29-05-2020, 22:51:42

Autor Tema: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer  (Posjeta: 44593 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Boksi

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3473
  • Karma: 134
  • Spol: Muški
    • Pula
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #20 u: 05-10-2008, 18:12:53 »
ja sam za svoju uzeo APEX-ijeve šušte pa ti budem javio za koji dan kad ih montiram kako se auto ponaša. E sad pošto ti auto ide dolje za 3 cm (u mom slučaju) automatski ti amortizeri dobivaju veće udarce pa biš trebao i njih malo stvrdnuti :ok:
Alfa--Fiat--Lancia
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #21 u: 05-10-2008, 18:33:18 »
sve do 35mm se ne treba dirat amortizere. preko se već preporuča uzimat kraće amortizere i tvrđe.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Boksi

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3473
  • Karma: 134
  • Spol: Muški
    • Pula
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #22 u: 05-10-2008, 18:36:37 »
sve do 35mm se ne treba dirat amortizere. preko se već preporuča uzimat kraće amortizere i tvrđe.

pa ček malo.....ako imaš serijske amortizere i spuštiš auto za 3 cm, ne može biti da ne trebaš stvrdnuti amor. :ne2:. Pa oni su za serijalu napravljeni, sve ispod se radi.....možda nitko to nije radio ali pitanje je koliko će samim time i amortizeri trajati :da:. Vjerovatno manje...
Alfa--Fiat--Lancia
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #23 u: 05-10-2008, 20:01:43 »
Eibach pro kit, -35 mm, imam ga na svom autu.
Za slike prije/poslije virnuti u temu (legla je još mrvicu, doduše)
na ovoj strani teme > 145 1.6 boxer - kako provesti dan iliti baba&šerafciger :)

Eibach Pro Kit ide i na sportske i na serijske amortizere, lijepo piše u uputama i na webu.
Dalo bi se i preko group buy-a.
I ja svoje uzela preko shop.alfisti.net

trenutno su 159 EUR > Alfa Romeo Shop - Tuning, Styling, Fanartikel und Modellautos - Alfa 145 und Alfa 146 Tieferlegungsfedern - Eibach ProKit Federnsatz Eibach ProKit Federnsatz 4370x

Ima koliko vidim sad i H&R, trebalo bi pogledati na njihovom webu kaj s amortizerima
Alfa Romeo Shop - Tuning, Styling, Fanartikel und Modellautos - Alfa 145 und Alfa 146 Federn - Novitec Federnsatz H&R Federnsatz 41453

 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5276
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #24 u: 05-10-2008, 21:36:42 »
AA-lfa, ti imaš gore 16cola alu jel tako, dali zapinješ gdje sa prvim krajem jer ja sa svojom sa 15icama da i to dosta, pogotovo tamo gdje su duboki kolotrazi  :?: :?:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #25 u: 05-10-2008, 22:10:56 »
AA-lfa, ti imaš gore 16cola alu jel tako, dali zapinješ gdje sa prvim krajem jer ja sa svojom sa 15icama da i to dosta, pogotovo tamo gdje su duboki kolotrazi  :?: :?:

jok, 15 cola.
original je 185/60-14
sad je 195/50-15 (makar bi trebala ići 55 da bude identično)

tu i tamo malo spojlerom naprijed (donji dio branika) i ponekad granom  :hap: al ne pretjerano.
bila je i spuštena na 14", nije velika razlika. Isus brije.  :craz
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #26 u: 05-10-2008, 22:12:46 »
Ja snam koliko puta ja s QVejkom zapnem. Ona je tu negdje po visini tvoje boxerice. MOžda čak 10mm viša. Sam kaj ja imam drek od amoertizera i ljulja se barka u oluju.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #27 u: 06-10-2008, 01:00:52 »
Ja snam koliko puta ja s QVejkom zapnem. Ona je tu negdje po visini tvoje boxerice. MOžda čak 10mm viša. Sam kaj ja imam drek od amoertizera i ljulja se barka u oluju.

