Alfisti.hr

Alfa Romeo modeli => 145/6, 155 => Autor teme: a.m.alfa - 25-11-2006, 09:35:11

Naslov: Alfa 155 Q4
Autor: a.m.alfa - 25-11-2006, 09:35:11
(http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/179748.jpg?12-11-2006%2021:10:00)

(http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/125300.jpg?12-11-2006%2021:10:00)

(http://www.alfanord.pt/pages/243/alfa155_q4_06.jpg)

(http://www.cuoresportivo.pl/_mm/modele/155q4/gfx/susp_big.jpg)
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: a.m.alfa - 17-12-2006, 15:18:01
Ljuta detelina

http://galeb.etf.bg.ac.yu/~lukija/alfa/alfa.html
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Dodi_napalm - 18-12-2006, 09:11:51
dobra mašinerija  :ok:
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: veron - 18-12-2006, 23:36:17
 :ok: :ok:
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 28-02-2007, 22:10:44
Par slika da osvježimo temu

(http://img251.imageshack.us/img251/6686/cardetaillargemv2.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img128.imageshack.us/img128/9951/enginenewlargebe1.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img128.imageshack.us/img128/9126/gearboxnewlargeqh3.jpg) (http://imageshack.us)
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Alfa_vd - 01-03-2007, 23:31:52
ovaj motor i getriba su potpuno isti kao i od lancie!
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 01-03-2007, 23:59:25
Je, motor iz Delte Integrale 16v Evoluzione (malo drugačija usisna grana), a kardan i poluosovine kao kod Dedre Integrale, ostala mehanika (getriba, zadnji i centralni diferencijal) su isti za sve.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Buggy - 02-03-2007, 06:28:31
uff da mi je jednu takvu nabavit u dobrom stanju..mmmmmm :love: :love: :love:
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Joke - 02-03-2007, 10:26:35
YouTube - Alfa Romeo 155 Q4 fun (http://www.youtube.com/watch?v=78GsEyWbef8)
Pogledajte ovo...  :love: :love: :love:

Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 02-03-2007, 11:34:42
uff da mi je jednu takvu nabavit u dobrom stanju..mmmmmm :love: :love: :love:

Teško, koliko ja znam u Hrvatskoj ih ima 6 komada i ne mogu se uvesti više.

YouTube - Alfa Romeo 155 Q4 fun (http://www.youtube.com/watch?v=78GsEyWbef8)
Pogledajte ovo...  :love: :love: :love:



Znam za tu mogućnost, ali bih jedino po ledu ili snijegu.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Alfa_vd - 02-03-2007, 21:16:37
Ovo gori nije trap od od ovog auta,drugćiji su mostovi,
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 14-03-2007, 09:59:10
Evo jedva sam našao podatak o broju proizvedenih Alfi 155 Q4 (tražim godinama) http://www.berlinasportivo.com/Technical/waterspray/waterspray.php  .
1. serija 1992.-1993. 1500 primjeraka
2. serija 1994.-1995. 1000 primjeraka
3. serija (wide body) 1995.-1996. nema podatak, ali ne vjerujem da je preko 1000 primjeraka.

Za usporedbu (provjereni podaci) lancia Delta Integrale oko 5000 primjeraka godišnje (54000 primjeraka svih Delti sa integralnim pogonom) i Ford Escort Cosworth 7000 primjeraka ukupno.

I na kraju sam našao jedan dobar citat:

"The Alfa 155 Q4: This car is everything a Toyota Corolla isn't."

Jeremy Clarkson


Znam da je tip malo maknut, ali citat je na mjestu.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: -164- - 14-03-2007, 11:15:12
Evo jedva sam našao podatak o broju proizvedenih Alfi 155 Q4 (tražim godinama) http://www.berlinasportivo.com/Technical/waterspray/waterspray.php  .
1. serija 1992.-1993. 1500 primjeraka
2. serija 1994.-1995. 1000 primjeraka
3. serija (wide body) 1995.-1996. nema podatak, ali ne vjerujem da je preko 1000 primjeraka.

Za usporedbu (provjereni podaci) lancia Delta Integrale oko 5000 primjeraka godišnje (54000 primjeraka svih Delti sa integralnim pogonom) i Ford Escort Cosworth 7000 primjeraka ukupno.

I na kraju sam našao jedan dobar citat:

"The Alfa 155 Q4: This car is everything a Toyota Corolla isn't."

Jeremy Clarkson


Znam da je tip malo maknut, ali citat je na mjestu.

koja je razlika između 1. i 2. serije?
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Buggy - 14-03-2007, 17:29:10
uff da mi je jednu takvu nabavit u dobrom stanju..mmmmmm :love: :love: :love:

Teško, koliko ja znam u Hrvatskoj ih ima 6 komada i ne mogu se uvesti više.

YouTube - Alfa Romeo 155 Q4 fun (http://www.youtube.com/watch?v=78GsEyWbef8)
Pogledajte ovo...  :love: :love: :love:

AHM AHM AHM :rolll: :sad: :sad: :sad: :sad:
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 15-03-2007, 10:44:05

koja je razlika između 1. i 2. serije?

Prva serija je jedina imala sistem za hlađenje intercoolera vodom. To su stavili zbog homologacije za trke. U principu nije bilo nikakvih bitnih razlika osim karoserije u 3. seriji.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: -164- - 15-03-2007, 22:24:10

koja je razlika između 1. i 2. serije?

Prva serija je jedina imala sistem za hlađenje intercoolera vodom. To su stavili zbog homologacije za trke. U principu nije bilo nikakvih bitnih razlika osim karoserije u 3. seriji.

a ima li razlika u snazi od serije do serije??
negdje nailazim na podatak da ima 190KS a negdje 186KS

Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 16-03-2007, 12:23:37
To sam i ja primjetio, ali ne znam uzrok razlike. Kad je tako mala nije ni bitna.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 05-04-2007, 21:31:20
(http://img236.imageshack.us/img236/5358/89605214si0.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img124.imageshack.us/img124/2240/90024524bm7.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img124.imageshack.us/img124/7688/38641428vj2.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img400.imageshack.us/img400/3568/99289053xb0.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img400.imageshack.us/img400/114/22761921ls4.jpg) (http://imageshack.us)
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: LAVIC 159 - 06-04-2007, 09:22:33
Joj kaj volim crveno a i turbo je tu :ling: :love3: :love: :drive:
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: GTA 147 - 14-04-2007, 23:28:04
155 Q4
YouTube - Alfa 155 Q4 Lang (http://www.youtube.com/watch?v=p2-HAKi-o9M&mode=related&search=)
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 30-04-2007, 19:17:59
(http://img128.imageshack.us/img128/9951/enginenewlargebe1.jpg)

Moram mijenjati zupčasto remenje, najvjerojatnije u sljedećih 10 dana. Ima glavni zupčasti remen i još jedan dvostruko ozubljeni za one 2 osovine za ublažavanje vibracija. To radim prvi put, a u manualsima je predviđeno 7 radnih sati, bit će veselja  :crazy: , već vidim na slici što treba, a sve u tijesno  :song: .
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: LOŠA - 30-04-2007, 19:48:57
Moram mijenjati zupčasto remenje, najvjerojatnije u sljedećih 10 dana. Ima glavni zupčasti remen i još jedan dvostruko ozubljeni za one 2 osovine za ublažavanje vibracija. To radim prvi put, a u manualsima je predviđeno 7 radnih sati, bit će veselja  :crazy: , već vidim na slici što treba, a sve u tijesno  :song: .


