i probaš zapaliti....bez brige nebudeš auto u plamen pretvorio.U svakome slučaju ako to radiš sam pazi na gumicu na čašici od filtera da ti sijedne kako treba.Ma da ti i krivo sijedne elektroventili bi trebali opet iskljućiti prvi ventil na boci jer bi registrirao preveliki isticaj protoka plina itd itd....
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #106 u: 20-12-2010, 10:47:56 »
mislim da je sigurnije da odes do nekog mehe nije plin bas za igrat se sa njim
malo je  :off al to me uvjek zanimalo sta da imas plin u autu i neko te od iza onako posteno zabije jel moguce da eksplodira boca  :?: :hap:
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5132
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #107 u: 20-12-2010, 11:20:41 »
mislim da je sigurnije da odes do nekog mehe nije plin bas za igrat se sa njim
malo je  :off al to me uvjek zanimalo sta da imas plin u autu i neko te od iza onako posteno zabije jel moguce da eksplodira boca  :?: :hap:

nemoguce je da eksplodira i plin ti je sigurniji kod sudara od benzina sto je i dokazano sa testovima, aaa razne babske price su ono plin je opasan i takve stvari da je onda se nebi u nekim drzavama cijeli javni prijevoz prebacio na plin evo ti i test
 Crashtest: Explodieren Gas-Autos wirklich?
:Horse: :mehanic
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #108 u: 20-12-2010, 11:30:49 »
mislim da je sigurnije da odes do nekog mehe nije plin bas za igrat se sa njim
malo je  :off al to me uvjek zanimalo sta da imas plin u autu i neko te od iza onako posteno zabije jel moguce da eksplodira boca  :?: :hap:

 :mahm :mahm Been there done that.
Sto se desi, auto se omota oko boce.

ja sam s puntom stajao a covjek uletio s nekih 60 na sat u auto.
Auto se oko boce omotao, boca niti ogrebana, bila na tlacnoj probi sve 5.

to niej pleh vec 3mm valjani celik! Price o ekspolzijama boca u sudaru su price za malu cjecu.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #109 u: 20-12-2010, 12:17:02 »
 :ok: imam paranoje od tog plina :hehe:,kad sam dostavljao pizze vozio sam skodu favorit sa plinom i svaki put prije nego sta bi cigaru zapalio bi mi proslo kroz glavu kako ce me dignut u zrak  :funny:
« Zadnja izmjena: 20-12-2010, 12:17:37 od Reno »
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #110 u: 20-12-2010, 12:41:46 »
:ok: imam paranoje od tog plina :hehe:,kad sam dostavljao pizze vozio sam skodu favorit sa plinom i svaki put prije nego sta bi cigaru zapalio bi mi proslo kroz glavu kako ce me dignut u zrak  :funny:
nema sanse, osima ak ti sustav ne pusta a to ces osjetiti jer smrdi.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Reno

  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4700
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #111 u: 20-12-2010, 13:58:29 »
nema sanse, osima ak ti sustav ne pusta a to ces osjetiti jer smrdi.
:ok: bome je i smrdilo u skodilaku po plinu al kaze gazda da je to normalno  :rolll: a ja budala osim sto sam vozio taj auto jos sam i pusio unutra onako izdrogiran od smrada plina  :hehe:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #112 u: 20-12-2010, 14:39:03 »
da odletis stavrno treba biti ispravna koncentracija.
A i mala kolicina smrdi ko luda.
Ak pustis plin iz upaljaca instrument odleti preko skale a to je na veliki prostor kao auto koji ima prtotok zraka nista, trebao bi imati jako puno upaljaca da se to napuni.
A toliko plina da auto pusta vec bi odletio ti kad bi otvarao vrata
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #113 u: 20-12-2010, 16:28:35 »
pa to ti i ja sugeriram u prijašnjem postu
plin se iskljući radi nedovoljnog protoka/pritiska kako se je iskljućio ostao je tlak u cijevi između elektroventila na boci i elektroventila između filtera plina i isparivača.Uzmi ljepo ključ trinaest i odšarafi čašicu,očisti ju očisti taj filter koliko možeš,možda čak i da probaš vratiti za prvu ruku bez filtera i probaš zapaliti....bez brige nebudeš auto u plamen pretvorio.U svakome slučaju ako to radiš sam pazi na gumicu na čašici od filtera da ti sijedne kako treba.Ma da ti i krivo sijedne elektroventili bi trebali opet iskljućiti prvi ventil na boci jer bi registrirao preveliki isticaj protoka plina itd itd....

