Alfisti.hr

Alfa Romeo općenito => Tehnika i mehanika => Autor teme: shadowfax - 26-07-2007, 11:08:15

Naslov: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: shadowfax - 26-07-2007, 11:08:15
koje ulje stavljate u svoje alfice?? koje preporuča proizvođač ??
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Aki - 26-07-2007, 11:09:38


  tutela zc75 synth
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: shadowfax - 26-07-2007, 11:12:27
hvala na brzom odgovoru... :mah: 2 litre ga ide unutra ak se ne varam???
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Suhara - 26-07-2007, 11:14:35
od 1,5 do 2 l sasvim dovoljno...
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: reddevill - 26-07-2007, 17:17:45
u moju 146-cu idu 2.2 L ulja u getribu  :ok:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: piquet - 26-07-2007, 23:11:45
jel to zato što što imaš sve od 2,0?? :clap:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: nezdr4v - 05-04-2008, 12:15:42
Zapinje mi 2. brzina kad je hladno a kad se ugrije ide fino. Mislim da ce se to bar malo popravit izmjenom ulja getribe...
Rečeno mi je da može ići i mineralno i sintetičko pa me zanima koje i koje marke je bolje staviti.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: reddevill - 05-04-2008, 12:18:36
stavi od alfino original ulje  :ok:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Raziel - 05-04-2008, 12:23:15
Meni je majstor Vlatko stavio Champion GL5 75w80w... Mislim da je to polusintetičko ili čak ful mineralno! Negdje 50 kn po litri! Ja sam htio stavit Tutelu ili neko još finije Championovo, ali je Vlatko rekao da nije potrebno! Meni curi malo ulje iz getribe, pa nisam smio stavit rjeđe jer bi sve iscurilo van...
Inače, šalta se puno bolje, i na toplo i na hladno!  :da:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: reddevill - 05-04-2008, 12:25:20
ja sam nema dugo promjenio i stavio Tutelu i nemam problema nikakvih  :ok:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: AA-lfa - 05-04-2008, 12:32:19
po knjizi ide tutela 80w90 koja je prilično gusta.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: reddevill - 05-04-2008, 12:38:04
kod mene piše TUTELA ZC 75 SYNTH ( API GL5 SAE 75W90 ) i to 2 litre  :da:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Raziel - 05-04-2008, 12:45:00
jel 75w80w gušče ili rjeđe od 80w90w?  :?:

Kod mene ide 2.5 litre...
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: reddevill - 05-04-2008, 12:46:01
jel 75w80w gušče ili rjeđe od 80w90w?  :?:

Kod mene ide 2.5 litre...
rijeđe je  :da:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: AA-lfa - 05-04-2008, 12:46:59
kod mene piše TUTELA ZC 75 SYNTH ( API GL5 SAE 75W90 ) i to 2 litre  :da:

ajd vidi naslov teme...

ide 2.4 litre, al moram točno pogledat koja gradacija ulja piše, zaboravila sam.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: nezdr4v - 05-04-2008, 12:48:47
meni je rečeno 2 Litre... i zanima me koje ce bit bolje da mjenjac uvijek radi dobro,a ne samo kad je sve zagrijano i razrađeno, sintetika ili mineralno
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: reddevill - 05-04-2008, 12:49:19
ajd vidi naslov teme...

ide 2.4 litre, al moram točno pogledat koja gradacija ulja piše, zaboravila sam.
vidim, al može i ovo ulje, a i bolje je rijeđe jel se prije po getribi razbaca.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: reddevill - 05-04-2008, 12:50:34
meni je rečeno 2 Litre... i zanima me koje ce bit bolje da mjenjac uvijek radi dobro,a ne samo kad je sve zagrijano i razrađeno, sintetika ili mineralno
uvijek ti u getribi ostane još malo ulja, jel se nemože sve iscuriti van.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Raziel - 05-04-2008, 12:53:43
meni je rečeno 2 Litre... i zanima me koje ce bit bolje da mjenjac uvijek radi dobro,a ne samo kad je sve zagrijano i razrađeno, sintetika ili mineralno

U 1.6 ide 2 litre, u 1.7 ide 2.5.... Sa rjeđim će ti lakše šaltat, al kažem, ako ti negdje curi ulje na getribi moglo bi ti sve vrlo brzo iscurit van... Ja sam jako zadovoljan s ovim Champion... Prije mi je isto znalo krčat u drugu, al sada više ne, ni na hladno!  :da:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: AA-lfa - 05-04-2008, 13:04:40
u 1.6 boxer ide 2.4 litre ulja.
ts i boxer imaju različite getribe.
sad kad razmišljam kao da piše na muldi tutela w90.
budem kasnije sišla i poslikala i knjigu i to.. al ide 2.4 litre.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: nezdr4v - 05-04-2008, 13:04:58
U 1.6 ide 2 litre, u 1.7 ide 2.5.... Sa rjeđim će ti lakše šaltat, al kažem, ako ti negdje curi ulje na getribi moglo bi ti sve vrlo brzo iscurit van... Ja sam jako zadovoljan s ovim Champion... Prije mi je isto znalo krčat u drugu, al sada više ne, ni na hladno!  :da:

 :ok:

 ne curi nigdje koliko ja znam   :hap:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Raziel - 05-04-2008, 13:13:07
Evo gledam sad u Autodati... Kaže za 1.6 boxer 2.4 litre 75w90 polusintetičko!  :da:  Isto kaže i za 1.7 16V... Ne znam gdje sam ja pročitao da u 1.6 ide 2 litre...  :rol:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: AA-lfa - 05-04-2008, 13:15:50
ne znam ni ja :hap:

budem danas poslikala original knjigu i nalju na muldi. autodata zna imat čudne podatke.
pogledaj recimo kaj piše za 1.6 boxer, koliko ide antifriza. :craz
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Raziel - 05-04-2008, 13:17:55
6,7 litara antifriza... A kolko ide za stvarno?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: AA-lfa - 05-04-2008, 13:26:22
6,7 litara antifriza... A kolko ide za stvarno?

ako imaš zadnju autodatu, u njoj su dva podatka. uglavom razlika medju njima je više od litre... (piše negdje u onoj mojoj "baba i serafciger" temi tocno koliko)
razlika je u tipu hladnjaka al to nigdje ne pise
mislim preko 7 litara da ide u ovu moju
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: nezdr4v - 05-04-2008, 13:27:42
Izgleda po službenom opisu bolja ova full sintetika samo je rijeđa i neznam koliko je to dobro za (staru) getribu...



TUTELA CAR ZC 75 SYNTH (75W-80)
 DESCRIPTION

Fully synthetic lubricating oil for mechanical transmissions of cars. For use in gear/differential units, including those with hypoid torque, whenever lubrication with Extreme Pressure (E.P.) characteristics is required.
 CHARACTERISTICS

    * Special E.P./anti-wear additives in order to guarantee optimal protection of the transmission components even in extreme conditions (starting, acceleration etc.) and with high load at low revs.
    * Specific viscosity grade in order to optimise gear handling at every operating temperature.
    * Excellent fluency during cold running to ensure excellent shift ability even at the severest temperatures.
    * Optimal adhesiveness of the lubricant in order to ensure optimal protection of the mechanical parts in all conditions of lubrication, and prevents excessive mechanical noise.
    * Fuel economy product reduces frictions in and consequently reduces fuel consumption.
    * Fully synthetic formulation to ensure excellent thermal-oxidative resistance, therefore prolonging the period between oil changes.

TUTELA ZC 75 SYNTH exceeds the quality requirements of the major European Manufacturers and therefore can be used in cars of every make, type and power rating
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TUTELA CAR EPYX (80W-90)
 DESCRIPTION

Specific multi-grade lubricant for manual gearboxes and differential with hypoid gears of all the types of motor vehicles where lubricant with Extreme Pressure (E.P.) characteristics is demanded.
 CHARACTERISTICS

    * Developed specifically to adapt itself to various operating conditions and environments.
    * Specific formulation ensures the correct balance between gear protection and gear changes in every season of the year.
    * An opportune balanced additive, at the same time, ensures good compatibility with the metals, alloys, seals inside the transmission and an optimal heat dispersion.
    * The aim of the viscosity is that it protects the gears in every condition of lubrication and every revs.
    * Its particular viscosity to warmth guarantees the reduction of mechanical noisiness of the gears in high temperatures.

In consideration of the high quality of the product, TUTELA CAR EPYX can be used in the manual gearboxes of all automobiles.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: LOŠA - 05-04-2008, 13:56:10
Ja sam u getribu ulio Tutelu ZC SYNTH (tako je i preporučeno u papirima)...