Na tim balans osovinama znaju procuriti semerinzi, pa ako ti koji slini promjeni to odmah dok mjenjaš remenje da ne radiš 2 puta isti posao  :ok:
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Bandit - 30-04-2007, 19:56:19
Moram mijenjati zupčasto remenje, najvjerojatnije u sljedećih 10 dana. Ima glavni zupčasti remen i još jedan dvostruko ozubljeni za one 2 osovine za ublažavanje

Jeli skupo remenje za nju?
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 30-04-2007, 20:01:54
Fulija auto

  zupčasti rem. 110 kn  DAYCO
  duplo naz.remen 190kn DAYCO
  nat.zupč.remena 225 kn RUVILLE
  ležaj balansa veći  160 kn SKF
  ležaj balansa manji  50 kn SKF


   GOTOVINA -15% za Alfiste

nije skupo
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Bandit - 30-04-2007, 20:04:11
nije skupo

Vidiš ti ... da, uopće nije  :mah:
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 01-05-2007, 13:06:57
Otprilike 4 mjeseca se družim sa jednom ovakvim primjerkom, pa da napisem ukratko neka iskustva.


Ne treba posebno napominjati da je auto brz, samo dok se turbina ne zavrti ne ide nikako......ipak se radi o cca 1500 kg. Ta se masa osjeti manje nego sam mislio. Za ubrzanja se brine serijskih 187 ks, a kod prolazaka kroz zavoje je situacija specifična iz razloga sto je dio mase dosta nisko (kardan, diferencijali), pa to djeluje malo drugačije u stvarnosti.
Kočenje je isto zadovoljavajuće, iako sam se u prvi tren malo razočarao, ali su diskovi bili novi i sada kada je sve "sjelo" to djeluje puno bolje. Imao sam jednu kritičnu situaciju, ali kad sam stao, vidio sam da sam u stvari nije tako blizu bilo.

A sada ono najbolje.....pogon.
Osjećaj u vožnji je odličan, prilikom izlaska iz zavoja, gas se može dodati dosta rano. Zadnji kraj gura prema van, a auto lijepo prati putanju zavoja.
Trenutno su gore gume dimenzija 205/50 (ili 55)/15, ali svakako mora ići šira guma (215/xx/16), kako bi se još malo dobilo na držanju.

Start iz mjesta je isto fascinantan……isto je po suhom i po mokrome. Treba zavrtiti motor tamo iznad 3500 rpm, kako bi turbina lijepo punila, a onda katapult.
Pritom su opterećenja dosta velika, pa baš i ne prakticiram to, ali je teško odoliti.

Toliko za sada, ovo je sastavljeno na brzinu, ali valjda ima smisla.


Pozdrav Viktoru, koji mi je pomogao sa par korisnih savjeta. Hvala još jednom.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 01-05-2007, 13:36:17
Alo, Veki, pa di si ti do sad  :mah: ? Bilo mi neugodno pitati, a mislio sam da ti se nešto dogodilo.

Imaš veći turbo od serijskoga, zato ti hvata tek na 3500 rpm, inače serijski podivlja na 2500 rpm. To za izlazak iz zavoja stoji, možeš puno ranje stisnuti gas. Ta ubrzanja nemoj izbjegavati prakticirati, pa zato je i napravljena, može ona izdržati i puno više. Taj motor je u Delti Integrale na WRC-u prije pojave restriktora imao 450 ks i sve je štimalo i sa motorom i pogonom.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 01-05-2007, 14:17:57
Nije se ništa dogodilo, hvala što brineš  :mah: , samo sam malo slab sa vremenom.

Pokušavao sam vidjeti što piše na turbini, ali sve što sam uspio vidjeti je AIResearch, znači Garrett, ali ništa više. Za sada radi dobro.
Trenutno sam (još uvijek), u fazi upoznavanja auta, što se tiće ukupnog stanja, kako bi na vrijeme otklonio moguće greške. Za sada, osim par sitnica, sve ok. Posebno mi je drago što kad sam skinuo branik nisam nigdje vidio da je vezni lim varen, pa mislim da nije bio (jače) udaran sprijeda.


A u vezi starta, najviše me strah za kvačilo, da se ne bi nešto ovako dogodilo:


   This is what happens when you think an STI can han- Video
 (http://videos.streetfire.net/video/84926940-00b1-48f0-a856-982d01701c82.htm)
(na videu nije Alfa nego impreza)
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 01-05-2007, 16:20:35

A u vezi starta, najviše me strah za kvačilo, da se ne bi nešto ovako dogodilo:


   This is what happens when you think an STI can han- Video
 (http://videos.streetfire.net/video/84926940-00b1-48f0-a856-982d01701c82.htm)
(na videu nije Alfa nego impreza)


Tip je išao šlajfati sa sva 4   :ne2: !!! To se ne radi na 4x4 autima jer je nenormalan udarac na spojku. Treba krenuti normalno, pa kada sastavi spojka, onda udariti po gasu bez straha.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 01-05-2007, 16:27:44
Kako to misliš krenuti normalno? Na nižim okretajima dok se još turbina nije zavrtila?
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 01-05-2007, 16:37:57
Vidiš, ovaj tip na filmiću je digao okretaje na nekih 5000 rpm i prenaglo pustio kumplug. Da je to recimo prednji pogon kotači bi proklizali i nikom ništa. Auto sa 4x4 ima dvostruko bolji grip i sila na spojku je dvostruka kada se napravi to isto.
Normalno kretanje je kada se okretaji dignu do nekih 2000-3000 rpm i normalno otpusti spojka (ono da "liže"). Može se dignuti i na 5000 rpm, ali se ne smije naglo pustiti pedala. Klizanje lamele može samo zagrijati lamelu (neće pregrijati, ako se ne pretjera), a naglo puštanje je može uništiti.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 01-05-2007, 18:07:04
Tako ja radim. Dignem do nekih 3500, lagano otpustim, a kada uhvati pustim skroz, pa sam razmisljao kako dugo ce lamela to trpiti.

Zanima me kako ćeš ovo sa remenjem izvesti. Moje izgleda dobro, ali bi si možda dao truda i promijenio ga, ziher je ziher, pa javi kako je prošlo.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 05-05-2007, 20:51:16
Viktore, imaš kakvih manuala? Ja imam nešto, pa ako te zanima....
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 06-05-2007, 08:28:55
Hvala na ponudi  :mah: , imam. Skinuo sam davno sa ove stranice .:BerlinaSportivo - Sports Saloons on the net:. (http://www.berlinasportivo.com/Technical/q4manual/manual.php) , pa ako kome treba.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Enver - 06-05-2007, 13:21:21
Dvije Q4 na forumu  :o000:

btw, kolko negdje vrijedi jedna takva ljepotica, davno prije sam bio zaludjen 155-icama, a danas ih vidim na cesti jednom na mjesec, a kamoli da imam priliku vidjet i cut Q4  :love:
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 06-05-2007, 17:04:24
4 primjerka na forumu, ima još Soprano crnu i Bob V6 je nedavno kupio crvenu. ima još jedna metalik siva u Rijeci i ne znam za više ni jednu u HR.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 06-05-2007, 21:04:48
Hvala na ponudi  :mah: , imam. Skinuo sam davno sa ove stranice .:BerlinaSportivo - Sports Saloons on the net:. (http://www.berlinasportivo.com/Technical/q4manual/manual.php) , pa ako kome treba.


