18-09-2019, 18:25:09

Autor Tema: Twin spark motori  (Posjeta: 136889 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline bansi

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 459
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Alfa GT M-jet, BMW 540i, Yamaha MT-07
    • Velika Gorica
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #20 u: 28-07-2008, 14:01:40 »
Twin Spark sistem je počeo razvijati Mercedes ali kako švaba nije uspio odnosno odustao uzeli to talijani :da: :da: :da:
ALFAMENALNO
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9515
  • Karma: 945
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS , BMW E60
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #21 u: 29-07-2008, 00:44:06 »
Twin Spark sistem je počeo razvijati Mercedes ali kako švaba nije uspio odnosno odustao uzeli to talijani :da: :da: :da:
ima mercdes sa dvije svječice po cilindru  :ok:
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

Offline robi v6

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 133
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • 156 1,9JTD
    • Buzet
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #22 u: 30-07-2008, 18:13:37 »
Istovremeno kad na prvom baci velika svjećica kad je u stanju kompresije onda na četvrtom baca mala i pali neizgorenu smjesu dok je u ispuhu. Tako je na TS motorima '97 i '98 sigurno a za ostale ne znam
 

bronz

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #23 u: 05-09-2008, 15:29:48 »
jel istina da ts motori ugrađivani u 156 i 147 nevaljaju bas jer su prezahtjevni za održavanje, za razliku od starih ts motora koji su ugradivani u 164 i 155 koji su imali lanac umjesto zupcastog remena?
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15284
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #24 u: 05-09-2008, 16:08:56 »
Stari TS iz 75 ice, 164 i djelomicno 155 su bili 8v, pokretani lancem i na njima niej varijator odlazio.Koristili su blok kod starih alfinih twincam motora defakto blok koji je razvijen jos 30ih.

Imali su dvije svjecice iste velicine koje su okidale istovremeno ( skoro istovremeno).

Nakon Fiatovohg prezimanja Alfa sa 155 u se pojavili i 16V TS motri, koji su korsitili blok ( blago modificiran) od Fiat DOHC motora.

Glavu su razvlili alfini inzinjeiri (iako neki vele da je samo doradjena fiat glava), Uveden je remen, svjecice vise ne okidaju istovremeno vec razmaku, dvije razlicite svjecice su, glavna u centru i manja pored koja okida u ispuh kako bi se ostatak smjese zapalio i time smanjile emisije stetnih plinova.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

bronz

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #25 u: 05-09-2008, 17:14:33 »
i ventili na 16v hocu izgoriti, dali je to zbog teske noge na gasu ili je to zbog motora? koliko trosi ulja u usporedbi sa starim 8v?
 

sira

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #26 u: 05-09-2008, 19:57:51 »
To drugi motori nemaju pa ipak dobro rade. Mislim da je to najviše marketinški trik, imati nešto što drugi nema.


To ima puno motora drugih proizvođača samo ne sa dvije sviječice po cilindru, to se zove !"Wasted spark" sistem, prednost je šta s dva modula paljenja može dobiti paljenje bez rotacijskih dijelova, odnosno modul vrši paljenje u cilindru i kad je klip u gornjoj mrtvoj točki i u donjoj. A kako nema smjese ta jedna iskra je bačena ili potrošena ili na engleskom "wasted"

Inaće 8V TS motor je imao dvije sviječice iz razloga što su ventili bili toliko veliki da se nije mogla staviti svječica u centralni položaj hemisferične kupole te se nije s jednom svječicom moglo dobiti ravnomjerno i brzo izgaranje smjese.

Kod 16V TS motora glavna svječica je već u skoro središnjem položaju te druga koja kasnije pali služi samo za paljenje neizgorenih ostataka smjese
« Zadnja izmjena: 05-09-2008, 20:06:37 od sira »
 

sira

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #27 u: 05-09-2008, 20:08:03 »
To ima puno motora drugih proizvođača samo ne sa dvije sviječice po cilindru, to se zove "Wasted spark" sistem, prednost je šta s dva modula paljenja može dobiti paljenje bez rotacijskih dijelova na četverocilindričnom motorom, jedan modul vrši paljenje u 1 i 4 cilindru i kad je klip u gornjoj mrtvoj točki i u donjoj, drugi u 2 i 3, a kako nema smjese ta jedna iskra je bačena ili potrošena ili na engleskom "wasted"

Inaće 8V TS motor je imao dvije sviječice iz razloga što su ventili bili toliko veliki da se nije mogla staviti svječica u centralni položaj hemisferične kupole te se nije s jednom svječicom moglo dobiti ravnomjerno i brzo izgaranje smjese.