hvala na dobrim uputama, imaš +  i ti i svi koji su pomogli :ok:
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #114 u: 21-12-2010, 16:24:20 »
ekipa evo da zaključimo temu....

u filteru od plina je bilo toliko smeća, naprosto ne vjerujem da je auto prije toga uopće vozio! Sad sve štima radi ko velik!

Hvala svima na pomoći i savjetima  :pivo:
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3751
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #115 u: 21-12-2010, 20:55:43 »
Ak je bilo toliko smeća u filteru plinske faze, pitanje je onda kaj ima u isparivaču koji je prije njega
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: Plin - problem
« Odgovori #116 u: 22-12-2010, 13:14:20 »
tako je, on sad radi kao prije ali prevencije radi ide na servis do kraja tjedna sad jedan dan kad ulovim vremena
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

zoran

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #117 u: 22-12-2010, 16:58:41 »
ekipa evo da zaključimo temu....

u filteru od plina je bilo toliko smeća, naprosto ne vjerujem da je auto prije toga uopće vozio! Sad sve štima radi ko velik!

Hvala svima na pomoći i savjetima  :pivo:
rekao sam ti ja.....u principu je plinska instalacija vrlo jednostavna
Ak je bilo toliko smeća u filteru plinske faze, pitanje je onda kaj ima u isparivaču koji je prije njega
nisam te prije htio ništa upućivati ali ovo spominjanje filtera kao plinske faze ti ne drži vodu a i isparivač plina dolazi poslje filtera plina a na samome kućištu (to možeš gledati i kao cijeli elektroskolop(elektro ventil sa integriranim filterom) znači filtera + ventil integrirano u jednome kućištu koje se neda štelati,ili elektro funkcija radi ili neradi (otvoreno/zatvoreno) a sami filter se sa vremenom zaštopava i to sa grubom nečistočom iz plina
tako je, on sad radi kao prije ali prevencije radi ide na servis do kraja tjedna sad jedan dan kad ulovim vremena
ako ti auto radi sada ok nemoj niti ići da ti prodavaju maglu i žene te za novce (jedino ako imaš viška krznaša).Odi samo u stanicu za teh.pregled i zamoli da ti provjere sa ispitivačem dali možda negdje curi plin ili kod servisera za plin.
Inače isparivač je zadnje što će riknuti na plinskoj instalaciji.Vrlo jednostavan uređaj od dva dijela kojeg dijeli gumeno perforirana membrana.S jedne strane isparivača kola topla voda iz sistema hlađenja/grijanja vode od motora a s druge strane membrane kola plin da bi se zagrijao da ima bolja uporabna svojstva (itd,itd da ne ulazim u osobine plina).Ono najbitnije što sam htio reč je to da ako plinska instalacija rikne i sa dijagnostikom se dođe do zaključka da su svi ostali dijelovi ok i rade onda je najvjerovatnije došlo do začepljenja isparivača plinskom emuluzijom (nešto što naliči na rastopljeni šećer) ali i kod našeg lošeg plina bi trebali potrošiti jako jako jako puno plina da ga zaštopate sa time.To su spike mehaničara da vam dignu lovu jer će naplatiti satnicu i tu membranu kao suho zlato i još će vam prodavati maglu,što je najgore potrošni materijal (većinu a pogotovo membranu) nemožete kupiti u slobodnoj prodaji.
AUTO VAM SE GUŠI ILI NE PRIMA GAS NA PLINU????prvo provjerite dotok zraka kroz filter zraka
meni su prvo prodali mapiranje plina - nije pomoglo - novci otišli
pa su čistili i mijenjali membranu - nije pomoglo - novci otišli
pa si mi provalili da je riknuo (zaštopao se ) katalizator - odstranio sam kat. - novci otišli - kvar nije otklonjen
te sam na kraju išao sam  "studirati" i došao do bizarnog zaključka da mi je crijevo prije filtera zraka istrulilo,filter je bio pao na to crijevo sve je stisnulo  i nije mogao vući dovoljno zraka da bi normalno radio na plin dok je na benzinu bilo sve OK.
normalno novce nisam nigdje dobio natrag
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3751
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #118 u: 23-12-2010, 06:07:51 »
Isparivač ima u sebi-barem moj-filter tekuće faze, a IZA njega, a PRIJE dizni je filter plinske faze.
Al opet mi nije jasno kak je toliko prljav da više nije imao pritiska na dovodu
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5132
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: Plin - problem
« Odgovori #119 u: 23-12-2010, 11:30:08 »
eee da ni meni nije jasno onak ja nisam mijenjao 50 000 km i skoro je bio cist onak nesto sitno prljav ,tako i ja sam imao vise filtera i na servisu su svi bili cist pa me cudi da je ovaj bio i zastopan tolko  :?:
:Horse: :mehanic
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Plin - problem
« Odgovori #120 u: 23-12-2010, 11:42:50 »
Isparivač ima u sebi-barem moj-filter tekuće faze, a IZA njega, a PRIJE dizni je filter plinske faze.
Al opet mi nije jasno kak je toliko prljav da više nije imao pritiska na dovodu