Njima se i ja služim, dosta mi su pomogli. Volio bi naći nešto slično od Lancie, pa ako možda znaš neki link...
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 06-05-2007, 21:07:29
Kad sam našao ovaj nisam ni tražio dalje, pa nemam.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 02-06-2007, 16:30:12
Viktore, daj mi reci kako je kod tebe sa potrošnjom guma? Evo ja sam primjetio nakon cca 3500 km da su se prednje nešto malo više potrošile od zadnjih. Sad sam ih prebacio iza i dobio odličnu nuspojavu......zadnj kraj još jače gura u zavoju.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 02-06-2007, 16:48:35
Evo friška informacija (upravo izmjerio šublerom), trenutno imaju 6.2 mm profila sve 4, a nove su imale 8.0 mm. Prešao sam 20.000 km i to je relativno mala potrošenost za mene. Normalno da se prednje troše više zbog težega prednjega kraja i zbog toga što pri kočenju prednji kotači više koče. Ja sam zamjenu prednje-stražnje napravio na 10.000 km. Ovdje nema šlajfanja pa gume duže traju.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 03-06-2007, 13:51:39
Jel imaš mjerač pritiska turbine u autu?

Usput, bio sam u MTB, na kraju me manometar 20 kn koštao, jer poznam nekoga tko pozna nekoga :), solidno u usporedbi sa 250 kn kolko koštaju oni gadni instrumenti po tuning dućanima
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 03-06-2007, 14:17:47
Kod mene je i sad taj jeftini Wika (što ne znači da ne valja). Glavno da pokazuje tlak. Ako ti je sve u redu trebao bi imati 1.0 bar u overboostu i 0.8 kada nestane overboost.

(http://img61.imageshack.us/img61/8260/img0366resize6qo.jpg)
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 03-06-2007, 14:41:17
isti je kao moj, daj reci kako si ga spojio? Tj. gdje si provukao crijevo....gledam malo ovu sliku pa ne znam

(http://img116.imageshack.us/img116/2145/924jw8.jpg) (http://imageshack.us)
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 03-06-2007, 14:48:08
Morat ću to slikat, ali ukratko spojen je na usisnu granu na jedan slobodni priključak, ako nema slobodni stavi se T spoj i na neki već postojeći. Dovoljna je guma promjera 3.2 mm (od povrata goriva sa dizna) i provuče se nekako kod blatobrana  tamo kod šofer šajbe. Na manometar treba stavisi jedan spoj koji ima navoj i priključak za gumeno crijevo. Ja sam ga našao u Peveca na odjelu gdje su priključci za kompresore i košta oko 18-20 kn.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 03-06-2007, 14:51:39
ok, hvala. Najviše me mučilo gdje provući crijevo u kabinu.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: -164- - 03-06-2007, 15:45:55
zar nema 155 Q4 serijski instrument za pritisak urbine na kontrol-tabli??

164 Turbo/V6 Turbo i TD ga imaju
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 03-06-2007, 16:24:30
samo za pritisak ulja, turbine ne
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 02-07-2007, 19:31:06
Viktore, daj reci jesi skidao možda onaj pomoćni kuplug cilindar što je na getribi ispod akumulatora? Jel mogu sa gornje strane sve ili moram i ispod? I zanima me još jel mogu samo gumice promijeniti ako znaš?
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 06-07-2007, 09:12:56
Nisam to skidao. Gumice sam mijenjao jednom davno kada sam imao Z-128, ali nije bilo dugoga vijeka. Ne vjerujem da je kočioni cilindar neki unikat, najvjerojatnije ga koriste i ostale verzije. Treba vidjeti kataloški broj i ako je skup orginal, kupiti zamjenski. Jednom sam na Prismi mijenjao, orginal je bio oko 700 kn, a zamjenski (Samko) oko 200 kn. Stavio sam zamjenski i 5 godina sve O.K. i kad sm je prodao još 4 godine je bilo O.K. ,a kasnije je opet prodana pa ne znam dalje.
Možeš se javiti na pp Aki-ju, on radi u Fulija auto i drže orginalne i zamjenske, samo pošalji broj šasije.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 06-07-2007, 09:28:39
Evo, jučer sam montirao zamjenski pa ćemo vidjeti.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 06-07-2007, 09:31:39
Javi za 10 godina kako se pokazao  :mah:
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 28-09-2007, 23:02:37
 glava od Alfe 155 Q4 , pogled sa donje strane

(http://i23.tinypic.com/fwo95d.jpg)
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 29-09-2007, 09:36:05
(http://img206.imageshack.us/img206/2293/jhgjfl0.jpg) (http://imageshack.us)


Što je to?

Neki dan mi je stao auto, mrtav......oblio me hladan znoj. Al kad sam ga doma došlepao, ustanovio sam da se samo otkopčao konektor sa motorića ler-gasa, jer je puknut i ne drži ga onaj osigurač više, sad još moram snimiti kao ga promijeniti.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 29-09-2007, 09:38:56
(http://img206.imageshack.us/img206/2293/jhgjfl0.jpg) (http://imageshack.us)


Što je to?


Knock senzor (senzor detonacija)
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Veki - 29-09-2007, 09:41:37
to mi je prvo palo na pamet, ali sam mislio da je on u bloku
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 29-09-2007, 09:49:58
I ja sam mislio do jučer, na bloku nema ništa.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: a.m.alfa - 03-11-2007, 08:02:52
Delta Evo 1 VS Alfa Romeo 155 Q4

(http://img166.imageshack.us/img166/1115/kloverbladet1ui2.th.jpg) (http://img166.imageshack.us/my.php?image=kloverbladet1ui2.jpg)(http://img520.imageshack.us/img520/4171/kloverbladet2bx0.th.jpg) (http://img520.imageshack.us/my.php?image=kloverbladet2bx0.jpg)(http://img520.imageshack.us/img520/4322/kloverbladet3sc5.th.jpg) (http://img520.imageshack.us/my.php?image=kloverbladet3sc5.jpg)
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: wladex - 03-11-2007, 09:44:04
glava od Alfe 155 Q4 , pogled sa donje strane

(http://i23.tinypic.com/fwo95d.jpg)


sta se desilo kod tebe da si skidao glavu?
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: a.m.alfa - 04-11-2007, 20:12:33
AUTOCAR & MOTO
13.january 1993

http://www.berlinasportivo.com/magazine/alfa/Autocar0193.pdf
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 05-11-2007, 14:20:06
sta se desilo kod tebe da si skidao glavu?


Bila slabo stegnuta glava (na 6 kgm) i popustila brtva glave na Grobniku. Mogla se voziti, ali su išli mjehurići u sistem hlađenja. Sad je sve sređeno,uskoro ću otvoriti galeriju pa staviti slike. Uzrok slabo stegnute glave: ili je netko slabo stegnuo ili su vijci malo s vremenom popustili. Stavljeni novi vijci glave za svaki slučaj.

(http://i24.tinypic.com/rsh0dl.jpg)

(http://i24.tinypic.com/sp93dh.jpg)

a usput i stanje cilindara na 124.000 km , cilindri su kao novi, a i sve ostalo na motoru.

(http://i20.tinypic.com/2ludfh2.jpg)
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: wladex - 05-11-2007, 22:13:58
kad si vec skinuo glavu malo je obradi. na toj glavi bar nema puno posla. ja sam svoju zavrsio za jedan dan ali nikako da odem po gumice ventila pa da je slozim i odnesem na brusenje. cilindri su ti u odlicnom stanju. promjeni temeljne i letece lezajeve.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 06-11-2007, 09:21:11
Sve je sređeno prije dvadesetak dana, bio sam s njom na susretu alfista 14.10. u Splitu. Zašto bih mijenjao ležaje kada nije potrebno? Nisam dirao ni prstenove jer je imala odličnu kompresiju i nije trošila ulje.

