13-06-2024, 03:09:47

Autor Tema: A159 2.4 JTDM insufficient oil pressure, stop and turn off engine  (Posjeta: 513 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline salfomnikadproblema

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 125
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Pozdrav,

nema postova na forumu za pojam insufficient pa pitam
A159 2.4 JTDM 147kw 312tkm auto se ugasi i kaže poruku Insufficient engine oil pressure, stop and turn off engine
Upalim je i nakon 30 sekunda isto. Na sreću krenulo na semaforu ispred kuće, dovukao sam se do garaže.

Imao netko iskustvo što je problem i kako riješiti?
 

Offline robyakarider

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 217
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Brera
    • Poreč
pa lijepo ti pise, nema tlaka ulja
ili ga stvarno nema iz nekog razloga ili senzor krivo mjeri
 

Offline salfomnikadproblema

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 125
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Korisno.

Auto se ugasi, gasi se samo na leru i onda izbaci grešku. Ne pali lampicu tlaka ulja na ploči.
Mislim da se ugasi radi nečeg po elektronici a da je greška samo posljedica gašenja auta. Nema CEL-a, spojim na dijagnostiku večeras. Mislim da će bit da zapinje EGR u otvorenom položaju ili klapna za gašenje da izvodi. Javlja mi povremeno feedback grešku na njoj.

Uglavnom ako je netko imao iskustvo da znam gdje ciljati..
 

Offline salfomnikadproblema

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 125
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Upalio je hladnu jučer, sve štima. Nisam stigao još dijagnostiku ukopčat.
Strah me da su leteći ili pumpa papa otišli..

Zna netko bar koliki tlak na hladnom autu treba biti na leru?
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1953
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Najnormalnije je da javi tu grešku ako se auto ugasi u vožnji i ostane na kontaktu. Kakvi leteći, o čemu pričaš čovječe ?
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline robyakarider

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 217
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Brera
    • Poreč
sad tek skuzio, tebi se ugasi u voznji?
tlak ulja onda zanemari, trazi zasto se ugasi
 

Offline salfomnikadproblema

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 125
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Forum je živ, već sam se zabrinuo.

Ugasi i onda izbaci grešku tlaka ulja. Ne znam jeli uopće može sam ugasit mašinu da hipotetski tlak ne štima.
Ne znam jeli normalno ako nešto ugasi motor da izbaci grešku tlaka ulja.
Nema CEL lampice zato sam sa upitnikom iznad glave. Čitao da EGR koji zablokira zna gasiti motor na leru.

Bojim se za leteće jer greške nema na hladan motor a bila je na ugrijan. Znamo kako se ulje ponaša kad je hladan kako kad je ugrijan po pitanju tlaka.

Ne stigne prije nedjelje se spojiti na dijagnostiku.

Boxer, hvala na optimizmu :)

Ako netko zna koji tlak ulja očekivati na hladnu mašinu bilo bi super.

 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1953
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
U leru oko 1.5-1.8 hladan, na toplo padne to na 0.8. Na toplo max 4.5 bara ba 4000 okretaja
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: salfomnikadproblema

Offline salfomnikadproblema

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 125
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Update: spojio na dijagnostiku nema grešaka osim flow shutter. Upalio ga. Verglao je 15 sekunda bar
 Mislim da je klapna zapela zatvorena. Očistio greške. Provozao 45 minuta. Vadio mu mast. Sve štima i nema grešaka više.

Mislim da tlak ulja mogu zaboravit kao problem. Taj auto je nastao da bi me mučio. Za sad je na parknigu dok ne nađem vremena za njega.