Among the new models to be revealed at next month’s Geneva Motor Show is a coupé from Maserati – the Pininfarina-styled Maserati GranTurismo. A 4.2-litre 400bhp engine will power this high-performance sportscar but Maserati is also placing considerable emphasis on driver and passenger comfort, with the promise of high quality interior detailing and enough room for four people. The intention is to create a muscular, engaging sportscar that can nevertheless be used every day.
With a weight distribution of 49% front and 51% rear, the GranTurismo comes with an automatic gearbox and adaptive control, which adjusts gearshifting according to driving style and conditions.
The new model name – Maserati GranTurismo – pays homage to Maserati’s tradition of the Gran Turismo concept, dating back to 1947. That was the year when the Trident gave in to customer demand and unveiled the first ever Maserati road car – at the Geneva Motor Show. This first Gran Turismo, the A6, was designed by the great Pinin Farina and only 58 units were produced. The car was known for its advanced technology and avant-garde styling.
The new Maserati GranTurismo represents a further step towards the completion of the Trident product range, following the worldwide launch of the Quattroporte Automatic at the 2007 North American International Auto Show in Detroit.
Novi Maserati GranTurismo bit će predstavljen u Ženevi, no talijanski proizvođač unaprijed je objavio službene fotografije i osnovne tehničke podatke oku ugodnog 2+2 kupea. Iako dizajn novog Maseratijevog ljepotana potpisuje Pininfarina, za njegov izgled zaslužan je Jason Castriota, danas glavni kreativac talijanske dizajnerske kuće. Mladi američki stručnjak dosad je osmislio nekoliko upečatljivih automobila (Maserati Birdcage 75th, Ferrari 599 GTB Fiorano, Ferrari P4/5), a najnoviji Gran Turismo još je jedan ljepotan iz njegove mašte. Prve službene fotografije atraktivnog GT-a dokazuju da je Castriota pazio na svaki detalj. Dovoljno je baciti oko na blistave aluminijske naplatke u koje je maestralno "ugradio" zaštitni znak marke - čuveni trozubac. Doduše, u vanjskom izgledu mogu se pronaći sličnosti s nekim drugim automobilima - bočna linija podsjeća na Mazdu RX-8, dok prednji kraj "vuče" na Hondu S2000. Bez obzira na to, mora se priznati da novi Maserati djeluje vrlo skladno. Sukladno očekivanjima, pod haubom će se naći V8 motor. Riječ je o 4.2-litarskoj jedinici, razvijenoj na osnovi Ferrarijevog agregata koji se ugrađuje u nedavno osvježeni Quattroporte. Motor je za ovu priliku dodatno pojačan, pa ukupno razvija 405 KS. U paketu dolazi i novi ZF automatski mjenjač, koji se prilagođava uvjetima na cesti i vozačevom stilu vožnje, te ovisno o tome prebacuje stupanj prijenosa. Masa je raspoređena u gotovo idealnom omjeru (49/51), pa ne treba sumnjati da će ovaj automobil imati besprijekorna vozna svojstva. Novi GranTurismo bit će predstavljen na ovogodišnjem ženevskom salonu, otprilike šest desetljeća nakon predstavljanja prvog Maseratijevog GT modela, koji je daleke 1947. dizajnirao legendarni Battista "Pinin" Farina.
pozdrav :mah: bio sam nedavno u AC-u pa sam malo poslikao TOTALNA PREVREZIJA :ling: :ling: :ling: 400ks ispod haube :craz (http://i37.tinypic.com/103etz4.jpg) cijena oko 200.000 eura (http://i34.tinypic.com/6r3g2a.jpg) (http://i35.tinypic.com/15yxbtc.jpg) (http://i38.tinypic.com/2lkxuu9.jpg)na mjestu mjenjeca je samo neki kotacic a o crvenoj (kozi) unutrasnjosti bi se dalo komentirat
kaj je nabolje neki ga lik ga je kupio i :drive: se po kvartu, uzivo je stvarno :happ: :happ: :happ: a zvuk ne mozes opisati rijecima :care :care :care :mahm
to mi je najpozeljniji auto danasnjice. naprosto sam se u taj auto zaljubio cim sam ga ugledao. :love: :love: pogotovo nakon izlaska GTS modela :love: :love:
Ma i "normalni" je pila :hap: A kad se sjetim koliko krkana daje hrpetinu love na bezlične BMWe, a mogu za te novce Maseratija slabo mi dođe :metak
Eh...ajde nasem prosjecnom krkanu objasni da E klasa mercedes i BMW 5, nisu najbolji automobili na svijetu...samo ce te blijedo pogledati. Uostalom, italijanski automobili su napravljeni za "nice people", to ne treba zaboraviti...
The two-times Formula 1 World Champion Fernando Alonso and winner of the first 2010 F1 race in Bahrain has received its personal Maserati GranCabrio, his second Italian sports car in just a few weeks.
The Spanish driver has chosen for a combination between a darker shade for the exterior and a two-tone upholstery for the interior. He choose Grigio Granito (granite grey) for the body, while the interior features a combination of Pearl Beige and Bordeaux leather, matching a soft top in the same Bordeaux shade.