moze se zasrati ovisno o polozaju isparivaca stanju membrane i samom plinu.

recimo meni se na puntu nakon 70 000 nakupilo nesto malo katrana. I sam sustav nije bas zmazan.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline ivica

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 381
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • alfa 156 2.0 TS 98'
    • dubrovnik
Odg: Plin - problem
« Odgovori #121 u: 23-12-2010, 15:42:06 »
moze ,moze.moj je promjenjen nakon 35 tkm skupa sa dva klipica na injektorima-i sve od sporkice.a receno mi je servis prije 50 tkm :ne:isti simptomi.od sad na 20 tkm izmjena za miran san,i ciscenje klipica i sve 5
 

zuna

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #122 u: 25-03-2013, 13:35:10 »
 :mah: moja 145 QV je odjedamput počela trokirat na plin u svim brzinama osobito u drugoj i trećoj, na bengu vuče ko zmaj , jel moguće prljav filter plina ili nešto još gore :?: promjenjen je filter plina i mapiran prije otprilike 15tkm, kad voziš polako onda je sve :ok: ali kad je učepim onda štuca i trokira neko vrijeme a onda povuče normalno :wal: plin je brc direkcija :?:
 

zuna

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Plin - problem
« Odgovori #123 u: 28-03-2013, 14:28:40 »
 :mahm Moja 145 QV vozi na bengu kako i triba vozit ko zmaj ali na plin u zadnje vrime me zeza, kad vozim polako onda je sve u redu a kad idem iznad 3500rpm počne trzat i trokirat :wal: filter plina i remap istog napravljeni prije cca 15000km :?:
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3751
  • Karma: 69
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Plin - problem
« Odgovori #124 u: 29-03-2013, 07:18:17 »
Napiši njabitnije:

-na koliko km je plin ugrađen
-koliko sad ima km tj. koliko je odvoženo km na plin

Nakon 15 000 bi trebalo opet promijeniti filter plinske faze, kreni s tim to je najjeftinije
Provjeri svječice i filter zraka, na plin je auto puno osjetljiviji nego na benzin
 

Offline 156_Fever

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 514
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 2.0TS
    • Zadar
Odg: Plin - problem
« Odgovori #125 u: 05-07-2013, 22:58:52 »
Pozdrav ekipa. Imam 156 sa ugrađenim plinom i prve simptome sam počeo uviđati tako što bi ujutro kod paljenja drhtala cila par sekundi i onda bi se smirila, do tad je plin još radio kako triba. Nakon nekoga vrimena situacija se pogoršala i sada kada je prebacim na plin radi kao boxer i odlučio sam je ne voziti na plin nego na benzin dok ne otklonim kvar, međutim otklonio sam kvar paljenja prvog, sada kada je palim a vožena je na benzin upali normalno, nema podrhtavanja, što bi značilo da bi joj nakon vožnje na plin ostalo u grani plina ili što kada ne bi tila paliti normalno na benzin? A što se tiče toga trokiranja što bi moglo biti, jer na benzin radi sasvim normalno?
 