I ono :rolll: to je jedno od boljih FL-ovih ulja za getribe, ali za starije getribe bi sada ipak preporučio neko gušće API GL 4 ulje, recimo Tutelu MATRYX ili možda nešto bolji TECHNYX... :da:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Isus - 05-04-2008, 14:23:11
inec je najbolje ulje za getribe Castrol TAF-X  75w-90 samo je skupo u tri coska, ali i za toma lijek akupi se aralovo ( koje je identicno castrolu jer su Aral castrol dio BP koncerna)
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: AA-lfa - 05-04-2008, 23:44:55
slikala, metnem danas sliku. uglavnom idu 2.4 litre :craz
ajmo malo koncentracije, riječ je o 1.6 boxer

w90 dakle po papirima
(http://img136.imageshack.us/img136/2755/dsc00161wj3.jpg) (http://imageshack.us)

i ide 2.4 litre
(http://img223.imageshack.us/img223/3164/dsc00163uw9.jpg) (http://imageshack.us)
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Ice man - 06-04-2008, 21:02:14
A koje je najkvalitetnije full sinteticko ulje od Selenie tj, Tutela  :?: Dal je to to TUTELA CAR ZC 75 SYNTH (75W-80) ili ima jos koje bolje i kolika je cijena za litru.

Unaprijed hvala
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: LOŠA - 07-04-2008, 11:26:24
A koje je najkvalitetnije full sinteticko ulje od Selenie tj, Tutela  :?: Dal je to to TUTELA CAR ZC 75 SYNTH (75W-80) ili ima jos koje bolje i kolika je cijena za litru.
Unaprijed hvala


TUTELA CAR ZC 75 SYNTH je full sintetičko i najbolje ulje koje se tvornički preporuča za ručne mjenjače, zadovoljava API GL 5 specifikaciju, i bolje od toga ti nije potrebno, a mene je koštalo oko 70Kn po litri...

Postoje i ekstremnija FL-ova ulja za getribe, ali to su ulja za specifične namjene i teško ćeš ih naći kod nas u trgovinama, recimo TUTELA SPORT ZC COMPETITION (polu sintetika), TUTELA SPORT ZC RACING (full sintetika)...
Naslov: Zamjena ulja u mjenjacu
Autor: industrial - 12-04-2010, 23:00:07
unaprijed se ispricavam moderatorima ako ponavljam istu temu,al nemogu nac  u trazilici nista pametno na ovu temu.
zanima me di se ulijeva ulje u mjenjac na JTD-u,nasao sam di se ispusta ali nikako nac cep za ulit.raspala mi se manzeta od unutarnjeg zgloba,pa je vjerojatno vec nesto i iscurilo ulja tako da moram to rijesit.ima li neka skica mjenjaca negdje ili di bi bio otprilike cep?
hvala  :mah:
Naslov: Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
Autor: Alen166 - 13-04-2010, 20:46:44
Za ispuštane je ispod getribe,a za uljevanje s gornje strane getribe...mora se odšerafiti koliko se sječam...
Naslov: Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
Autor: brijac - 15-04-2010, 18:17:19
kolko ulja ide u nju i kakvo?
Naslov: Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
Autor: industrial - 15-04-2010, 19:22:00
Ide 2 l,mora bit GL 5,75w80 ili 75w-90 svejedno.
jel se vidi vijak za ulijevanje od gore ili treba skinut aku.ili nesto drugo?
Naslov: Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
Autor: Alen166 - 15-04-2010, 20:17:58
Meni su na 147 jtd 16v mjenjali u bertolu al ima gore vijak sličan i onom za ispuštanje od ispod,a za 166 ulje je bilo matrix selenia 3 litre 300 kn i sitno,ona ima mjerač na getribi ko i u motoru kak ima šipka za mjerenje razine ulja,to su izvukli i odozgora kroz rupu uvukli gumenu cijev i tankali polako...
Naslov: Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
Autor: Marcus - 08-05-2010, 23:41:03
unaprijed se ispricavam moderatorima ako ponavljam istu temu,al nemogu nac  u trazilici nista pametno na ovu temu.
zanima me di se ulijeva ulje u mjenjac na JTD-u,nasao sam di se ispusta ali nikako nac cep za ulit.raspala mi se manzeta od unutarnjeg zgloba,pa je vjerojatno vec nesto i iscurilo ulja tako da moram to rijesit.ima li neka skica mjenjaca negdje ili di bi bio otprilike cep?
hvala  :mah:

jesi uspio ovo odgonetnut? naime ja sam danas to malo gledal u namjeri da zmenjam ulje al mi bas nije jasno di se naljeva u getribu ulje  :?:
Naslov: Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
Autor: industrial - 09-05-2010, 12:26:31
uspio sam prema,nakon dosta trazenja,na bocnoj strani mjenjaca mi je vijak.
prodaj po ovome>http://openpdf.com/ebook/147-gearbox-oil-change-guide-pdf.html (http://openpdf.com/ebook/147-gearbox-oil-change-guide-pdf.html)   :mah:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: dugixy1 - 08-08-2012, 18:06:41

Mjenjao bih ulje za getribu na alfi 159 jtdm 1.9

i sad piše da ide tutela car matryx

sad tamo gdje sam ga našao imaju to ulje tu gradaciju ali čovjek sa kojim sam pričao nešto je promumljao,
kao prvo nema pa ima, i sad se bojim da nemaju možda tutela car multiaxle iste gradacije i da mi ne sipaju to.

jel može i ovo tutela car multiaxle ili mora isključivo matryx?

nazvaću još kod Seba,danas je bilo prekasno pa da kod njega to obavim ako ima to ulje.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Tare071 - 09-08-2012, 20:32:58
Ja koristio i na alfi a sad i na audiju TT - Castrol TAF-X ili kako ga sad označavaju Castrol Syntrans.........odlično ulje, po mojim saznanjima nema boljeg za mehaničke getribe  :ok:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: dugixy1 - 10-08-2012, 00:38:04


Danas sam se ćuo sa Sebom on kaže da točim ono što me ide.


ulje mjenjam zato što imam ponekad problem ako pri visokim okretajima startam,znaći prva ide u crveno,gume cvile,
okretaji max i prilikom prebacivanja u drugu ne uđe lagano već zagrebe.
to se dešava isključivo iz prve u drugu  i samo extreman start a tako jako rijetko i startam.
al opet me smeta. vjerovatno uljem ne bih ništa promjenio ali prošao sam 70000 pa nek se promjeni.
inaće drugih problema sa mjenjačem nemam. u sve druge brzine ulazi normalno, i u drugu ako vozim brzo
ali bez maximuma iz prve, nekad i prođe da ne zagrebe.da sad netko kupuje auto to nebi primjetio jer nije tipičan kvar. kupio sam liquvi moli aditiv za getribu, gear protect.nisam još stavio.
malo mi je glupo rastavljat getribu,mjenjač zbog te stvari. ajde da se to dešava kad normalno ili brzo vozim ali ne.
Nisam pametan od kud krenuti i dal uopče dirati. Seb kaže da nije nije još na mom auto rastavljao mjenjač i da nije imao oštečen sinhron pa da najbolje pričekam da on to vidi.
inače mjenjač ne trese,ništa ne cuka,ne lupa,u leru mjenjam bez problema,sve brzine se normalno mjenjaju osim što je malo tvrđi al takav je od prvog dana.
 auto radi odlično.

Pričekaču da se Seb vrati, ako netko ima savjet,iskustvo neka slobodno napiše!
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Tare071 - 10-08-2012, 07:39:38

Danas sam se ćuo sa Sebom on kaže da točim ono što me ide.


ulje mjenjam zato što imam ponekad problem ako pri visokim okretajima startam,znaći prva ide u crveno,gume cvile,
okretaji max i prilikom prebacivanja u drugu ne uđe lagano već zagrebe.
to se dešava isključivo iz prve u drugu  i samo extreman start a tako jako rijetko i startam.
al opet me smeta. vjerovatno uljem ne bih ništa promjenio ali prošao sam 70000 pa nek se promjeni.
inaće drugih problema sa mjenjačem nemam. u sve druge brzine ulazi normalno, i u drugu ako vozim brzo
ali bez maximuma iz prve, nekad i prođe da ne zagrebe.da sad netko kupuje auto to nebi primjetio jer nije tipičan kvar. kupio sam liquvi moli aditiv za getribu, gear protect.nisam još stavio.
malo mi je glupo rastavljat getribu,mjenjač zbog te stvari. ajde da se to dešava kad normalno ili brzo vozim ali ne.
Nisam pametan od kud krenuti i dal uopče dirati. Seb kaže da nije nije još na mom auto rastavljao mjenjač i da nije imao oštečen sinhron pa da najbolje pričekam da on to vidi.
inače mjenjač ne trese,ništa ne cuka,ne lupa,u leru mjenjam bez problema,sve brzine se normalno mjenjaju osim što je malo tvrđi al takav je od prvog dana.
 auto radi odlično.