(http://i23.tinypic.com/15yucg8.jpg)

Glava skinuta za 0.2 mm, ventili naravno montirani nakon strojne obrade.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: LOŠA - 06-11-2007, 10:20:26
Bila slabo stegnuta glava (na 6 kgm) i popustila brtva glave na Grobniku. Mogla se voziti, ali su išli mjehurići u sistem hlađenja. Sad je sve sređeno,uskoro ću otvoriti galeriju pa staviti slike. Uzrok slabo stegnute glave: ili je netko slabo stegnuo ili su vijci malo s vremenom popustili. Stavljeni novi vijci glave za svaki slučaj.


Još kad sam vidio da ti je drapila pipa u kabini na Grobniku, posumnjao sam da ti probija kompresija u vodu jer to ne odlazi samo tako bez razloga...
A gdje si nabavio nove šarafe, pretpostavljam da si ih naručivao u ovlaštenom servisu, i samo informativno koliko otprilike koštaju :?:
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 06-11-2007, 12:32:13
Oko 600 kn orginal, a zamjenski oko 250 kn, mislim na komplet od 10 komada. Isti su za sve motore 2.0 16v, tako Fiat Tipo 2.0 sedici ima iste vijke. Nekako mi izgledaju slabašni, navikao sam na jake turbodizelske.

Ona brtva je doživjela zamor materijala. Slučajno se dogodilo na Grobniku, moglo je i puno puta prije naročito na autoputu do tamo, nije se štedjelo na gasu. Da je bar glava bila stegnuta na  9 kgm ne bi se ništa dogodilo. Tih 9 kgm sam izmjerio nakon tvornički propisanih: sve na 20 Nm pa sve na 50 Nm pa sve za 90 stupnjeva, pa još jednom sve za 90 stupnjeva.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: wladex - 06-11-2007, 14:49:42
Sve je sređeno prije dvadesetak dana, bio sam s njom na susretu alfista 14.10. u Splitu. Zašto bih mijenjao ležaje kada nije potrebno? Nisam dirao ni prstenove jer je imala odličnu kompresiju i nije trošila ulje.

Glava skinuta za 0.2 mm, ventili naravno montirani nakon strojne obrade.

boljka su im temeljni lezajevi pogotovo ako motor nije std isto kao i na svakom 2.0 16v obicnom i turbo motoru iz alfe, lancie i fiata
mala stavka za bolju prevenciju
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: LAVIC 159 - 10-11-2007, 20:43:02
Definitivno treba promjeniti ležajeve jer to će sljedeće otić u PM.
Moja integralka je imala 185 000 km i sve je na motoru bilo beba osim ležajeva :wal: :wal:
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 10-11-2007, 21:56:34
O tom potom, kad bude.
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: cor - 19-11-2007, 15:43:46

 Pogledajte ovo, http://www.youtube.com/watch?v=wcS48NX9YuA&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=wcS48NX9YuA&feature=related) znam da to nije motor od Q4 ali zvuci opako !
Naslov: Odg: 155 Q4
Autor: Viktor - 19-11-2007, 16:51:47
2.5 V6 sa 450 ks pri 11.500 rpm, pogon 4x4, ne zna se da li bolje zvuči ili ide, pogledati YouTube - Alfa Romeo 155 V6 Ti La Vecchia (http://www.youtube.com/watch?v=yuV1WQM4LFI)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: marjan155pg - 21-01-2011, 17:08:03
 O0 ljepota.prava zvijer od auta. :kosa:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: a.m.alfa - 28-02-2011, 20:00:23
(http://img156.imageshack.us/img156/6839/5441913102a4b1327945b.jpg) (http://img156.imageshack.us/i/5441913102a4b1327945b.jpg/)

Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Dean164 - 07-09-2011, 20:37:08
Slikano danas u Sisku, vlasništvo mog automehaničara, apoteka  :love3: :love3: :love3: :love3: :love3:

(http://img402.imageshack.us/img402/3566/fotografija0032r.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/402/fotografija0032r.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

(http://img833.imageshack.us/img833/2417/fotografija0034.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/833/fotografija0034.jpg/)

(http://img36.imageshack.us/img36/2267/fotografija0028q.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/36/fotografija0028q.jpg/)

(http://img694.imageshack.us/img694/7152/fotografija0031.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/694/fotografija0031.jpg/)

Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 07-09-2011, 21:06:01
neznam da li da plačem ili da skačem. Prehebena, san snova
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Dean164 - 07-09-2011, 21:08:18
ja sam zaplakao, sjećam se kad je bila samo šasija, a onda presložena nanovo do zadnjeg vijka  QV... Nešto malo divlja verzija Lancie integrale ...ijaoooooooo
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 07-09-2011, 21:12:46
nemam šta za reć jednostavno sjest i divit se. Tu i tamo se pojavi koja u stranim oglasima za kupit, ali je nemožeš uvest, a kad se bude moglo više si ju puno nas nećemo moć priuštit
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Dean164 - 07-09-2011, 21:16:54
Ova je HR table samo ćeka registraciju a bude i to za koji dan... koliko sam shvatio ova  QV se sprema isključivo za susrete alfista i slična prigode jer gazda ima dva fiata koja dere svaki dan... ijaooooo  :love3: :love3: :love3: :love3: :love3:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 07-09-2011, 21:19:15
je li gazda na forumu  :?:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Dean164 - 07-09-2011, 21:24:43
je li gazda na forumu  :?:

Nije jer nema vremena, radi od jutra do sutra, servisira Alfe  :funny: :funny: :funny:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: FAN - 07-09-2011, 22:20:40
Nije jer nema vremena, radi od jutra do sutra, servisira Alfe  :funny: :funny: :funny:

jadan nema vremena ni za gablec...  :hehe:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 07-09-2011, 22:42:18
 :smijeh :smijeh
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: pajo_patak - 08-09-2011, 01:20:10
ja sam zaplakao, sjećam se kad je bila samo šasija, a onda presložena nanovo do zadnjeg vijka  QV... Nešto malo divlja verzija Lancie integrale ...ijaoooooooo

prije će obrnuto bit :hehe:
ova novija generacija 155 q4/dedra int. je dosta uglađenija, teža, više izolacije, manje konja...pa nije ni približno brutalna kao delta   :ne2:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Dean164 - 08-09-2011, 08:26:51
U pravu si, izostavio sam rijeć "manje"... dakle malo manje divlja... ali sličnosti imaju  :rolll:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: alfa145td - 08-09-2011, 22:10:46
ja sam zaplakao, sjećam se kad je bila samo šasija, a onda presložena nanovo do zadnjeg vijka  QV... Nešto malo divlja verzija Lancie integrale ...ijaoooooooo

Uh al sam se našerafio na toj alfici i preznojio uh...
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Dean164 - 08-09-2011, 22:48:29
Al vrijedilo je, priznajjjjjjjj  QV
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: fiatuno - 10-09-2011, 00:25:36

turbo kompresor

alfa 155 Q4 S4.MP4 (http://www.youtube.com/watch?v=w5NS1P4AOGs#)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: a.m.alfa - 08-11-2011, 18:01:11
(http://img703.imageshack.us/img703/6364/phocathumbl401streetrac.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/703/phocathumbl401streetrac.jpg/)

Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: extrema - 29-11-2011, 16:51:04
prekrasna ti je alfa.... meni osobno jedna od top 10 s foruma...
imam jedno pitanje, znam da se to alfistu nepita ali čisto me zanima zbog  integralnog pogona koliko goriva uzme u kombiniranoj vožnji?
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Viktor - 29-11-2011, 17:02:55
Moja je trošila po gradu oko 18 , a po pravcu oko 11 L/100 km.
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: alfist155 - 03-12-2011, 11:11:07
meni troši od 9 - 15 l/100 km

Ali jako ovisi o tome koliko si težak na gasu
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Alfista145 - 03-12-2011, 11:13:09
(http://img703.imageshack.us/img703/6364/phocathumbl401streetrac.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/703/phocathumbl401streetrac.jpg/)
Kako je zavrsilo sa ovim M3  :?: To mi je od frenda Bmw od Joke.  :care
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 03-12-2011, 11:29:13
Kako je zavrsilo sa ovim M3  :?: To mi je od frenda Bmw od Joke.  :care

nisam bio, ali mislim da je bmw gledao u guzicu
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Alfista145 - 03-12-2011, 11:32:08
nisam bio, ali mislim da je bmw gledao u guzicu
:care znam da bmw ide ko smrt, ima 6 brzina  :wz
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 03-12-2011, 11:47:52
:care znam da bmw ide ko smrt, ima 6 brzina  :wz

uzalud mu 6 brzina na 402 m
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Alfista145 - 03-12-2011, 11:49:03
uzalud mu 6 brzina na 402 m
I to ca kazes da.
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 22-12-2011, 16:58:17
evo jedne lijepe  :ling:

(http://img824.imageshack.us/img824/545/alfaromeo155q4img22582.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/824/alfaromeo155q4img22582.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: gvija - 22-12-2011, 20:30:32
q4 od rex-a :craz

(http://img542.imageshack.us/img542/2332/vlcsnap236126vn5.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/542/vlcsnap236126vn5.jpg/)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mane - 22-12-2011, 20:40:08
gledam slike i video od ove Q4 i zanima me koji je to motor unutra :?:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: gvija - 22-12-2011, 20:45:34
lancin 2.0 16v turbo
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mane - 22-12-2011, 20:47:31
jel to znači da nisu stavljali alfine motore u Q4 ili je ovo izuzetak?
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: gvija - 22-12-2011, 20:50:42
q4 ti je ispod pleha lancia :ok:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mane - 22-12-2011, 20:55:12
oćeš reć da je to lancia dedra ispod limarije :?: :?:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: gvija - 22-12-2011, 21:17:11
motor je iz delte integralke 16v, jer je dedra imala sam 8v (170 ks) kolko znam, ugrubo to je dedra s alfinim znakom
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: sale 75 - 22-12-2011, 21:26:32
q4 od rex-a :craz

(http://img542.imageshack.us/img542/2332/vlcsnap236126vn5.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/542/vlcsnap236126vn5.jpg/)

2.0 ts ili su koristili i q4 ?  :?: ja sam vidio u jendojepizodi da je 2.0 ts
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: sfreak - 22-12-2011, 21:49:52
2.0 ts ili su koristili i q4 ?  :?: ja sam vidio u jendojepizodi da je 2.0 ts

negdje sam citao mislim, da su vecinu koristili 2.0 TS, a tu i tamo Q4

http://www.njuskalo.hr/auti/alfa-romeo-155-q4-oglas-4088549 (http://www.njuskalo.hr/auti/alfa-romeo-155-q4-oglas-4088549)

evo i jedna koja se prodaje, zna li itko u kakvom je stanju?

izbacilo mi da je 1.7 TS u papirima
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: RoadRunner - 24-12-2011, 12:30:37
negdje sam citao mislim, da su vecinu koristili 2.0 TS, a tu i tamo Q4

izbacilo mi da je 1.7 TS u papirima

Evo za tu "Q4"

Vozilo s registarskom oznakom PU239GL, marka ALFA ROMEO, 155, 1.7 T SPARK, šasija ZAR16700000078821 je na dan 10.10.2011 bilo osigurano kod osiguravajućeg društva: JADRANSKO OSIGURANJE D.D..

Broj police od automobilske odgovornosti: 068600041152
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Disconnected - 24-12-2011, 12:42:35
da, izgleda da je auto neka kemija....
Eper za taj broj šasije kaže ovo:
(http://img823.imageshack.us/img823/2036/eper.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/823/eper.jpg/)

Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: tool75 - 24-12-2011, 12:56:02
q4 ti je ispod pleha lancia :ok:

Misliš Fiat. Motor, mjenjač i 4x4 su sa delte. Šteta što nije i ovjes.
A Dedra Integrale nije baš ista, pogotovo ne 4x4 kojem fali par stvarčica koje imaju delta i 155. I 8V je.
Al na kraju priče sve je to fiat. I integralka i dedra i 155.
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: tool75 - 24-12-2011, 12:59:16
 :kokice:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: pajo_patak - 24-12-2011, 15:40:26
Misliš Fiat. Motor, mjenjač i 4x4 su sa delte. Šteta što nije i ovjes.
A Dedra Integrale nije baš ista, pogotovo ne 4x4 kojem fali par stvarčica koje imaju delta i 155. I 8V je.
Al na kraju priče sve je to fiat. I integralka i dedra i 155.

nema 155 veze sa deltom. sa dedrom da, jer su konstrukcijski iste...delta je skroz drugi svijet od ove 2. ni pogon ni ovjes ni mjenjač nisu isti i ne pašu. i delta nema veze sa fiatom. 155 i dedra imaju
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: pajo_patak - 24-12-2011, 15:42:37
Ako je kemija ne znači da je loše. Q4 se ne može uvesti, pa se uvezu kompletne bez papira i sve se presloži u drugu šasiju, a šasije bi trebale bit iste valjda, jedino ako nisu radili izmjene na podu zbog 4x4.

ima izmjena. treba negdi proć kardan i smjestit se diffovi.
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: tool75 - 24-12-2011, 15:46:26
nema 155 veze sa deltom. sa dedrom da, jer su konstrukcijski iste...delta je skroz drugi svijet od ove 2. ni pogon ni ovjes ni mjenjač nisu isti i ne pašu. i delta nema veze sa fiatom. 155 i dedra imaju

kako nema veze sa fiatom, pa to je fiatov motor, mislim lancie nema od fulvie. A platforma delte je fiat ritmo.  :hehe:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: pajo_patak - 24-12-2011, 15:54:12
kako nema veze sa fiatom, pa to je fiatov motor, mislim lancie nema od fulvie. A platforma delte je fiat ritmo.  :hehe:

ako se ne varam prvi fiat sa tim motorom je coupe, znači 1993 pa na dalje. prva lancia je delta hf 4wd 1986 ako se ne varam...pod vlasništvom fiata da, ali baš i nije neki motor uzet iz fiata...napravljen od strane lancie kako su se razvijala ova rally natjecanja. al nećemo u offtopic.
ritmo također nema veze sa deltom. ni ovjes ni karoserija. mislim, ako nevjeruješ poslikam ti par slika svoje ogoljene delte pa usporedi sa nekim ogoljenim ritmom.  :ok:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: IvekZapresic - 24-12-2011, 15:55:15
kako nema veze sa fiatom, pa to je fiatov motor

Baš je neki dan bila rasprava na fiatistima....

i seb je odgovorio fiat ima svoje motore,alfa svoje,lancia svoje....

te tri firme su usko vezane al ne koriste iste motore...slične da.....
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: tool75 - 24-12-2011, 16:12:25
 :kokice:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: IvekZapresic - 24-12-2011, 16:16:43
ma kuzim to....ali ocu reci da nijedni ne koriste iste motore,alfa razvija svoje fiat svoje i lancija svoje.....


isto ko škoda audi  i vw neko veli isti motori nema veze jedno sdrugim.....
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: tool75 - 24-12-2011, 16:23:30
ako se ne varam prvi fiat sa tim motorom je coupe, znači 1993 pa na dalje. prva lancia je delta hf 4wd 1986 ako se ne varam...pod vlasništvom fiata da, ali baš i nije neki motor uzet iz fiata...napravljen od strane lancie kako su se razvijala ova rally natjecanja. al nećemo u offtopic.
ritmo također nema veze sa deltom. ni ovjes ni karoserija. mislim, ako nevjeruješ poslikam ti par slika svoje ogoljene delte pa usporedi sa nekim ogoljenim ritmom.  :ok:

Pa ni ne kažem da je motor uzet direktno iz fiata, al to je ta "obitelj motora" klasični fiat motor s dve bregaste, od fiata 125 na dalje. Kasnije su stavili 16v glavu, a još malo kasnije su promjenili blok (svi 16v TS, 1.8 16v fiat, pa i 2.0 i 2.4 5cil.).

