Nikoga ja ne prozivam... Samo pokrećem raspravu!

Što se tiče CAN-a, grješiš u jednoj stvari. Mora postojat centralni procesor (centralina), koji se obično naziva GATEWAY.
Poruke treba ispravno adresirati jer postoje dva nivoa prioriteta poruka (CAN high i CAN low).
Sve je povezano sa samo DVA vodiča i to je glavna prednost CAN-a.
Nema potrebe za hrpom kablova, jer se informacije nalaze u mreži i putuju sa sklopa na sklop, sa kompjutera na kompjuter itd.
Npr... Imamo senzor ABS koji je danas potreban u svim sigurnosnim sustavima (ABS, ESP, BAS, EBD....).
I sad, zamisli koliko bi kablova trebalo provesti da bi se informacija sa tog jednog senzora dovela na svaku kontrolnu jedinicu ovih sustava.
Ovako informacija putuje do gatewaya koji ju adresira i po prioritetima šalje kroz CAN mrežu.
A boxer i VM... Brkaš kruške i jabuke!
Otpiljen je jedan cilindar sa četverocilindričnog TD motora.
Taj četverocilindrični je konstruiran da bude turbo, pa ne vidim razloga zašto i trocilindrični ne bi bio!

:
Inače, VM Motori je talijanska firma koja se bavi konstruiranjem i proizvodnjom dizel motora.
Osim Alfe, ti i takvi motori su se ugrađivali i u Chrysler, Ford, Jeep, Rover, Land Rover...
A u novije vrijeme i Daewoo, Chevrolet, Hyundai - 1.5 trocilindrični i 2.0 četverocilindrični common rail strojevi.
Ili recimo dobro znani 2.8 CRD iz raznoraznih Jeepova... Sve je to talijanskih ruku dijelo!