Fora s Eibach oprugama: na alfisti.net shopu kaže -30mm, a na eibach siteu (dakle origigi upute, njemački) kaže -35mm.

QV je serijski oko 2cm niža od serijske 145 1.6 boxer vulgaris.
Obzirom da ja imam -35mm opruge, ako je tvoja na serijskima, znači da sam niža oko 1.5 cm.  :da:
Ak je tvoja spuštena, to mijenja na stvari.
Kod mene su amortizeri prednji original (makar im je vrijeme za zamjenu), zadnje sam mijenjala na nekih 120.000 jer je jedan propišao, uzela jeftinjak iz Tokića al su dobri. Brazilski kao, al proizvodi ih Magneti Marelli (talijanski dakle).


BTW obratiti pažnju na to da li su opruge PROGRESIVNE. Ovaj Eibach Pro Kit kojeg imam - jesu.
« Zadnja izmjena: 06-10-2008, 01:02:26 od AA-lfa »
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #28 u: 06-10-2008, 01:04:56 »
ne ja svoju nisam spuštao ne dolazi u obzir. Već sad je niska.

Vjerojatno su ti prenji malo bolji jer je 1.6 boxer ipak lakši od 2.0 TS-a a i pitanje je koliko moja ima km.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #29 u: 06-10-2008, 01:22:00 »
ne ja svoju nisam spuštao ne dolazi u obzir. Već sad je niska.

Vjerojatno su ti prenji malo bolji jer je 1.6 boxer ipak lakši od 2.0 TS-a a i pitanje je koliko moja ima km.

prednji su koma, čim zahladi gnjiiiik-gnjiiiik  :hap:
a da je lakši motor - jbg, kad je moj cijeli motor aluminijski... pa su odustali od tog jer su preskupi za izradu...  :)
doduše, težište je niže zbog same konstrukcije boxera...


inače, koliko je teška 145 QV? na netu nalazim 1240kg...
145 Q.V. = 1240 kg  (točkice su da mi ne stavlja vražji smajlić)
145 1.6 boxer = 1210 kg

...što i nije neka razlika  :?:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #30 u: 06-10-2008, 01:29:39 »
moja 1280 s plinom i još ja sa svojih 105kg dođeš na 1385kg.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #31 u: 06-10-2008, 01:37:23 »
moja 1280 s plinom i još ja sa svojih 105kg dođeš na 1385kg.

imam i ja plin  :hap: tak da se to ne broji... al imam 50 kila  :hehe: tak da je možda do toga.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #32 u: 06-10-2008, 01:41:33 »
moguće a i računaj da ti 30kg više na prednoj osovini ipak dost znači. 30kg viška ziher nije u pragovima.

A 55kg razlike u težini vozača još više znači.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #33 u: 06-10-2008, 01:57:53 »
moguće a i računaj da ti 30kg više na prednoj osovini ipak dost znači. 30kg viška ziher nije u pragovima.

A 55kg razlike u težini vozača još više znači.

alne stružem tak kak opisuješ ni kad imam na suvozačkom 90 kila žive vage  :craz

vrag će ga znat, medicinski fenomen.  :hap:
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5276
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #34 u: 06-10-2008, 08:58:51 »
jok, 15 cola.
original je 185/60-14
sad je 195/50-15 (makar bi trebala ići 55 da bude identično)

tu i tamo malo spojlerom naprijed (donji dio branika) i ponekad granom  :hap: al ne pretjerano.
bila je i spuštena na 14", nije velika razlika. Isus brije.  :craz

Ja sad imam 195/55-15 i stružem dosta sa donjim dijelom prednjeg branika, mostom, granama koje su još niže od mosta i branika te naravno sa nosačem auspuha i cat-om.

Na 185/60-14 se nisam mogal vozit po staroj karlovačkoj cesti, jednostano su kolotrazi i izbočenja bili previsoki za prednji kraj koji je bio od poda kojih 2 ili 3cm, a to je fakat prenisko, jer nisam mogo proć preko niti jednog prekopa ili ležečeg a da ne govorim preko pružnog prijelaza koji je valovit.