Koliko ja znam Deltu Integrale je razvijao Abarth. A i trkaći tim je bio sačinjen iz istih ljudi koji su bili sa 037 i prije toga FIAT 124 spider.
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: tool75 - 24-12-2011, 16:35:52
ma kuzim to....ali ocu reci da nijedni ne koriste iste motore,alfa razvija svoje fiat svoje i lancija svoje.....


isto ko škoda audi  i vw neko veli isti motori nema veze jedno sdrugim.....

Alfa je prvo koristila svoje, pa onda razvijala svoje na temelju fiatovih, a sa mitom i giuliettom više ni to nego koristi čiste fiatove motore.
Lancia je odmah kad je preuzeta od fiata počela koristit fiatove motore, malo promjenjene tj. pojačane. Pogotovo turbo verzije, do pred malo su koristili i alfin v6 malo oslabljen, a danas kao i alfa koriste motore iz Fiat powertrain. Samo je jedan 2.0 JTD i samo je jedan 1.4 multiar itd.

A to da se 1.9 tdi u škodi, golfu  ili audiju razlikuje, to su bajke. Škoda razvija svoje motore, moš mislit.  :hehe: Možda se razlikuje koji proizvođač dizni, turbina, al vidi se čiji je to motor. VW/AUDI. A isto je i sa platformama, ovjesom, kočnicama, svom tehnikom. Razlike su finese kako bi se na kraju ti auti i malo drugačije vozili, znači geometrija,amortizeri, opruge i sl.
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: IvekZapresic - 24-12-2011, 16:39:29
 :ok:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 24-12-2011, 16:41:34
ovu raspravu ćete sad vodit drugdje molim.  :alfisti:
 :off
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: ABARTH22 - 22-01-2012, 22:53:28
dali netko mozda zna koliko je ukupno proizvedeno Q4 modela i koliko ih ima u HR?
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Mirko - 23-01-2012, 08:59:13
Preko nekoliko
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Batina - 23-01-2012, 09:29:00
Preko nekoliko
  :smijeh
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Viktor - 23-01-2012, 13:20:33
dali netko mozda zna koliko je ukupno proizvedeno Q4 modela i koliko ih ima u HR?

Koliko ja znam proizvedeno ih je 3500 komada i ima ih 6-7 u Hr.  Nisam znao za tvoju, možda je to neka od onih 5 za koje sam znao.
Čuvaj to, vrijedit će kao oldtimer, porazbijalo ih se najmanje pola.
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: ABARTH22 - 23-01-2012, 13:43:47
vjerojatno si znao za moju, boja sampanjca, od Marija iz rijeke... sad je moja :D

cuvat cu ju cuvat,  oduvijek sam htio taj auto, samo ju moram malo preslozit...
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 23-01-2012, 15:47:35
neki priznaju samo 711 komada
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Batina - 23-01-2012, 16:34:05
kojih to 711 komada.?
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 23-01-2012, 16:41:46
postoje dvije linije prva se proizvela u 711 kom, a ostatak je druga linija
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Mirko - 23-01-2012, 16:55:17
Ima joj jedna zagato linija sta se izvozila samo u Japan
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 23-01-2012, 16:57:41
Ima joj jedna linija sta se izvozila samo u Japan

da i to je istina, ali mislim da nju ubrajaju u sveukupan broj, doduše nisam 100% siguran
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Viktor - 25-01-2012, 10:10:21
vjerojatno si znao za moju, boja sampanjca, od Marija iz rijeke... sad je moja :D

cuvat cu ju cuvat,  oduvijek sam htio taj auto, samo ju moram malo preslozit...

Znam za tu, vidio sam je jednom na Grobniku. Koliko ja znam 155 Q4 se proizvodila samo u crvenoj i crnoj boji. To je onda naknadno prelakirana.
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: ABARTH22 - 25-01-2012, 13:25:09
pa da vidis, to ni meni nije bilo jasno jer nikad nisam nasao nigdje q4 te boje, ali ne vidim nigdje traga da je mozda prefarbana, mozda nađem...
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: gvija - 01-02-2012, 18:36:17
postoje dvije linije prva se proizvela u 711 kom, a ostatak je druga linija

dal je ova prva linija :?:

http://www.polovniautomobili.com/oglas1728544/alfa_romeo_155_16v_turbo_q4/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas1728544/alfa_romeo_155_16v_turbo_q4/)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Viktor - 04-02-2012, 23:11:18
Trebala bi biti. Alfa 155 se počela se proizvoditi 1992. Moja je 1992.
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: kristian 33 - 04-02-2012, 23:59:48
155 q4 je proizvedena u tocno 2 701 primjerak tvornicki podatak. :da:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: mali - 05-02-2012, 10:06:50
155 q4 je proizvedena u tocno 2 701 primjerak tvornicki podatak. :da:

da. Mislim da tu nisu ubrojene ove za Japansko tržište, ali što se tiče Europe je točno, a prva linija mi se čini da je ona do 95.g.
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: alfist155 - 10-02-2012, 13:56:04
Alfe 155 ti.z (te za japansko tržište), napravljeno ih je svega 21 komad, i nisu sve q4. Bilo ih je i 2.0 ts i V6.
Meni definitivno najljepša alfa 155.
I mislim da su i te ubrojane u tih 2701 komad
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: sale 75 - 03-08-2012, 17:04:38
Old Top Gear - Alfa Romeo 155 Q4 road test (http://www.youtube.com/watch?v=jYMyv9eJNpI&feature=related#)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: b@jo - 16-10-2012, 20:19:01
Znate, da vam kažem,pravo mi se sviđa auto...Sada sam počeo malo ozbiljnije razmišljati o toj
liniji.... :icon_idea:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Viktor - 16-10-2012, 20:32:54
155 q4 je proizvedena u tocno 2 701 primjerak tvornicki podatak. :da:

 :ok: ima na wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_155 (http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_155)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Prta - 07-07-2013, 01:11:48
ja iman jednu al je slozena od dedre 4x4  :craz
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: pajo_patak - 07-07-2013, 15:19:40
ma koja je to :?:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: kec - 07-07-2013, 16:34:43
ja iman jednu al je slozena od dedre 4x4  :craz

stavi koju sliku  :komp:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Prta - 07-07-2013, 17:40:31
nije jos slozena al se slaze i sad neman sta pokazat oslim karoserije hehe  :craz
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: kec - 07-07-2013, 18:22:27
barem napiši podatke od alfe ... godina ,stanje ,oprema , motorizacija ( bivša  ::)) ...