Pričekaču da se Seb vrati, ako netko ima savjet,iskustvo neka slobodno napiše!

Sinhron prve na drugu.....nema tu mudrosti. Da te podsjetim da je to dizel auto a ne F458, tako da tu furku sa tjeranjem dizela u crveno, škripom guma i ostalim, fakat ne kontam........
A Castrol TAF X je kvalitetniji od tutele isto kao što je i svaki Castrol Edge kvalitetniji od svake selenije. Liqvi Moli je odlično i ulje i mazivo, imaju odlične proizvode sa odličnim aditivima. Kvalitetniji i od selenije i od tutele - provjereno. Ako je sinhron više oštećen, mijenjanje ulja to neće poprapraviti - ublažiti možda, popraviti u cijelosti JOK
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: dugixy1 - 10-08-2012, 13:10:25
@ Tare071

ma potpuno si u pravu, ja uopće nemam tu "furku" sa crvenim,
imam ali isključivo kad je auto već u drugoj,ako se ganjam uvijek počinje nakon druge i nemam problema sa izmjenama u bilo kojim okretajima, zato me smeta ta 1-2 ali to i jesu opčenito najzeznutije brzine i najčešće stradavaju.

ovi mi se dogodilo prije 3 dana, mjerili smo ubrzanje 0-100 prvi puta i od 4 puta 3 puta je zakrčilo.
znaći auto naturiran,ćim krenem već je prva u crvenom i brzo puštanje kuplunga zakrći ako ga držim dulje gubim moment,uzlazna linija postaje nepravilna,stvara se rupa.
getriba je opelova,one jesu tvrđe već same po sebi.
 
kod mene je gore power box već 3 god, po ljeti i ljepšim vremenima postavim ga na najače,
kad sam ga kupio mislio sam da sam sjeo u drugi auto,ubrzanja su se osjetila strašno,pogotovo tu di je 159 150 konja slabija,u nižim brzinama. možda mu je ovo preveliko opterečenje,ubrzanje (snaga) između 1 i 2 brzine. ugasiću ga pa probati da vidim bez power boxa, em na boxu imam podešavanja,pojačat smanjit  i mogu promjenit mapu.

inače u svemu se slažem sa tobom :ok:, ovo je doslovno prvi puta da sam tako testirao na autu.tako se ne vozi.

Liqvi Moli - pa za njega čujem samo najbolje, sa kime got pričao,em sve što sam probao od njega pokazalo mi se odlično, čak bi najrađe sve od njega stavio u auto. jučer sam pričao sa dečkom Honda forum, potpuno se slaže  za Liqvi Moli , ima 3 Honde i od kad koristi sve od Liqvi Moli ne zna za probleme, onih koje je i imao nestali su.Na forumu svi koji su probali jako zadovoljni...zato sam kupio taj dodatak.
i sad dali da otvaram getribu i da se gleda taj sinhron, posao je dosta zahtjevan, ne znam kolko bi me izašlo  i dali je do njega, ili da probam sa Liqvi Moli za getribu.  bez tog ludog starta auto radi odlično u svim prijenosima
ja bih volio da je kao 3-4 ,ni neznam da sam prebacio,kao u putar.

Ljep Pozz
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Tare071 - 10-08-2012, 13:37:19
@ Tare071

ma potpuno si u pravu, ja uopće nemam tu "furku" sa crvenim,
imam ali isključivo kad je auto već u drugoj,ako se ganjam uvijek počinje nakon druge i nemam problema sa izmjenama u bilo kojim okretajima, zato me smeta ta 1-2 ali to i jesu opčenito najzeznutije brzine i najčešće stradavaju.

ovi mi se dogodilo prije 3 dana, mjerili smo ubrzanje 0-100 prvi puta i od 4 puta 3 puta je zakrčilo.
znaći auto naturiran,ćim krenem već je prva u crvenom i brzo puštanje kuplunga zakrći ako ga držim dulje gubim moment,uzlazna linija postaje nepravilna,stvara se rupa.
getriba je opelova,one jesu tvrđe već same po sebi.
 
kod mene je gore power box već 3 god, po ljeti i ljepšim vremenima postavim ga na najače,
kad sam ga kupio mislio sam da sam sjeo u drugi auto,ubrzanja su se osjetila strašno,pogotovo tu di je 159 150 konja slabija,u nižim brzinama. možda mu je ovo preveliko opterečenje,ubrzanje (snaga) između 1 i 2 brzine. ugasiću ga pa probati da vidim bez power boxa, em na boxu imam podešavanja,pojačat smanjit  i mogu promjenit mapu.

inače u svemu se slažem sa tobom :ok:, ovo je doslovno prvi puta da sam tako testirao na autu.tako se ne vozi.

Liqvi Moli - pa za njega čujem samo najbolje, sa kime got pričao,em sve što sam probao od njega pokazalo mi se odlično, čak bi najrađe sve od njega stavio u auto. jučer sam pričao sa dečkom Honda forum, potpuno se slaže  za Liqvi Moli , ima 3 Honde i od kad koristi sve od Liqvi Moli ne zna za probleme, onih koje je i imao nestali su.Na forumu svi koji su probali jako zadovoljni...zato sam kupio taj dodatak.
i sad dali da otvaram getribu i da se gleda taj sinhron, posao je dosta zahtjevan, ne znam kolko bi me izašlo  i dali je do njega, ili da probam sa Liqvi Moli za getribu.  bez tog ludog starta auto radi odlično u svim prijenosima
ja bih volio da je kao 3-4 ,ni neznam da sam prebacio,kao u putar.

Ljep Pozz

Promijeni ulje u mjenjaču jer ti je to najjeftiniji zahvat, sve drugo je višestruko skuplje. Vidi kako će ti se ponašati. Sa LM ne možeš pogriješiti, odlična ulja i maziva . Opelovi mjenjači su inače dobri i dosta mogu trpit.  :ok:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: dugixy1 - 10-08-2012, 13:58:17
Promijeni ulje u mjenjaču jer ti je to najjeftiniji zahvat, sve drugo je višestruko skuplje. Vidi kako će ti se ponašati. Sa LM ne možeš pogriješiti, odlična ulja i maziva . Opelovi mjenjači su inače dobri i dosta mogu trpit.  :ok:

ok prijatelju , hvala na savjetima :thanks

Tako će vjerovatno i biti, daću samo Sebu da proba pošto me pitao da li se mogu strpiti dok se vrati i vidi osobno.
i staviću LM jer tom proizvodu vjerujem. da idem sad prodavat auto svako tko proba nebi vido mane, auto održavam više nego redovito. em i ovako mogu brzo startati a trke baš ne vozim.U biti "čačkam mečku".

Pozz :mah:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Tare071 - 10-08-2012, 14:05:38
ok prijatelju , hvala na savjetima :thanks

Tako će vjerovatno i biti, daću samo Sebu da proba pošto me pitao da li se mogu strpiti dok se vrati i vidi osobno.
i staviću LM jer tom proizvodu vjerujem. da idem sad prodavat auto svako tko proba nebi vido mane, auto održavam više nego redovito. em i ovako mogu brzo startati a trke baš ne vozim.U biti "čačkam mečku".

Pozz :mah:

Dizel je to mašina sa finim obrtnim momentom, trpi tu i mjenjač i set kvačila fino.......tako da je donekle i razumljivo da se sinhron malo pojede, još ako neko nije dovoljno pritiskao kvačilo prilikom izmjene....to onda ode.
Promjeni ulje definitivno...ja sa castrol taf x osjetim razliku u šaltanju, pogotovo kad je auto hladno
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Pantelija018 - 30-05-2013, 18:13:52
Koje ulje , koja gradacija , i koliko treba u manuelni menjac , alfa159 , 1.9jtd 16v , 2009'???
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Dama 166 - 02-08-2013, 00:15:43
Nisi valjda kupio powerbox iz njemacke??? Samo ne to !! Vadi to van i ako hoces snagu strpi se i radi kako treba ! I ja sam ih zvao al nakon razgovira mi je bilo jasno da to nije to. Al ajd ko kako hoce. Inace mjenhava ulja Getribe svakih 30000 km. Ja cu sad na ljeto nakon 35000. Trebo bi pogledat na Autodata tocno al mislim da je tu negdje.

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk 2

Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: alfist@ - 02-08-2013, 03:09:40
Nadam se da gasis ASR kad startas , inace ce ti napuknuti zvono menjaca ( getriba ) ,  ja sam tako polomio menjac na 166, jak obrtni momenat kod dizela + ASR koji to sve regulise bas preko menjaca, i samim tim menjac trpi veliko opterecenje.

Hvala bogu sad vozim benzinca, i on nema veliki obrtni momenat, tako da kad god ga uteram u crveno i naglo dajem gas, nemam bojaznosti da bilo koji mehanicki sklop trpi, a ubrzanje je na kraju isto.   :mah:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Dama 166 - 05-08-2013, 01:35:44
Koje ulje , koja gradacija , i koliko treba u manuelni menjac , alfa159 , 1.9jtd 16v , 2009'???

mislim da ide oko 2,5 litre unutra a koja gradacija odi do seba :)

@ Dugi, nek ti seb promjeni ulje i ako jos bude probaj sa aditivom mozda pomogne ko sto je nekima navodno, zajebat neces nista ;)
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: alfa166tuner - 05-08-2013, 09:30:24
ja sad kak sam slago getribu  na 159 sam mjenjo ulje 3x u dva mjeseca, lol
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: pikica69 - 30-08-2013, 10:58:54
RAdi se o fl modelu 2.4 175 ks , pa me zanima na koliko se mjenja ulje u mjenjacu i dali je potrebno i koje se koristi kod izmejene istog ,te koliko ga je količinski potrebno
Naslov: Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
Autor: SS - 26-01-2015, 19:55:14
Ide 2 l,mora bit GL 5,75w80 ili 75w-90 svejedno.
jel se vidi vijak za ulijevanje od gore ili treba skinut aku.ili nesto drugo?

Ne mora biti GL-5. Meni je po Owners Manualu GL-4 jer 2005 je to tada bio standard!

Ispravak netočnog navoda  :clap:

Neki čak kažu da je GL-5 presklisko za ove "starije" sinhrone pa da se malo teže mijenja
s tim uljem, da je bolje staviti GL-4 ako je tako bilo specificirano kada je auto napravljen.

BTW meni na jednom  mjestu piše GL-4 na drugom GL-5 tak da....  :hap:
Naslov: Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
Autor: alfa166tuner - 29-01-2015, 14:00:34
Ne mora biti GL-5. Meni je po Owners Manualu GL-4 jer 2005 je to tada bio standard!

Ispravak netočnog navoda  :clap:

Neki čak kažu da je GL-5 presklisko za ove "starije" sinhrone pa da se malo teže mijenja
s tim uljem, da je bolje staviti GL-4 ako je tako bilo specificirano kada je auto napravljen.

BTW meni na jednom  mjestu piše GL-4 na drugom GL-5 tak da....  :hap:

meni piše
TUTELA CAR MATRYX što je u biti SAE 75W-85, API GL4.
Naslov: Odg: Zamjena ulja u mjenjacu
Autor: SS - 29-01-2015, 18:01:51
meni piše
TUTELA CAR MATRYX što je u biti SAE 75W-85, API GL4.

Da... meni u papirima koji su iz vremena auta piše jedno... GL4
a sada kada gledam novije dokumente tipa pdf il e learn i  slično daje GL5

Al uvijek je taj viskozitet 75w85
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Argor - 29-01-2015, 21:07:32
Pitanje o ASR-u http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=26736.msg1456901#msg1456901
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: power - 24-03-2015, 01:13:42
Pozdrav, radi se o Alfi 147 1.9jtd, kada je auto leden malo teze se saltaju brzine, ne krči nista, samo malo teze se salta dok se ne ugrije. Da li se radi o ulju u mjenjaču i koje su posljedice ako je ulje staro?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: mote kariola - 24-03-2015, 07:36:19
Znaš li koje ulje imaš 'nutra , 75w90 ?

Prebaci na 75w80 i nemaš problema.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Bero - 24-03-2015, 08:12:35
Ne znam baš, pošto im je nominalna viskoznost na hladno ista (75w)
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: mote kariola - 24-03-2015, 08:27:18
Ja sam negdje u 11mj/14 stavio 75-90 (piše u specifikacijama) i nakon toga se šaltalo kao na Tomi Vinkoviću. Fora je da ta specifikacija važi samo za Tutelu koju možeš kupiti samo u Alfa/Fiat servisima i skupa je ko vrag. Nakon toga sam stavio Total 75-80 i nikakvih problema odonda, šalta se kao na novom autu i akd ga upališ u 5 ujutro na -5C.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: SS - 24-03-2015, 09:21:02
Takodjer obratiti pozornost na GL4/5! Meni je ucinilo razliku izmedju saltanja. Takodjer ispravnost nosaca motora/getribe u slucaju da zapinje.


Sent from my ajfon
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Exfreerider - 24-03-2015, 10:05:41
Pozdrav, radi se o Alfi 147 1.9jtd, kada je auto leden malo teze se saltaju brzine, ne krči nista, samo malo teze se salta dok se ne ugrije. Da li se radi o ulju u mjenjaču i koje su posljedice ako je ulje staro?

Po programu ide 75w-85 GL4+ 2,1L

zamijeni nebude škodilo ;)
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: power - 24-03-2015, 12:55:41
Promijenit cu, pa ce valjda rjesiti stvar. I koliko se u pravilu moze voziti do sljedece izmjene?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Exfreerider - 24-03-2015, 12:57:56
nEMA PRAVILA ALI NAKON 100TKM VALJDA NIJE PROBLEM ZAMIJENITI A NIJE NI NEKI TROŠAK
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Cro-Alfa - 24-06-2015, 17:29:43
2.4jtdm 129kw    Koliko izađe ulja iz getribe kad se skine-promijeni poluosovina???konkretno desna????
hvala
jer nije nadoljevano a auto mi treba!sutra je neradni dan,sada je kasno :Angry1:
 
i postoji li možda senzor nivoa ulja i u getribi pa bi bc pokazao da fali ili sl. :?:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Alfa166DA - 24-06-2015, 22:32:21
Imas mjerac,, sipku kao i za motor i lako provjeria koliko fali
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 25-07-2015, 12:48:57
I kaj onda stavit u M32?
Tutela matryx 75w85?
Gdje je najjeftinije :)

Dal je potrebno "isprat" mjenjač?
Hvala!
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 28-08-2015, 11:54:08
Kopao sam malo pa eto malo problema s M32.

http://www.cruzetalk.com/forum/10-powertrain/12545-m32-transmission-heat-reliability.html

Treba mi, dakle, sintetičko 75w90.
Može li pomoć oko toga? Preporuka ulja s našeg tržišta?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: maXonja - 28-08-2015, 12:11:56
Haha, neki čak spominju i ugradnju hladnjaka za ulje i pumpe koja bi cirkulirala ulje, *ebem ti oplo i njegov mjenjač  :clap:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 28-08-2015, 12:15:34
Da, al to je za one koji se stalno voze na nož pa temperatura u mjenjaču jako raste.
EDIT: Mislim da ću si to ugradit.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 28-08-2015, 19:28:07
Eto me opet  :funny:

VALVOLINE MAX LIFE MTF GL-4 SAE 75W-90
Castrol Syntrans Transaxle 75W-90
Castrol Syntrans 75W-90
Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90
CASTROL Syntrax Universal 75W-90

Ubili me ovi Castroli.
Koliko vidim idealan bi bio onaj bez ikakve dodatne oznake jer je čisti GL-4.
Neka GL-5 ulja navodno imaju aditive koji oštećuju sinhrone u M32. Kak da znam koji imaju, a koji nemaju.

Ajd nek netko doda nešto na popis.

EDIT: Neki preporučuju GL 4/5 s TDL oznakom pa bi u tom slučaju jedno od boljih bilo ovo:
http://www.motorna-ulja.net/proizvodi/valvoline-synpower-tdl-75w90-1l-1093.html

Što više čitam....svi koji se dosta vozite po Zagrebu ili sličnim gradovima, pogotovo u ljetnim mjesecima ili oni koji jače opterećujete mjenjač čipanim motorom i/ili stilom vožnje mijenjajte ulje u M32 bar jednom u dvije godine ili svakih 30-40 tkm, a može i češće. Sintetika 75w90.
Čini mi se da ću ja svakih 25 tkm, odnosno uz svaku drugu izmjenu ulja u motoru.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Cro-Alfa - 29-08-2015, 10:47:45
TUTELA MATRIX i pusti sve drugo  :mah:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 29-08-2015, 15:47:11
To je dobro ulje, ali je M32 (iako je to ulje propisano za taj mjenjač) veliko opterećenje za njegova svojstva.
Taj se mjenjač grije više nego što bi trebalo, pogotovo u određenim uvijetima i zato ga ulja gradacije 75w90 i API specifikacije GL4/GL5 bolje podnose jer su predviđena za više temperature u diferencijalu.
Navodno se ulje vrlo brzo ugrije preko 100°C, a neki navode temperature i do 150°C kod gaženja na stazi.
GL4 to ne može dugo podnositi   :redf:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Cro-Alfa - 29-08-2015, 21:23:49
To je dobro ulje, ali je M32 (iako je to ulje propisano za taj mjenjač) veliko opterećenje za njegova svojstva.
Taj se mjenjač grije više nego što bi trebalo, pogotovo u određenim uvijetima i zato ga ulja gradacije 75w90 i API specifikacije GL4/GL5 bolje podnose jer su predviđena za više temperature u diferencijalu.
Navodno se ulje vrlo brzo ugrije preko 100°C, a neki navode temperature i do 150°C kod gaženja na stazi.
GL4 to ne može dugo podnositi   :redf:
moja ne ide na stazu...ponekad ubijem kojeg bogatog snoba i opet laganini :kokice:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 29-08-2015, 23:01:49
Kako god, ali taj mjenjač ima problema s temperaturom pa onda s trajnošću ulja koje nije predviđeno za te temperature (koje razvija i u gradskoj vožnji tijekom ljetnih mjeseci, a ne samo na stazi) koje onda ne podmazuje kako treba zbog čega stradaju ležajevi (jedan posebno).
Ništa novo, sve odavno poznato i mnogo puta ponovljeno na raznim stranicama interneta.
Nažalost, nisam to znao prije godinu dvije, al moja još nije puno prešla pa... :crazy:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 30-08-2015, 00:12:19
Evo, da bi se izbjegla GL 5 specifikacija i potencijalna opasnost za sinh/krone iskopao sam dva prilično dobra (odlična  :crazy:) ulja koja bi trebala bit otporna na više temperature, a nemaju viška nagrizajućih aditiva (GL4 su).
Castrol i Valvoline.