Zato sad i tražim neke alu felgice 16 ili 17cola(neke cronice bi sjele ko budali šamar  :clap: :clap:)pa da se digne boxerica barem još 2cm, mislim da bi to bilo onda idealno jer ovak stalno moram pazit na jeb... šahtove(tipa onog kad se sa rotora skreće za Remetinec) i ležeće četvrtaste (pas im m.... ko ih izmisli i postavi  :mad: :mad: :mad:)
:mahm QVMember of  U B OQV
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #35 u: 06-10-2008, 10:51:57 »
Ja sad imam 195/55-15 i stružem dosta sa donjim dijelom prednjeg branika, mostom, granama koje su još niže od mosta i branika te naravno sa nosačem auspuha i cat-om.

Na 185/60-14 se nisam mogal vozit po staroj karlovačkoj cesti, jednostano su kolotrazi i izbočenja bili previsoki za prednji kraj koji je bio od poda kojih 2 ili 3cm, a to je fakat prenisko, jer nisam mogo proć preko niti jednog prekopa ili ležečeg a da ne govorim preko pružnog prijelaza koji je valovit.

Zato sad i tražim neke alu felgice 16 ili 17cola(neke cronice bi sjele ko budali šamar  :clap: :clap:)pa da se digne boxerica barem još 2cm, mislim da bi to bilo onda idealno jer ovak stalno moram pazit na jeb... šahtove(tipa onog kad se sa rotora skreće za Remetinec) i ležeće četvrtaste (pas im m.... ko ih izmisli i postavi  :mad: :mad: :mad:)

ležeći četvrtasti - stop, pa prva, nema druge ni meni.
kod mene stane ispod ruba prednjeg branika kutija cigareta okomito, i još ima prst visine... grana je doduše nešto niže. katalizatora nemam. :)
 

Angelo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #36 u: 09-10-2008, 08:44:16 »
Ja sam nedavno spustio svoju 145-icu za 3,5 cm s H&R-ovim oprugama( uzeo ih od Matka iz Splita za 100 evrića :craz ) . Čuo sam od ljudi da federi prilikom rezanja znaju pucat pa reko rađe se ne bum s tim zajebavo...
Auto je gro tvrđi, izgleda bolje sto puta,a kao što i čovjek gore veli - prek pandura kočenje,u prvu i preko... pogotovo ak imaš boxera ko ja-dole su djelovi motora na udaru
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15288
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 164 TS
    • ZG Pešča
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #37 u: 09-10-2008, 10:59:38 »
nikad rezat federe. Federi se prešaju a ne režu.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #38 u: 09-10-2008, 15:35:46 »
nikad rezat federe. Federi se prešaju a ne režu.

nekoć davno, dok nije bilo interneta i mogućnosti naručivanja "sportskih" dijelova, opruge su se najnormalnije rezale.
pa se to tako radi i dan danas. al problem s prešanjem je - zamor materijala. a ni rezanje nije najpametnije jer "tvrdoća" ostane ista,
dakle - i jedno i drugo je govno  :hap:
 

Offline Damir

  • Član Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9605
  • Karma: 407
  • Spol: Muški
  • AR 156 GTA
    • Lučko, Zagreb
Odg: Amortizeri/Opruge 145/6 & 155 * TS,TD,JTD,Boxer
« Odgovori #39 u: 09-10-2008, 15:48:52 »
nekoć davno, dok nije bilo interneta i mogućnosti naručivanja "sportskih" dijelova, opruge su se najnormalnije rezale.
pa se to tako radi i dan danas. al problem s prešanjem je - zamor materijala. a ni rezanje nije najpametnije jer "tvrdoća" ostane ista,
dakle - i jedno i drugo je govno  :hap:

 :da: :da: zato smo nekad davno uz rezanje opruga radili i dodatno punjenje amortizera i tako otvrdnuli ovjes. Mislim da je serijski amortizer radio otpor od nekih 20 kg, a dodatnim punjenjem se otvrdnuo da pruža otpor i do 90 kg (ovisno o težini auta)  :ok: