12-12-2019, 19:33:30

Autor Tema: Motor Control System Failure...  (Posjeta: 26931 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #80 u: 16-02-2011, 11:18:09 »
sad sam pokusavao stisnut(dok je auto ugasen) i nema sanse,probao i sa klijestima,jednostavno neide.
neznam jel to mora ic tako tesko ili  :?:
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4233
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #81 u: 16-02-2011, 11:32:09 »
sad sam pokusavao stisnut(dok je auto ugasen) i nema sanse,probao i sa klijestima,jednostavno neide.
neznam jel to mora ic tako tesko ili  :?:

Ne ide baš lagano, ali definitivno se ta polugica mora dati pomaknuti prstima.

Ako je ne možeš ni pomaknuti, onda lako moguće da ti je VGT mehanizam u turbini zaštekao, ako je zaštekao u položaju za niske obrtaje to uzrokuje prevelik pritisak u visokim obrtajima.

Znači pritiskaš polugicu koja ide iz vakum ventila, prema vakum ventilu:

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #82 u: 16-02-2011, 11:47:54 »
ja sam je vukao od vakum ventila prema unutra,jer je povlaci sam kad dodajem gas.
znaci trebo bi je na prazno povuc prema ventilu,suprotno od onog sta se desava kad dodajem gas?
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #83 u: 16-02-2011, 22:48:30 »
napravio kako je reko losa,polugica se jedva pomice,isto tako ostaje u polozaju do kojeg je gurnem.
turbina ide definitivno dole,sad koliko sam uspio vidjet to nebi morao bit problem barem sta se tice skidanja,
ostaje ono glavno kome je dat ocistit?
ili to napravit sam,gledao sam po netu,otrpilike znam sta me ocekuje,ali opet radije nekom dat pare da to napravi kako treba nego da bude vise stete nego koristi.. :?:
ima da je neko to sam radio ili to ipak prepustit strucnjaku?
 

Offline alfista147

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3288
  • Karma: 108
  • Spol: Muški
  • 147 kombajn edisn
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #84 u: 16-02-2011, 23:57:15 »
napravio kako je reko losa,polugica se jedva pomice,isto tako ostaje u polozaju do kojeg je gurnem.
turbina ide definitivno dole,sad koliko sam uspio vidjet to nebi morao bit problem barem sta se tice skidanja,
ostaje ono glavno kome je dat ocistit?
ili to napravit sam,gledao sam po netu,otrpilike znam sta me ocekuje,ali opet radije nekom dat pare da to napravi kako treba nego da bude vise stete nego koristi.. :?:
ima da je neko to sam radio ili to ipak prepustit strucnjaku?

Znam za onu firmu na Gornjoj Drenovi da servisiraju turbine i Bosch pumpe,okretiste 11-ice mislim,drugog neznam kog bi ti preporucio,...znam da Đuma isto radi to ali nemam nikakav kontakt od njega,....raspitaj se jos malo okolo nemoj na prvu odmah.... :ok:
trazim plug za kombajna marke alfa ,tip 147 i prikolicu za žito
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #85 u: 17-02-2011, 00:01:11 »
necu brzat nikako,sutra skidam samo onu zastitu na ispusnoj grani da vidim koliko je tesko doc do turba da vidim dal se uopce isplati skidat ga sam.
sve mi se cini da ce ovo bit jedan diy za sve jtd alfiste  :craz
tako da i dalje trazim sve dobre preporuke i ponude  :craz :mah:
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4233
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #86 u: 17-02-2011, 08:00:22 »
napravio kako je reko losa,polugica se jedva pomice,isto tako ostaje u polozaju do kojeg je gurnem.
turbina ide definitivno dole,sad koliko sam uspio vidjet to nebi morao bit problem barem sta se tice skidanja,
ostaje ono glavno kome je dat ocistit?
ili to napravit sam,gledao sam po netu,otrpilike znam sta me ocekuje,ali opet radije nekom dat pare da to napravi kako treba nego da bude vise stete nego koristi.. :?:
ima da je neko to sam radio ili to ipak prepustit strucnjaku?

Eto, ubuduće slušaj savjete a ne sve po svom :hap:

Seb ti ima iskustva sa čišćenjem začađenih turbina:
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=37130.msg583767#msg583767

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9210
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #87 u: 17-02-2011, 08:15:40 »
A da se nebi začađila uopće napraviti sljedeće: povremeno voziti auto s punim gasom 2-3 minute (recimo bar jednom u 1000 km, auto put ili neka uzbrdica). To je dovoljno vrijeme da se turbina užari i sprži svu garež koja se skupila.

Vidi sliku


Poslije ovoga bude čista kao iz tvornice.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Chikagule

  • Trade Count: (+2)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 180
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #88 u: 17-02-2011, 08:43:13 »
A da se nebi začađila uopće napraviti sljedeće: povremeno voziti auto s punim gasom 2-3 minute (recimo bar jednom u 1000 km, auto put ili neka uzbrdica). To je dovoljno vrijeme da se turbina užari i sprži svu garež koja se skupila.

Vidi sliku
(Image removed from quote.)

Poslije ovoga bude čista kao iz tvornice.
Da ako je to istina moguce da je to tak, jer se meni palil ta SCMF dosta cesto kad je bila gradska voznja i dok sam ju stedio na autoputu, onda je pri preticanju ili sl, znalo upaliti... no posto radim na relaciji ZG-Samobor par puta sam ga stisnuo na autoputu ne bas ful gas ali do nekih 180-190 i od tada se nije palile, tako da ako se zbilja moze spaliti garez mozda je to bio slucaj kod mene....