75w90 GL4
Viscosity, mPa.s –40°C. - ASTM D-5293 - <150.000
Viscosity, @ 100 ºC. - ASTM D-445 - 16.7 mm2/s
Viscosity, @ 40 ºC. - ASTM D-445  105 mm2/s
Viscosity Index ASTM D-2270  - 173
Pour Point, ASTM D-5950  -42 ºC
Flash Point, COC,. - ASTM D-92  216 ºC

75w90 GL4
Viscosity, Brookfield @ -40C DIN 51398 mPa.s (cP) < 50.000
Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 14.8 mm²/s
Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 78 mm²/s
Viscosity Index ISO 2909 None 195
Pour Point DIN-ISO 3016  -54°C
Flash Point, COC DIN-ISO 2592  210°C

Koje bi izabrali? Meni se čine prilično slična pa je vjerojatno svejedno.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: ozze - 30-08-2015, 02:51:55
Rastavljao sam taj M32 vise puta sa majstorima. Imao sam slucaj da sam zamijenio i tri lezaja u bearing case do tocka na alfi 159 2006. g(zbog udesa u kom je slomljeno kuciste). a onda sam u drugom slucaju na alfi 2010. godiste mijenjao svih osam lezajeva  (6 na snopovima i 2 diferncijala). Interesantno da su na alfi 2010. bili svi SNR osim dva velika Timkenova na kraju snopa do motora i sve je bilo gadno spaljeno. Mislim da Timken nije nista losiji od SNR lezajeva sve je do ulja stoga vam savjetujem da u M 32 ne sipate svasta. Preporucuju Fucs Titan sintofluid ali ga ja nisam nasao pa sam sipao Liqui Molly GL 3 PLUS (4427 - HOCHL.GETR.OL GL3+75W80 flash point je 228 steopeni celzijusa) koji je 40% skuplji GL4 i GL5 takodje sam dodao i aditiv 2x40 grama molibden disulfat takodje Liqui Molly kataloski br. 1040, aditiv ne ide gdje je u diff. mehanicki Q2(smanjuje frikciju), kod ovih novijih 159 je elektronski Q2 i radi preko kocnica i moze se dodavat i u sintetiku i u mineralna ulja. Pazljivo sa uljem velik je posao zamjena lezajeva a nije niti jeftino.

Liqui Moly High Performance Gear Oil (GL 3+) SAE 75W-80
Technical data
Viscosity at 40 °C 54 mm²/s
ASTM D 7042-04
Viscosity at 100 °C 8,7 mm²/s
ASTM D 7042-04
Viscosity at -40 °C <150000 mPas
DIN 51398
Viscosity index 138
DIN ISO 2909
Density at 15 °C 0,880 g/cm³
DIN 51757
Flash point 228 °C
DIN ISO 2592
Pour point -42 °C
DIN ISO 3016
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: danko0013 - 30-08-2015, 08:39:21
Rastavljao sam taj M32 vise puta sa majstorima. Imao sam slucaj da sam zamijenio i tri lezaja u bearing case do tocka na alfi 159 2006. g(zbog udesa u kom je slomljeno kuciste). a onda sam u drugom slucaju na alfi 2010. godiste mijenjao svih osam lezajeva  (6 na snopovima i 2 diferncijala). Interesantno da su na alfi 2010. bili svi SNR osim dva velika Timkenova na kraju snopa do motora i sve je bilo gadno spaljeno. Mislim da Timken nije nista losiji od SNR lezajeva sve je do ulja stoga vam savjetujem da u M 32 ne sipate svasta. Preporucuju Fucs Titan sintofluid ali ga ja nisam nasao pa sam sipao Liqui Molly GL 3 PLUS (4427 - HOCHL.GETR.OL GL3+75W80 flash point je 228 steopeni celzijusa) koji je 40% skuplji GL4 i GL5 takodje sam dodao i aditiv 2x40 grama molibden disulfat takodje Liqui Molly kataloski br. 1040, aditiv ne ide gdje je u diff. mehanicki Q2(smanjuje frikciju), kod ovih novijih 159 je elektronski Q2 i radi preko kocnica i moze se dodavat i u sintetiku i u mineralna ulja. Pazljivo sa uljem velik je posao zamjena lezajeva a nije niti jeftino.

Liqui Moly High Performance Gear Oil (GL 3+) SAE 75W-80
Technical data
Viscosity at 40 °C 54 mm²/s
ASTM D 7042-04
Viscosity at 100 °C 8,7 mm²/s
ASTM D 7042-04
Viscosity at -40 °C <150000 mPas
DIN 51398
Viscosity index 138
DIN ISO 2909
Density at 15 °C 0,880 g/cm³
DIN 51757
Flash point 228 °C
DIN ISO 2592
Pour point -42 °C
DIN ISO 3016
Sta da ja stavim

Imam m32 sa quaife lsd unutra

Poslano sa mog C5503 koristeći Tapatalk

Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Cro-Alfa - 30-08-2015, 09:53:19
TUTELA MATRIX

COLOUR -- -- RED
DENSITY 15°C ASTM D4052 g/cm³ 0,871
VISCOSITY @ 100°C ASTM D445 cSt 13,1
VISCOSITY @ 40°C ASTM D 445 cSt 75.6
VISCOSITY INDEX ASTM D 2270 -- 178
FLASH POINT Cl. O. C. ASTM D 92 °C 220
POUR POINT ASTM D 97 °C -45
FOAM @ 24°C ASTM D 892 cc/s TRACES
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 30-08-2015, 11:26:08
Za M32 bi trebala specifikacija GL 4 ili 4/5, aventualno i neka GL 5, ali ulje mora biti provjereno da aditivi ne nagrizaju mesing.
Zato je GL4 sigurnija opcija ako ne postoji test.
Zbog jačeg zagrijavanja bolje je ulje koje ima veću viskoznost pri višim temperaturama.
Auto u tom slučaju malo više troši al su dijelovi mjenjača sigurniji.
Bar mi se tako čini.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: danko0013 - 30-08-2015, 22:36:55
Za M32 bi trebala specifikacija GL 4 ili 4/5, aventualno i neka GL 5, ali ulje mora biti provjereno da aditivi ne nagrizaju mesing.
Zato je GL4 sigurnija opcija ako ne postoji test.
Zbog jačeg zagrijavanja bolje je ulje koje ima veću viskoznost pri višim temperaturama.
Auto u tom slučaju malo više troši al su dijelovi mjenjača sigurniji.
Bar mi se tako čini.
Jel takvo ovo gore koje je naveo ?