Kod 16V TS motora glavna svječica je već u skoro središnjem položaju te druga koja kasnije pali služi samo za paljenje neizgorenih ostataka smjese
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #28 u: 07-09-2008, 21:05:42 »
 :mah:¸
da ne otvaram novu temu a vazano je uz ts motore..
jel normalno da kad se otvori poklopac za nadoljevanje ulja sa frcka ulje van.. navodno nebi smijelo.. eh sad kaj je za napraviti  :?: jel to lose jako za motor ili kaj??
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9515
  • Karma: 945
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS , BMW E60
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #29 u: 07-09-2008, 22:50:21 »
:mah:¸
da ne otvaram novu temu a vazano je uz ts motore..
jel normalno da kad se otvori poklopac za nadoljevanje ulja sa frcka ulje van.. navodno nebi smijelo.. eh sad kaj je za napraviti  :?: jel to lose jako za motor ili kaj??
to ti je normalno da ti ulje malo štrca van, jer kada radi motor onda ti se ulje diže i podmazuje ventile , a s obzirom da nema nikakve zaštite kod čepa onda ti malo šprca ulje u malim kapljicama, to ti je normalno  :ok:
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #30 u: 07-09-2008, 22:53:35 »
to ti je normalno da ti ulje malo štrca van, jer kada radi motor onda ti se ulje diže i podmazuje ventile , a s obzirom da nema nikakve zaštite kod čepa onda ti malo šprca ulje u malim kapljicama, to ti je normalno  :ok:
  :da: :da:
nebi ti smjelo dimit onda nije dobro
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #31 u: 07-09-2008, 22:57:26 »
to ti je normalno da ti ulje malo štrca van, jer kada radi motor onda ti se ulje diže i podmazuje ventile , a s obzirom da nema nikakve zaštite kod čepa onda ti malo šprca ulje u malim kapljicama, to ti je normalno  :ok:

to sam si i mislil....  :ok: :ok: :ok:
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9515
  • Karma: 945
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS , BMW E60
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #32 u: 07-09-2008, 22:57:33 »
  :da: :da:
nebi ti smjelo dimit onda nije dobro
malo mora dimiti kada je ulje zagrijano al onak malo samo  :ok:
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

josip_2

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #33 u: 10-09-2008, 17:46:45 »
Ja sam negdje pročitao da je TS sistem jeftinija solucija za direktno ubrizgavanje.
Smjesa se ubrizgava u usisnu granu umjesto izravno u prostor za izgaranje a postiže se sličan efekt.
Slično kao astra Twinport samo bez duplih sviječica ??
 

sira

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #34 u: 10-09-2008, 18:13:22 »
Ti si nešto krivo shvatio, kod svih injection sustava se benzin ubrizgava u usisnu granu, a kod direktnog se benzin ubrizgava direktno u cilindar, smjesa se nigdje ne ubrizgava.
 

josip_2

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #35 u: 10-09-2008, 19:02:40 »
Ma benzin da.  :redf:  :redf: :redf:

Oprosti na neznanju al moram pitat, TS motori imaju dakle Multipoint, injection ubrizgavanje? 


 

Offline Igica

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8323
  • Karma: 578
  • Spol: Muški
  • Alfa 146
    • Varaždinske toplice - Varaždin
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #36 u: 10-09-2008, 19:03:31 »
Da, svaki cil. ima svoj injektor.
 

sira

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #37 u: 10-09-2008, 19:21:47 »
I svi ubrizgavaju u isto vrijeme
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Vinodol
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #38 u: 10-09-2008, 22:09:11 »
Ma benzin da.  :redf:  :redf: :redf:

Oprosti na neznanju al moram pitat, TS motori imaju dakle Multipoint, injection ubrizgavanje? 




Da imaju, ALI TO NIJE BIT TS-a !!!

TS je Twin spark oliti 2 svjecke po cilindru, a to nema veze sa injectorima niti nacinom ubrizgavanjem goriva. Mozes imat i karbos i TS ako oces.


TwinPort je pak druga stvar koja nema veze sa svjecicama vec sa ubrizgavanjem goriva. Ima varijabilan usis - od dva usisna kanala - za dva ventila - pod djelomicnim opterecenjima aktivan je samo jedan. Kod full powera i uvjetima koje centrala odluci, aktivna su oba kanala  a time i ventila....a i injector tada daje vecu kolicinu goriva (mislim da jedan injector ima dvije brizgaljke gdje je moguce da radi jedna od njih ili obje).

Rezime...TwinSpark i TwinPort nemaju nikakvih poveznica niti slicnosti.
 

Offline brijac

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2659
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9jtdm
    • Donji Hrašćan
    • Alfa 159 SW
Odg: Twin spark motori
« Odgovori #39 u: 15-11-2008, 21:26:34 »
u čemu je problem ako se čuje ''štektanje'' u motoru - ko da lagano trokira čuje se to klepetanje..???
u pitanju je 2.0 t.s. iz 91' s lancem