Makar cim poserem neke pare planiram otići Sebu da provjeri ...
..........................
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #89 u: 17-02-2011, 09:39:12 »
Sebu bi rado otisao,ali ipak nema bas neke logike ic iz ri za zg samo radi toga,
mislim da mora bit i ovdje kod mene neko ko moze obavit taj posao bez problema.
mislim da meni vise ne pomaze ganjat auto,3 dana sam ga vozio ko sivonja bas radi toga,
ali ista stvar,nema nista bez raskapanja  :)
 

Offline Chikagule

  • Trade Count: (+2)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 180
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #90 u: 17-02-2011, 09:44:31 »
Sebu bi rado otisao,ali ipak nema bas neke logike ic iz ri za zg samo radi toga,
mislim da mora bit i ovdje kod mene neko ko moze obavit taj posao bez problema.
mislim da meni vise ne pomaze ganjat auto,3 dana sam ga vozio ko sivonja bas radi toga,
ali ista stvar,nema nista bez raskapanja  :)

A meni je prestalo javljati , no ne znaci da nece opet :) ili je ECU odustao....  :craz :craz
..........................
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #91 u: 20-02-2011, 14:48:28 »
turbo je skinut za cca sat i pol,nije neki problem samo sam potrosio pola odvijaca.
tek sad mogu micat polugu od ventila ali ide jako tesko i ima minimalan hod.
vidim da su krilca na usisnom dijelu malo okrhnuta na kraju lopatica,
ispusni dio mi se cini ok.
rastavit dalje ili sad odfurat na cicsenje kod majstora :?: :rolll:
 

Offline Chikagule

  • Trade Count: (+2)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 180
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #92 u: 21-02-2011, 09:49:38 »
A meni je prestalo javljati , no ne znaci da nece opet :) ili je ECU odustao....  :craz :craz

Nije odustao, danas se upalilo opet kad sam stisnuo gas na autoputu , te sam shvatio da to radi svaki put kad je mokro, da li vlaga, voda itds moze utjecati na to ikako??
..........................
 

Offline dumpors

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3673
  • Karma: 123
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 JTD
    • Mostar, BiH
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #93 u: 21-02-2011, 23:07:20 »
meni se lampica u godinu i pol palila tacno 3 puta, dva puta po kisu na punom gasu ali bez gubitka snage,i jednom na suhom na uzbrdici. Svaki put se gasila za par sekundi kad bih popustio gas ili promijenio brzinu. Negdje sam citao da ako termostat nije ok,da moze zezati periodicno.
...and did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage...
 

Offline Suki_san

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1210
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm 16V SW SP
    • Đakovo
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #94 u: 21-02-2011, 23:27:16 »
... nekoliko puta mi se pri punom gasu u 4, 5, 6 na 2500 upalila lampica s MCSF upozorenjem i auto baci u safe mode. Dijagnostika pokazala grešku vezanu uz pritisak turba (overboost). Seb očistio senzor pritiska turba koji je bio sav začađen (kaže nije skoro vidio tako šta) i sada sve pet :drive:
Every night  I have the same dream
I'm hatching some plot, scheming some scheme!
 

Offline damir 166

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 923
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 JTD 20 V
    • Domaljevac, BIH
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #95 u: 22-02-2011, 00:10:57 »
i kod mene i to par puta dešavalo,isto i to u četvrtoj pretežno kad dam pun gas.vjerovatno začađeno kao kod tebe a i termostat mi nije kako treba ne prelazi 70,osim kada je pun gas na auto putu,onda diže temperaturu na 90.
 

Offline Suki_san

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1210
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm 16V SW SP
    • Đakovo
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #96 u: 22-02-2011, 17:15:10 »
Kod tih grešaka vezanih uz tlak turba može biti nekoliko stvari u pitanju. Ili začađena turbina sa zaglavljenim krilcima, ili elektro ventil ( naprijed na veznom limu kod mjeta) ili crijevčice koje su vezane s njim ( al onda je auto u banani stalno a ne povremeno), ili senzor tlaka turba što je ( sva sreća jer se najlakše riješi) kod mene bio slučaj.

PS Ovo nije moja pamet već prenosim što mi je meštar rekao :ok:
Every night  I have the same dream
I'm hatching some plot, scheming some scheme!
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #97 u: 26-02-2011, 18:12:42 »
moj problem rijesen,turbo je ociscen i frezan jer je bio deformiran od temp.
inace nakon 235 000km covjek kaze da je turbo i dalje u dobro stanju :love:
sad se turbo cuje manje,auto isto ide samo vise nema problema sa greskom.
ciscenje sa frezanjem me ispalo 600kn,montaza/demontaza turba to sam uspio sam.
nadam se da ce nekom pomoc  :alfisti:
 

Offline Gego

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2837
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
  • AR 166 2.4 JTD 20v
    • Rab
    • Apartmani i sobe Kordić
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #98 u: 26-02-2011, 18:56:12 »
a tko ti je radio turbinu? U Rijeci ili ?

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 513
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Motor Control System Failure...
« Odgovori #99 u: 26-02-2011, 19:03:04 »
da,covjek je sa gornjeg zameta,zovu ga djuma.