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 30-08-2015, 23:03:52
Po meni ne, al ja sam biolog pa....   :tooth:
Tutela Matrix je ok, al čini mi se da je Castrol transaxle bolji.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: ozze - 05-09-2015, 02:24:07
Dok sam sklapao taj M32 ocajnicki sam pretrazivao net i trazio savjete specijalista koji se bave reparacijom M32 mjenjaca i svi do zadnjeg iskljucivo preporucuju ulje FUCH Titan Sintofluid SAE 75W-80
http://www.generaloils.net/PI_TITAN-SINTOFLUID-75W-80_e.pdf
Naravno da sam pokusao nabaviti Sintofluid koji je GL-5 na koji se pozivate ali ga u zabacenoj BiH nisam mogao naci pa sam trazio alternativu. Na stranici Liqui Moly za Alfa Romeo sa M32 strogo preporucuju High Performance Gear Oil (GL 3+) SAE 75W-80 koji je skuplji od GL-4 i GL-5 kako u standardnoj verziji tako i u verziji PLUS. Liqui Moly dakle ne preporucuje svoje GL-4 i GL-5 za M32 mjenjace. GL-3 PLUS im je kako sami kazu"Gear oil based on synthesis technology with extremely high performance reserves." itd.......
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_4427.html?OpenDocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf
https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000229/4426-HighPerformanceGearOilGL3SAE75W-80-6.0-en.pdf?Opendocument&voilalang=e&voiladb=web.nsf
Evo uporedite sami i vidite sta je bolje za vas. Ja sam sipao Liqui GL-3 PLUS :da:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: danko0013 - 05-09-2015, 04:41:50
Dok sam sklapao taj M32 ocajnicki sam pretrazivao net i trazio savjete specijalista koji se bave reparacijom M32 mjenjaca i svi do zadnjeg iskljucivo preporucuju ulje FUCH Titan Sintofluid SAE 75W-80
http://www.generaloils.net/PI_TITAN-SINTOFLUID-75W-80_e.pdf
Naravno da sam pokusao nabaviti Sintofluid koji je GL-5 na koji se pozivate ali ga u zabacenoj BiH nisam mogao naci pa sam trazio alternativu. Na stranici Liqui Moly za Alfa Romeo sa M32 strogo preporucuju High Performance Gear Oil (GL 3+) SAE 75W-80 koji je skuplji od GL-4 i GL-5 kako u standardnoj verziji tako i u verziji PLUS. Liqui Moly dakle ne preporucuje svoje GL-4 i GL-5 za M32 mjenjace. GL-3 PLUS im je kako sami kazu"Gear oil based on synthesis technology with extremely high performance reserves." itd.......
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_4427.html?OpenDocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf
https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000229/4426-HighPerformanceGearOilGL3SAE75W-80-6.0-en.pdf?Opendocument&voilalang=e&voiladb=web.nsf
Evo uporedite sami i vidite sta je bolje za vas. Ja sam sipao Liqui GL-3 PLUS :da:
E sad drugo pitanje

Šta je bilo da se reparirao mjenjač

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Cro-Alfa - 05-09-2015, 11:56:33
Ja sam u getribu ulio Tutelu ZC SYNTH (tako je i preporučeno u papirima)...

I ono :rolll: to je jedno od boljih FL-ovih ulja za getribe, ali za starije getribe bi sada ipak preporučio neko gušće API GL 4 ulje, recimo Tutelu MATRYX ili možda nešto bolji TECHNYX... :da:
jesu 16v i 20v oba opelova mjenjača,zaboravim :?: Jer MATRYX kod 20v i je po knjizi...
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: danko0013 - 05-09-2015, 12:45:15
jesu 16v i 20v oba opelova mjenjača,zaboravim :?: Jer MATRYX kod 20v i je po knjizi...
Sve opel

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Cro-Alfa - 05-09-2015, 18:53:29
onda ići na opelov forum vidit koje ide ulje  :fp:
čekaj ja sam mislio na 156,znam da na 159-kama je?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: danko0013 - 06-09-2015, 14:30:21
onda ići na opelov forum vidit koje ide ulje  :fp:
čekaj ja sam mislio na 156,znam da na 159-kama je?
2,4 mjet opel 1,9 su alfini

Ja mislio 159 pitaš

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Cro-Alfa - 06-09-2015, 14:50:32
 :ok:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 18-09-2015, 14:04:06
Za informaciju.
Na nekim listama za Cromu 1.9 jtd s ručnim mjenjačem piše da je sadržaj ulja u mjenjaču 1,9 L, a na jednoj sam našao da je 2,4 L.
Iz mjenjača je iscurilo oko 2,5 litara.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 18-09-2015, 20:02:33
Čemu služi onaj mjerni čep? Jel to neki minimum ili...?
Kod mene do ruba tog čepa stane nešto manje od dvije litre ali je u mjenjaču bilo 2,4, kao što piše u nekim uputama.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Argor - 18-09-2015, 20:04:58
Mjerni čep je maximum , kad tuda poteče ulje znači da ga ima dosta.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: maXonja - 18-09-2015, 20:16:18
Po toj logici bi onda u mjenjac islo 4,4l  :?:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Argor - 18-09-2015, 20:18:37
Kojoj logici, gledanja na mjerni čep  :?: 
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: maXonja - 18-09-2015, 20:21:06
Ah, ja krivo shvatio kolegu Surovog

Mislio sam da je on htio reci da je u mjenjacu bilo 2,4l i jos do ruba cepa bi islo 2l sto ispada sveukupno 4,4l  :hehe:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 18-09-2015, 20:22:05
Moj je 1.9 jtd.
Manualni.
Zašto/kako je auto prešao 88 tkm s 2,4 litre ako je maksimum nešto manje od 2 litre.
Kod jednog trgovca program izbaci brojku od 1,9, a kod drugog 2,4.
Gledao sam danas i za Cromu je pisalo 2,4 litre u manualni mjenjač. Toliko je unutra i bilo.
EDIT: Grebem ti talijane  :Crazy

EDIT2: Kolko piše za 159?
Našao sam ovo na jednom forumu: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-andamp-946-spider/368072-diy-changing-gear-oil.html
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: maXonja - 18-09-2015, 20:25:51
Kod mene u mojoj je bilo skoro 3l izaslo van kad sam mijenjao poluosovine

Autodata mislim kaze 2,2l da ide unutra

Nasipao sam 2,5l, neka sredina izmedju autodate i koliko je izaslo van
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 18-09-2015, 20:27:01
Meni logika govori da ako je auto prešao skoro 100 tkm s 2,4 litre, treba stavit 2,4 litre iako piše 1,9  :tooth:
Ionako na hrpi foruma piše da u taj mjenjaš treba ulit par dL više :)
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Argor - 18-09-2015, 20:27:27
Idu logikom , sigurno je sigurno , lupe unutra maximalno ulja , normalno i naplate  ::)  a sipaju ga odozgo i  ne provjeravaju na čep.   :wait:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 18-09-2015, 20:28:33
Kome da naplate kad je tak došlo iz tvornice?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Argor - 18-09-2015, 20:30:54
Misliš da nije mjenjano ili dolijevano :?:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 18-09-2015, 20:49:16
Kupio sam auto kad je imao 37 tkm.
Jel moguće da imam F40 getribu  :?:
To je Croma iz prvih mjeseci proizvodnje.
Čak i mapa liči na Opel, a ne na Fiat/Alfa.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: danko0013 - 18-09-2015, 23:17:20
Kupio sam auto kad je imao 37 tkm.
Jel moguće da imam F40 getribu  :?:
To je Croma iz prvih mjeseci proizvodnje.
Čak i mapa liči na Opel, a ne na Fiat/Alfa.

i F40 i M32 idu na 1,9 samo ovisi gdje koja  :da:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: SS - 19-09-2015, 08:47:47
Stavio u F40 Tutelu Matrix ( i promjenio i odzračio cilindar kuplunga u kabini) i stvar se popravila znatno.

Mislim da nije do cilindra bilo (makar je stari slinio) jer kad sam odzračio cijeli sistem i probao šaltati, bilo je poprilično isto.
Tek kada sam razvozio jedno 200 km na novom ulju je auto počeo daleko bolje šaltati.
Ne tvrdim da je 100% do cilindra, al razlika je itekako zamjetna...
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 19-09-2015, 10:22:28
Ubacujete li u brzinu i okrećete kotače kad ulijete većinu ulja u mjenjač?
To bi trebalo povući još ulja...al skoro pola litre  :?:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 19-09-2015, 11:41:03
Eto što mi je napisano na jednom forumu:

According to eLearn

MANUAL GEARBOX
Synthetic oil
TUTELA CAR MATRYX SAE 75W-85 - API GL-4
2.4 litres
2.08 kg
1.9 JTD 8V / 1.9 JTD 16V Manual Gearbox

NOTE! I'm led to believe that the only way to check oil level on this gearbox is to drain and refill because unlike older style Fiat gearboxes this GM box does not have a level inspection access plug. There is a plug on the gearbox (around the diff area if I remember correctly) but it is not for oil level testing/inspection.

Našao sam još jednu informaciju da nivo do gornjeg bočnog čepa na kojem svi mjere razinu nije dovoljan.
Neki taj mjenjač pune i s više od 2,5 litre  :?:

Ovo je za Corsu s tim mjenjačem:
http://workshop-manuals.com/vauxhall/corsa-d/k__clutch_and_transmission/manual_transmission_front_wheel_drive/transmission_oil/repair_instructions/transmission_fluid_level_check_%28m20/m32%29/
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: ivan149 - 19-09-2015, 12:19:52
Preporuka za ulje za q tronic a da nije tutela jer je ovdje nedobavljiva
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Argor - 19-09-2015, 19:12:01
Eto što mi je napisano na jednom forumu:

According to eLearn

MANUAL GEARBOX
Synthetic oil
TUTELA CAR MATRYX SAE 75W-85 - API GL-4
2.4 litres
2.08 kg
1.9 JTD 8V / 1.9 JTD 16V Manual Gearbox

NOTE! I'm led to believe that the only way to check oil level on this gearbox is to drain and refill because unlike older style Fiat gearboxes this GM box does not have a level inspection access plug. There is a plug on the gearbox (around the diff area if I remember correctly) but it is not for oil level testing/inspection.