planovi šta sve ide unutra...
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Prta - 07-07-2013, 18:34:13
alfa je 96 god bivsi 2.0 ts 16v sad san u potrazi za 2.0 16v turbo. Stanje je bilo dobro... 20-og je godisjica od kad san je uzea hehe.  :ok: idu 2 kade unutra i roll cage i necu vise govorit kad bude vrime svi ce te je vidit   :craz  :craz  :craz  :craz  :craz  :drive:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: fiatuno - 08-07-2013, 23:42:51
alfa je 96 god bivsi 2.0 ts 16v sad san u potrazi za 2.0 16v turbo. Stanje je bilo dobro... 20-og je godisjica od kad san je uzea hehe.  :ok: idu 2 kade unutra i roll cage i necu vise govorit kad bude vrime svi ce te je vidit   :craz  :craz  :craz  :craz  :craz  :drive:
ja ti imam 2.0 16v turbo motor na novo složen
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Prta - 09-07-2013, 02:05:02
ja bi minja ovaj 2.0 ts za turbaka sa strujon i predpostavljam da nije jeftin cin je na novo slozen hehe  :craz
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: gvija - 14-07-2015, 16:28:47
slovenka

(http://www.pohrani.com/f/2W/XP/1H2qtBGS/5ee85760105d11af1e4a76ab.jpg)

(http://www.pohrani.com/f/A/5f/2Xw2glkf/18a971829a01c9b60c2db339.jpg)

(http://www.pohrani.com/f/2s/y0/3vkjBuun/401099634ceee5d27df22588.jpg)

(http://www.pohrani.com/f/1k/mQ/9BX7fAf/3521890ce285d2b409044711.jpg)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Big D - 08-11-2015, 12:17:14
Evo malo više o ovoj crvenoj iz Slovenije, c/p sa slovenskog BMW foruma. Možda bude nekom koristilo:

"Dve 155 Q4 sem si lastil 10 let in to je bil najzabavnejši avto, kar sem jih kdaj imel. Sicer glede vzdrževanja ni za ljudi šibkega srca, vendar pa se je dalo iz njega narediti avto z brutalnimi zmogljivostmi. Avto je imel na koncu z 2.0 motorjem 550 konjev in pospešek od 100 - 200 km/h pod 8 sekund, imel pa sem tudi že vse dele za 700 konjev. Na žalost nisem imel več časa nadaljeveti tega projekta, zato sem avto lani prodal ljubitelju z znanjem, da ga bo lahko tudi sestavil.

Avto sem kupil s 130.000 prevoženimi km in je imel vso delujočo opremo: aktivno vzmetenje, električne ogrevane sedeži, strešno okno, avtomatsko klimo, rezervoar za vodo v prtljažniku za hlajenje intercoolerja...

Zanimivo je, da se da iz tega motorja iztisniti ogromno. Sicer je treba zamenjati bate in ojnice, sam blok pa zdrži neverjetnih 900 konjev, kolikor jih ima lancia delta integrale s takšnim motorjem nekje v Skandinaviji.

Zanimivo je tudi, da sem lahko 550 konjev dobil z originalnim sistemom vbrizga Magneti marelli, zamenjal sem le injektorje in senzor pritiska, da sem lahko pritisk turbine povišal na 1.75 bara. Še največ časa je šlo za to, da sem si v brezplačnem softwaru naredil mape za spreminjanje čipa, vendar sem lahko potem spreminjal praktično vse (količino goriva, predvžig, pritisk turbine...). V pomoč je bil datalogger, kjer sem lahko snemal vse parametre med vožnjo in nato spreminjal čip, ker je bilo to natančneje, kot da bi to delal na valjih. Motor se je vrtel do 8500 obratov in v 1. in 2. prestavi skoraj nisi mogel pravočasno prestaviti, ker si takoj dosegel blokado.

Še podatki in nekaj fotografij:

kovani bati CPS
ameriške ojnice Pauter
bimetalni ojnični in glavni ležaji
turbina Garett GT40R
odmične gredi Colombo Bariani
tesnilo glave Spesso with firerings
olajšan vztrajnik
custom sesalni kolektor
custom intercooler
4-batne Brembove zavorne čeljusti in Roesch karbonske ploščice

končna hitrost 305 km/h / 8500 obratih
pospešek 0-100 pod 4 s, vendar je bilo težko speljati, brez da bi se kljub štirikolesnemu pogonu
kolesa vrtela v prazno
pospešek od 100 - 200 km/h :7,8 s


Posnetek pospeševanja:

https://www.youtube.com/watch?v=GIpEZte9vpg

(http://s0.mojalbum.com/5884310_5884318_6210726/alfa-romeo-155-q4/6210726.jpg)

(http://s0.mojalbum.com/5884310_5884318_6210822/alfa-romeo-155-q4/6210822.jpg)

(http://s0.mojalbum.com/5884310_9247348_9247430/2-0/9247430.jpg)

(http://s0.mojalbum.com/5884310_5884318_8543280/alfa-romeo-155-q4/8543280.jpg)

(http://s0.mojalbum.com/5884310_9247348_9247424/2-0/9247424.jpg)

(http://s0.mojalbum.com/5884310_5884318_8165970/alfa-romeo-155-q4/8165970.jpg)

(http://s0.mojalbum.com/5884310_5884318_8165973/alfa-romeo-155-q4/8165973.jpg)

(http://s0.mojalbum.com/5884310_5884318_6790631/alfa-romeo-155-q4/6790631.jpg)



8v motor ima malce boljši navor v nizkih obratih, vendar zaradi tega trpi pretočnost in moč pri višjih obratih, zaradi tega je malce manj primeren za radikalnejše predelave.
8v lahko brez težav spremeniš v 16v z zamenjavo glave in batov (potrebno zaradi utorov za ventile). Še najpomembnejše je, da je dober spodnji del motorja. Glavna gred je tu zelo občutljiva, zato jo je nujno potrebno pregledati, ker se bo predelan motor vrtel v višje obrate. Načeloma lahko standarden 16v motor zdrži do okoli 350 konjev, zamenjati je treba le turbino, ki je premajhna in je zmožna proizvesti okoli 260 konjev. Najlažje jo je zamenjati s turbino od lancie delte integrale 16v. S takšnim motorjem sem ob rednem vzdrževanju na svoji prvi Q4 brez težav naredil 60.000 km.

Za večje moči je potrebno zamenjati bate (lahko izbereš različne, da lahko zmanjšaš kompresijo, kar je potrebno za povečan pritisk turbine), obdelati glavo, zamenjati m10 vijake glave z m12, ker jih zna pri povečanem pritisku turbine odtrgati, zamenjati tesnilo glave s spesso racing in fireringi (tudi tu lahko izbereš različne debeline, da zmanjšaš kompresijo), originalne ojnice bodo zdržale do 7500 obratov, če jih spoliraš in balansiraš težo, za višje obrate pa jih je potrbno zamenjati (ljudje zmotno mislijo, da ojnice ne prenesejo večje moči in pritiskov, vendar jih običajno utrga zaradi previsokih obratov). Zamenjati je treba še injektorje, črpalko za gorivo in senzor pritiska, ker originalni dovoljuje pritisk turbine samo do 1,5 bara. Potrebno je zamenjati še izpušni kolektor in celotni izpušni sistem, ker so razlike 50 konjev in več.