Offline Face_Off

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4350
  • Karma: 149
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 1.8 TS + Honda CBR600RR
    • Vrgorac
Odg: Plin - problem
« Odgovori #126 u: 05-07-2013, 23:02:45 »
Ja sam imao slicne probleme.... kad bi je vozio na plin i ugasio, ujutro bi trokirala ko luda.... ako bi ju vozio dan-dva na benzin, nikakvih problema nema ujutro.
ispala je mapa plina da nije bila ok, pa bi to zezalo i benzin.. nakon podesavanja sve je ok bilo...

al drugo auto, drugi plin - ne mora bit isti uzrok.... najbolje kod servisera plina pa da ti provjeri plin - posto na benzin sve radi super i ako nema gresaka, nema do ceg drugog bit nego do plina...
Mika Hakkinen, Spa 2000: "...and it was great, great overtaking...
I loved it! I'm not sure if the Michael did.."
 

Offline 156_Fever

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 514
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 2.0TS
    • Zadar
Odg: Plin - problem
« Odgovori #127 u: 05-07-2013, 23:15:49 »
Ma čisto mi je da dobijen neke informacije okvirne, ja sam je i mislio ovome jedinome instalateru plina u zadru voziti na dijagnostiku a nije baš jeftin pa prije toga bi volija prikupiti potrebne informacije da me ne more oženiti.
 

Offline Face_Off

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4350
  • Karma: 149
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 1.8 TS + Honda CBR600RR
    • Vrgorac
Odg: Plin - problem
« Odgovori #128 u: 05-07-2013, 23:27:21 »
Spojis fino alfu na laptop, FiatEcuScan, obrises greske, vozis par dana samo na benzin, opet na laptop - ako je sve ok i bez greske, nema sta bit osim plina  :ok:

Al posto je slicno ko kod mene, ja bi reko odmah da je plin.... mozda se jos kogod javi od kolega  :ok:  :mah:
Mika Hakkinen, Spa 2000: "...and it was great, great overtaking...
I loved it! I'm not sure if the Michael did.."
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: Plin - problem
« Odgovori #129 u: 06-07-2013, 00:19:00 »
filter plina, u mene ih ima 2 komada, jedan mali drugi veliki

i jednom mi je crko isparivac

to pod uslovom da su kablovi bobine i ostalo u redu
 

Offline 156_Fever

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 514
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 2.0TS
    • Zadar
Odg: Plin - problem
« Odgovori #130 u: 07-07-2013, 19:05:30 »
filter plina, u mene ih ima 2 komada, jedan mali drugi veliki

i jednom mi je crko isparivac

to pod uslovom da su kablovi bobine i ostalo u redu

Mene muči da nije to ali na benzin se ne osjeti nikakva paranormalna aktivnost sve radi kako triba, ostaje znači samo plin...
 

Offline 156_Fever

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 514
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 2.0TS
    • Zadar
Odg: Plin - problem
« Odgovori #131 u: 09-07-2013, 20:58:33 »
Otkija sam bar koji su dijelovi ugradeni pa evo isparivač Zavoli Type zeta i ECU Autogaz stag 300-4 je li ima neko u alfi taj sistem i kako mu šljaka? Iša danas kod ovog servisera nije ga bilo pa ću opet ujutro a neljubazni gospodin jedan bio i rekao da ste ugradili kod nas mogli bi ga spojiti na kompjuter ovako ništa ne znam, mislim stvarno.
 

Offline 156_Fever

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 514
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 2.0TS
    • Zadar
Odg: Plin - problem
« Odgovori #132 u: 25-07-2013, 10:02:04 »
Kvar je bio dakle u plinskim injektorima, isti su reparirani i sada auto radi kako triba na plin i benzin i jutarnje paljenje je u redu!