Našao sam još jednu informaciju da nivo do gornjeg bočnog čepa na kojem svi mjere razinu nije dovoljan.
Neki taj mjenjač pune i s više od 2,5 litre  :?:

Ovo je za Corsu s tim mjenjačem:
http://workshop-manuals.com/vauxhall/corsa-d/k__clutch_and_transmission/manual_transmission_front_wheel_drive/transmission_oil/repair_instructions/transmission_fluid_level_check_%28m20/m32%29/
Ako ima mjerna šipka, provjeri na njoj da li je u granicama normale a onda vidi na kontrolnom čepu da li ulje teče van ili je samo do ruba.   :what:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 19-09-2015, 19:25:58
Izgleda da nema mjerne šipke.
Navodno ima neka al nije za to.
Probat ću nać negdje.
U Opele redom ide 2,4, odnosno 2,2 jer nešto ostane. Meni je iscurilo 2,4 iz vružeg mjenjača nakon 20-ak minuta.
Kopat ću još malo, al vjerojatno ću dodat tih pola litre.
Ako je do sad vozio s 2,5 valjda mu ne škodi. Izbio bi negdje ulje da je višak....valjda  :?:
Manjak će mu sigurno škodit.

Grebem ti Fiat  :Crazy
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Argor - 19-09-2015, 19:29:15
Na 156 je ispod posude servo ulja, uglavnom ruka mora ići do lakta duboko.  ::)


(http://i57.tinypic.com/1rrih1.jpg)
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 19-09-2015, 20:01:55
Na Cromi se za punjenje mora skidat crijevo zraka.
Kopat ću sutra :)
Hvala!
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: SS - 20-09-2015, 12:10:15
Na 156 je ispod posude servo ulja, uglavnom ruka mora ići do lakta duboko.  ::)


(http://i57.tinypic.com/1rrih1.jpg)

A na F40 je nema? Jel tak?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 26-09-2015, 11:33:40
KOliko više goriva bi trebao popit motor kad mu se stavi ulje veće viskoznosti?
Npr 100°C  sa 13 na 14,5  i 40°C sa 74 na 78?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 28-09-2015, 12:05:59
Meni ispada 0,3 L više s Castrol Syntrans Transaxle 75W-90.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: ozze - 30-09-2015, 00:29:23
E sad drugo pitanje

Šta je bilo da se reparirao mjenjač

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk
Izvini sto kasnim sa odgovorom, imao sam alfu 159 2006. i poslije udesa sa totalnom stetom na autu kupim drugu 2010. u auto kuci Kramar BiH 108 000 presla u odlicnom stanju 8V dizel eco sport discin. itd ali mjenjac je imao grozno zavijanje i vracao je rucicu prema leru u svim brzinama, pravi horor. Nerucim sa e-bay tri lezaja za bearing case do tocka koji se inace javljaju kao problem na M32 i to mi prizna u garanciju auto kuca koja mi je prodala auto. Kada sam otvorio mijenjac shock!!!!!! Lezajevi diff. slobodno mogu reci razvaljeni, ona tri ozloglasena u bearing case-u losi i to sva tri, dva velika lezaja u kucistu do motora na snopovima takodje losi....jbg uzmem mjenjac sa razbijene stare 159 sa slomljenim kucistem, skinem to kuciste i sa nove alfe namontiram novo kuciste sa tri nova lezaja SNR i sve to napakujem(stari mjenjac sa snopovima i diff. sa novim kucistem sa tri lezaja)spakujem na novi auto, i nije bilo lose to, a onda odem u Budimpestu i kupim svih osam lezajeva za M32 rastavim snopove sve to poredam sredim osteceno kuciste starog mjenjaca i sve to vratim u novi auto jer su novi snopovi imali drugi gear ratio(ova 2010 je eco pa su mijenjali prenose) i sve OK. Da bi poslije 3-4 tisuce kilometara skontao da sam propustio bitnu stvar a to podesavajuce podloske koje se stavljaju ispod kosuljica konusnih lezajeva moraju se ponovno kupovati ili praviti da bi snopovi bili pravilno nastelovani u konusnim lezajevima. E tu padne jos jedno skidanje mjenj. ponovno redanje i stelovanje podloskama i tek onda je to bilo dobro100%. Dobro sam zaglavio ali je vrijedilo truda.
P.S. da pojasnim sve sam to uradio da bi imao jos jedan mijenjac za prodati.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: ozze - 30-09-2015, 01:04:02
Da ne budem malo naporan evo jos nekoliko mojih amaterskih zapazanja za one koji se upuste u reparaciju M32.
Kad se sastavlja snop na kojoj je 3.4. brzina i rikverc, obavezno obratiti paznju na vanjski prsten sinhorona rikverca jer je jedini asimetrican(konusni zubi pema sinhronu a ravna strana prstena napolje prema distanceru)Ako ga okrenete naopako moguce je saltati rikverc probno dok je mjenjac napolju na stolu ali na autu to nece raditi. Svi konusni kljucevi koji zakljucavaju vanjske prstenove imaju razlicite kataloske brojeve po brzinama i moguce je da su razliciti i ne treba ih mijesati. Podloske za podesavanje kosuljica konusnih lezajeva bearing case-a su najvazniji dio reparacije, ako ih ne podesite pravilno moguce je da snopovi imaju luft u konusnim lezajevima, na primjer debljina originalnih koje sam ja skinuo sa originalnog kucista je bila 1,2 mm 1,00 mm i 0,90 mm sva tri razlicita( na net-u se prodaju 0,85 i 0,9 mm :?:) , pazljivo pratite koja je gdje bila podloska a moguce je i kad sastavite snopove da to vise nece odgovarati, takodje i novo kuciste trazi nove dimenzije podloski. I na kraju u deklu koje je do vozacevog tocka je jos jedan adjustment shim ili podesiva podloska debljine 1,4 mm koja treba da stegne dva konusna lezaja diff. e sad u nazivu ima adjustment pa ne bi bilo lose i nju pregledati da li odgovara ili treba deblja-tanja dimenzija.Eto nadam se da nisam previse naporan i opsiran
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Surovi - 30-09-2015, 09:05:08
 :ok:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Alfa166DA - 06-10-2015, 09:44:49
Na 156 je ispod posude servo ulja, uglavnom ruka mora ići do lakta duboko.  ::)


(http://i57.tinypic.com/1rrih1.jpg)

Sve 147  jtd imaju a 156 i 166 Jtd samo s Fiatovim mjenjacima imaju sipku za ulje u mjenjacu a s Opel mjenjacima nemaju i to su su 2,4 20v motori,, na njima je i nabrucici mjenjaca drugi polozaj za rikverc
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Cro-Alfa - 08-10-2015, 16:14:43
Sve 147  jtd imaju a 156 i 166 Jtd samo s Fiatovim mjenjacima imaju sipku za ulje u mjenjacu a s Opel mjenjacima nemaju i to su su 2,4 20v motori,, na njima je i nabrucici mjenjaca drugi polozaj za rikverc
točno :cofe2:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Antonio - 29-10-2015, 18:51:18
Za 156 1.9 JTD 5 brzina,

Tutela Technyx ili Matryx?