Največ dela je s programskimi nastavitvami, ker je treba zaradi novih injektorjev,
drugega senzorja pritiska in večjega pritiska goriva originalni proigram popolnoma spremeniti. Takrat tega v Sloveniji ni delal nihče, tako da sem vse to moral narediti sam. Ni dovolj le spremeniti čas vbrizga in predvžig, temveč je treba spremeniti in preračunati breakpointse, da računalnik ve, kakšen je deajnski pritisk, originalni čip pa ima podatke samo do 6500 obratov in omejeno število breakpointsov (referenčnih točk pritiska in obratov, na katerih določiš čas vbrizga, predvžig in pritisk turbine). Za predelan motor je treba preračunati in vnesti podatke do želenega števila obratov (v mojem primeru 8500 obratov)

Ko sem pisal čip Darku, smo imeli avto na valjih v Črnučah in je bila moč motorja pri 1.3 bara pritiska okoli 370 konjev, kar veliko pove o tem, kako pomemben je izpušni sistem in obdelana glava, ki je pri tem motorju zelo zaprta in poliranje in brušenje kanalov poveča pretočnost tudi do 30 %. Za primerjavo ima orginalni motor pri 1.1 bara pritiska moč 190 konjev. Jaz sem nato v svojem motorju povišal pritisk turbine na 1.75 bara, kar je bilo dovolj za 550 konjev, z novo turbino,
ki je potem nisem zmontiral, pa bi lahko pritisk dvignil na 2.5 bara, kar bi povišalo moč na okoli 750 konjev.

Kar se tiče podvozja in drugih stvari, je nujno potrebno zamenjati zavore. Najlažja in najcenejša predelava so zavore od Alfe 166 3.0 V6, ki ima Brembove štiribatne čeljusti, ki so s karbonskimi ploščicami dovolj za varno ustavljanje. Nujno potreben je tudi rollbar v motornem prostoru, da šasije ne vleče narazen in močno poveča stabilnost v ovinkih. Zamenjati je treba tudi sklopko. Za dobro rešitev se je pokazala Sinterjeva lamela, ki jo za 15 minut namočiš v olje 15W40
in zdrži veliko zdrsov, ter originalna potisna plošča. Zaradi tega manj trpi menjalnik in diferenciali štirikolesnega pogona, ker ob speljevanju malce zdrsne sklopka in ublaži silo na menjalnik.

Ostali deli podvozja so se pokazali za dovolj trdne. Originalno delujoče aktivno vzmetenje ima nastavitev auto in sport in amortizerji trdijo glede na hitrost avtomobila. Način sport je nekako ekvivalenten načinu sport 2, ki ga imam na zračnem vzemetenju v CLS-u, in avto postane tako trd, da te na malce slabši cesti konkretno premetava."

(http://s0.mojalbum.com/5884310_9247348_22793962/2-0/22793962.jpg)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: ABARTH22 - 08-11-2015, 16:33:20
e ovo je pravi projekt, dobre cifre se spominju  :ok:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: alfazara_junior - 10-01-2016, 01:23:10
iz vani odlicno osim felgii,a unutrasnjost  :Angry1: :Angry1: :Angry1:
(http://i65.tinypic.com/2zqsj2q.jpg)
(http://i67.tinypic.com/fky8tj.jpg)
(http://i67.tinypic.com/szwkk3.jpg)
(http://i65.tinypic.com/1jx8qb.jpg)
(http://i68.tinypic.com/72rvp5.jpg)
(http://i66.tinypic.com/2cxz2go.jpg)
(http://i66.tinypic.com/2pys3kk.jpg)
(http://i67.tinypic.com/xbzkg0.jpg)
(http://i65.tinypic.com/990to5.jpg)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: SBAlfista - 10-01-2016, 21:02:36
iz vani odlicno osim felgii,a unutrasnjost  :Angry1: :Angry1: :Angry1:
(http://i65.tinypic.com/2zqsj2q.jpg)
(http://i67.tinypic.com/fky8tj.jpg)
(http://i67.tinypic.com/szwkk3.jpg)
(http://i65.tinypic.com/1jx8qb.jpg)
(http://i68.tinypic.com/72rvp5.jpg)
(http://i66.tinypic.com/2cxz2go.jpg)
(http://i66.tinypic.com/2pys3kk.jpg)
(http://i67.tinypic.com/xbzkg0.jpg)
(http://i65.tinypic.com/990to5.jpg)

Ma i felge su dobre, al unutra je za drek
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: alfazara - 10-01-2016, 21:08:37
ne kuzim sto se tilo postic unutra nema nikakvog efekta kao stari kadilak u kome se voze kurve  :fp:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: ANTE - 11-01-2016, 21:51:57
Demo auto
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: abatenoj - 11-01-2016, 22:41:12
ne kuzim sto se tilo postic unutra nema nikakvog efekta kao stari kadilak u kome se voze kurve  :fp:
:good post
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: a.m.alfa - 12-01-2016, 19:42:00
(http://i63.tinypic.com/14bnygh.jpg)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: alfa fun - 17-03-2016, 22:09:13
(http://i64.tinypic.com/v3lmq8.jpg)

(http://i67.tinypic.com/2n6dp9t.jpg)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Alfista145 - 18-03-2016, 16:35:49
iz vani odlicno osim felgii,a unutrasnjost  :Angry1: :Angry1: :Angry1:
(http://i65.tinypic.com/2zqsj2q.jpg)
(http://i67.tinypic.com/fky8tj.jpg)
(http://i67.tinypic.com/szwkk3.jpg)
(http://i65.tinypic.com/1jx8qb.jpg)
(http://i68.tinypic.com/72rvp5.jpg)
(http://i66.tinypic.com/2cxz2go.jpg)
(http://i66.tinypic.com/2pys3kk.jpg)
(http://i67.tinypic.com/xbzkg0.jpg)
(http://i65.tinypic.com/990to5.jpg)
sta fali meni odlicna  :love:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: alfazara_junior - 21-03-2016, 19:25:07
(http://i64.tinypic.com/v3lmq8.jpg)

(http://i67.tinypic.com/2n6dp9t.jpg)
  :love:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Prta - 03-05-2016, 00:04:07
.
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Alfista145 - 03-05-2016, 16:23:24
 :respect:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: alfazara_junior - 26-02-2019, 14:19:00
 :love:
(https://i.postimg.cc/V5dXN6GD/vehicle-ad-standard-image-54e4942ceff4a7295c1629737530bfd6.jpg) (https://postimg.cc/V5dXN6GD)

(https://i.postimg.cc/f3CYV0Qg/vehicle-ad-standard-image-7e3f04bcdaec565e05a19b4f184c5146.jpg) (https://postimg.cc/f3CYV0Qg)

(https://i.postimg.cc/Q9n5bGtQ/vehicle-ad-standard-image-ae04203c58e6e104461f2313c3c5fcb1.jpg) (https://postimg.cc/Q9n5bGtQ)

(https://i.postimg.cc/9wR9g8Rv/vehicle-ad-standard-image-e82a1e219261e3b76a6bf86dc0bf234e.jpg) (https://postimg.cc/9wR9g8Rv)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: Božen - 26-02-2019, 18:15:51
 :love:
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: a.m.alfa - 04-06-2019, 20:02:47
(https://i.postimg.cc/nhP8QXQH/e904-o.jpg) (https://postimg.cc/fVmqGTKF)

(https://i.postimg.cc/CxdXYwr9/e08-o.jpg) (https://postimg.cc/JsVP5CLQ)

(https://i.postimg.cc/tJ2vQc3X/e22144-o.jpg) (https://postimg.cc/2LL7n29J)
Naslov: Odg: Alfa 155 Q4
Autor: a.m.alfa - 19-06-2019, 07:34:05
(https://i.postimg.cc/K8kQM3Kj/6436w956032-n.jpg) (https://postimages.org/)