Po user manualu je Technyx 75w-80, dok je istovremeno po internetu taj Technyx 75w85: http://testfl.onion.it/commonfile/eng/pdf/1474_stec_ENG.pdf


Bolje ona uzeti Matryx?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Cro-Alfa - 29-10-2015, 19:01:42
Da  :da:
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: dariohabus - 18-11-2015, 18:42:57
Jedno pitanje ,alfa 147 1.9 jtd,85 kw,8v 2005,jel mogu stavit u getribu tutelu zc 75-80 koja je gl5 ,jer ne mogu naci technyx koji inace ide i koji je gl4?? Hvala
Naslov: Ulje mjenjača jtd
Autor: dariohabus - 18-11-2015, 21:12:43
Ima vec tema al nisam siguran iz procitanog pa da pitam,alfa 147 1.9 jtd,85 kw,8v 2005,jel mogu stavit u getribu tutelu zc 75-80 koja je gl5 ,jer ne mogu naci technyx koji inace ide i koji je gl4?? Hvala
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: kizo - 13-02-2016, 11:14:36
mjenjao bi ulje u mjenjaču pa me zanima iskustvo sa ovim GEAR PROTECT LIQUI MOLY aditiv za mjenjač
radi se o GT 1,9 JTD 2005 godina
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: alfa166tuner - 23-05-2016, 16:50:09
opet nemogu nać nigdje car matryx ulje za getribu, nedami se ić u autokomerc, di još ima, al na lageru da nemoram naručivat
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Role 156 - 23-05-2016, 18:39:48
opet nemogu nać nigdje car matryx ulje za getribu, nedami se ić u autokomerc, di još ima, al na lageru da nemoram naručivat
Tokic, a za Bertola neznam ima li na stanju
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: snooke8 - 23-05-2016, 19:07:38
Provjeri u CIAK. Oni imaju Tutela ulja.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: krk4n - 13-01-2017, 12:21:04
Ako neuspijem dovoljno brzo nabavit Tutelu matryx za M32 getribu, jer ima neko zamjensko ulje kod tokica i ekipe ili ste svi tocili samo tutelu?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: tool75 - 13-01-2017, 12:38:45
Ako neuspijem dovoljno brzo nabavit Tutelu matryx za M32 getribu, jer ima neko zamjensko ulje kod tokica i ekipe ili ste svi tocili samo tutelu?

Stavi odgovarajuću gradaciju koja ide. Ne treba biti tutela. Ja sam stavio Yacco 75W90 u TS-a. Za M32 staviti što bolje/skuplje ulje  :)
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: krk4n - 13-01-2017, 12:44:04
Stavi odgovarajuću gradaciju koja ide. Ne treba biti tutela. Ja sam stavio Yacco 75W90 u TS-a. Za M32 staviti što bolje/skuplje ulje  :)

75w-85 api gl4 sam iskopo samo tutelu. Dakle samo tutela :tooth
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: SS - 13-01-2017, 22:01:29
75w-85 api gl4 sam iskopo samo tutelu. Dakle samo tutela :tooth

ak bude 75w90 api gl4 isto mu nece bit nista, a tih ima sigurno.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Franco_Ri - 14-01-2017, 00:13:03
Ako neuspijem dovoljno brzo nabavit Tutelu matryx za M32 getribu, jer ima neko zamjensko ulje kod tokica i ekipe ili ste svi tocili samo tutelu?

Industrial sa foruma je imao tutelu na stanju kada je meni trebala  :ok:
Naslov: Ulje mjenjača 166 3.0
Autor: ivan156 - 10-03-2017, 13:57:57
Koje ulje i koliko ga ide u mjenjač 2.5/3.0v6 ?
Kad je auto leden u sve brzine ide ok ali nakon sat voznje kad se ugrije u 5,6 i rikverc ide jako tesko mjenjac ima.samo 95000km.
Može neki savjet hvala pozzzz :hello:
Naslov: Odg: Ulje mjenjača 166 3.0
Autor: Kalmageddon - 12-03-2017, 23:27:39
Koje ulje i koliko ga ide u mjenjač 2.5/3.0v6 ?
Kad je auto leden u sve brzine ide ok ali nakon sat voznje kad se ugrije u 5,6 i rikverc ide jako tesko mjenjac ima.samo 95000km.
Može neki savjet hvala pozzzz :hello:

Koji auto tocno? Ako se radi o Alfi 166, u 2.5 V6 ti ide Tutela Transmision ZC 75 Synt i to 1,6l , a u 3.0 V6  ti ide Tutela Transmision GI/E.
Naslov: Odg: Ulje mjenjača 166 3.0
Autor: draak - 13-03-2017, 00:07:06
Koji auto tocno? Ako se radi o Alfi 166, u 2.5 V6 ti ide Tutela Transmision ZC 75 Synt i to 1,6l , a u 3.0 V6  ti ide Tutela Transmision GI/E.
Radije reci gradaciju, nego bas samo ulje, ionako je svejedno koji proizvodjac
75W-80 za normalne temperature, a 75W-85 za nesto vece temperature/speru.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Kalmageddon - 13-03-2017, 08:00:29
75w-80 imas i da nije full sintetika, Total npr, a to ipak ne bi trebao sipati. Sipas ono sto Alfa preporucuje i miran si, ionako su cijene vise manje iste.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Mata16 - 08-08-2017, 22:26:53
Pozdrav ekipa, koje se ulje preporuca u slavnu Opelovu getribu u Alfi 159 jtd 110kw, koja gradacija mora ic u nju, sta se moze stavit osim Tutele jos?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Kalmageddon - 15-08-2017, 23:06:26
Po tvornici je preporuka TUTELA TRANSMISSION MATRYX, a ono ti je SAE 75W-85..Pa sada pogledaj ponudu ulja od drugih proizvođača sa istim viskozitetom i da je također full sintetika..Ali ne vidim zašto ne bi sipao Tutelu, ulje je dobro, ne mjenja se često i ne ide ga puno...
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Anthony27 - 12-12-2018, 15:15:04
Pozdrav gospodo! Nedavno sam kupio Giuliettu 1.4 MultiAir sa 170 ks iz 2010 godine koja je prešla 64000 km (bez TCT). Živim u Njemačkoj i ubrzo se spremam na put za HR (cca 1500 km). Sve su promjene obavljene u servisu, ali jedino nije mijenjano ulje u mjenjaču. Zanima me, da li bih trebao mijenjati ulje ili ne? Hvala!
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Argor - 12-12-2018, 15:43:10
Ako je km točna i ništa ne zapinje kod promjena brzina ,nema potrebe.

 Tapatalk

Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: noiser - 12-12-2018, 20:14:54
Pozdrav gospodo! Nedavno sam kupio Giuliettu 1.4 MultiAir sa 170 ks iz 2010 godine koja je prešla 64000 km (bez TCT). Živim u Njemačkoj i ubrzo se spremam na put za HR (cca 1500 km). Sve su promjene obavljene u servisu, ali jedino nije mijenjano ulje u mjenjaču. Zanima me, da li bih trebao mijenjati ulje ili ne? Hvala!
Kad je veliki servis,onda se prominu sve tekučine i miran si. Ja bi prominija na tvome mistu. Ne odma al u dogledno vrime.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: kolgate - 27-01-2019, 22:27:58
Ima ko za preporuku servis za izmjenju ulja sa ispiranjem na automatiku?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: danko0013 - 28-01-2019, 00:16:57
Ima ko za preporuku servis za izmjenju ulja sa ispiranjem na automatiku?
Navodno da u molydonu imaju pumpu izvuku dosčovno sve isperu i onda novo ulje filter i sta vec ide na kojem

Poslano sa mog Mate10 pro koristeći Tapatalk

Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: kolgate - 28-01-2019, 12:38:40
Navodno da u molydonu imaju pumpu izvuku dosčovno sve isperu i onda novo ulje filter i sta vec ide na kojem

Poslano sa mog Mate10 pro koristeći Tapatalk

Nemaju..oni rade po principu cijeđenja, navodno preko noći da što više izađe van.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: noiser - 28-01-2019, 13:34:24
Koliko košta ulje? Ispustiš staro ulje, uliješ novo, provozaš auto i prominiš ulje opet  :hap:
Tako se na brodu radi, al jb ga firma plaća ulje  :D
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: kolgate - 28-01-2019, 21:03:50
Koliko košta ulje? Ispustiš staro ulje, uliješ novo, provozaš auto i prominiš ulje opet  :hap:
Tako se na brodu radi, al jb ga firma plaća ulje  :D

1l ulja 280kn, ide cca 8l...s time da moraš automatski mjenjat cijeli karter jer je filter integriran, cijena 800kn.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: noiser - 28-01-2019, 22:34:36
Definitivno je lakše kad plaća firma  :D
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: danko0013 - 02-03-2019, 09:52:48
Koliko košta ulje? Ispustiš staro ulje, uliješ novo, provozaš auto i prominiš ulje opet  :hap:
Tako se na brodu radi, al jb ga firma plaća ulje  :D
Mene je kostalo ulje brtve međuploče i karter 1800kn ZF ulje i karter a brtve orginal bmw

Poslano sa mog Mate10 pro koristeći Tapatalk

Naslov: Ulje mjenjača GT
Autor: mote kariola - 01-04-2020, 23:47:50
Neznam da li ima tema već ali ...
Koja gradacija ulja za mjenjače ide u 1.9 16v 110kw gtejku i koja količina?
Ima li neka marka koju posebno preporučujete?
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Nikola_159_ST - 02-04-2020, 07:59:25
75W-85, 2 litre, Tutela Transmission Technyx
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: mote kariola - 02-04-2020, 10:45:52
Nema toga kod nas izgleda. Zel sam si 2l Total 75-80.
Naslov: Odg: Ulje u mjenjaču (getribi) općenito
Autor: Demavet - 02-04-2020, 13:14:14
Ja sam stavio Total 75w-80 u 147 jtdm, sve ok.