The GranCabrio uses a 4.7 liter V8 delivering 440hp, coupled with a six-speed ZF automatic transmission, it delivers real driving pleasure and top performance in its class. The GranCabrio is the first four-seater convertible in the history of Maserati. The roof of the GranCabrio is strictly canvas. Available in six colours, it folds up in only 20 seconds and 28 seconds including the movement of the four independent windows.
The Maserati GranCabrio is now on sale throughout Europe, via the Maserati dealer network. The first right hand drive examples will reach the UK showrooms in April at a price of £ 95,510.
Upotpunjuje ponudu tri različite vrste modela Maseratija: Quattroporte, GranTurismo, GranCabrio
Maserati GranCabrio, prvi kabriolet s četiri sjedala u povijesti Maseratija, upotpunjuje ponudu tri različite vrste modela Maseratija: Quattroporte, GranTurismo, GranCabrio.
Dizajn automobila potpisuje Pininfarina, a posebnost automobila je platneni krov dostupan u šest različitih boja. Inače, cijeli krovni sustav teži samo 65 kg, a krov se zatvara za 28 sekundi. Spomenimo još i izdašni međuosovinski razmak od 2.942 mm, jedan od većih u segmentu, kao i visoku torzijsku krutost vozila.
Tu je i Skyhook sustav neprekidne kontrole podvozja, na koji su se nadovezali elektronski sustavi poput HBA (Hydraulic Brake Assist) i MSP (Maserati Stability Programme). Pokreće ga 4,7 V8 snage 323 kW (440 KS), koji je usuglašen s adaptivnim šeststupanjskim mjenjačem nastalim u suradnji sa ZF-om. S njim bi ovaj kabriolet trebao ubrzavati do 100 km/h za oko 5,5 sekundi i dostizati najveću brzinu od 290 km/h.
Od travnja je u ponudi na hrvatskom tržištu, a cijena ovog prestižnog modela starta od 205. 400 eura (1. 503. 528 HRK)
Maserati GranTurismo dorađen u tjuning kući Manosory privlači pozornost kombinacijom boja (posebno u interijeru), mada dio paketa podrazumijeva i uobičajene stvari kao što su aerodinamički kit i pojačani motor.
Mansory aero body kit sadrži novi prednji spojler, pragove, zadnji difuzor i spojler na poklopcu prtljažnika, a tu su i prednji gril od ugljičnih vlakana, niže ogibljenje (za 30 mm), novi sportski ispušni sustav i komplet novihfelgi od 20 i 21 inča (Gume 255/30 R 20 naprijed i 305/30 R 21 iza).
Unutrašnjost (u crveno-crnoj kombinaciji) je presvučena najkvalitetnijom kožom, a dio paketa čine i ergonomski oblikovan sportski volan i aluminijske pedale.
Na samom početku podsjetit ćemo vas da Maserati GranTurismo, ovaj elegantan Coupe, pokreće V8 agregat koji isporučuje 405 KS i 460 Nm okretnog momenta.
Wheelsandmore se poigrao motorom te podigao izlaznu snagu na 447 KS i 500 Nm okretnog momenta. Ovo povećanje je kombinacija ECU upgrade-a te stavljanja novog sportskog ispušnog sustava od nehrđajućeg čelika.
Za bolje držanje ceste Wheelsandmore je pripremio set novih laganih 6Sporz felgi sa 20 colnim Dunlop Sportmaxx GT gumama (265/30/20 naprijed i 325/30/20 straga) te modificiran KW ovjes.
(http://img541.imageshack.us/img541/7375/autoinfo201102211744070.jpg) (http://img541.imageshack.us/i/autoinfo201102211744070.jpg/) Nakon predivnog GranCabria kojeg je Maserati prestavio na Frankturt Motor Showu 2009. godine, u Ženevu stiže novi GT kabriolet sa poboljšanim performansama - Maserati GranCabrio Sport.
Novi Maserati GranCabrio Sport pokreće 4.7-litreni V6 agregat u kombinaciji s ZF šest-stupanjskim automatskim mjenjačem. Atmosferski V8 razvija 450 KS i 510 Nm okretnog momenta što je dovoljno za postizanje 285 km/h. Zahvaljujući boljom aerodinamikom i manjim koeficijentom trenja, ovaj model troši čak 6% manje goriva u odnosu na standardni GranCabrio.
Spomenuti 6-stupanjski mjenjač opremljen je vrlo brzim MC Auto Shift softverom razvijenim za GranCabrio Sport. Ovim sustavom promjena brzina odvija se brže i efikasnije u odnosu na modele bez ovog softvera.
Vizualno, Maserati GranCabrio Sport karakterizira izraženiji dinamički izgled. Sprijeda se može vidjeti "nos" s crnom rešetkom i crvenim detaljima. Ovaj model također debitira sa novom bojom karoserije: Rosso Trionfale - inspiriranom crvenim talijanskim nacionalnim bojama koje su koristili Maseratiji u utrkama davnih 50-ih godina. 1957. godine Juan Manuel Fangio osvojio je svoj peti naslov svjetskog prvaka F1 za upravljačem crvenog Maseratija 250F.
Jedna od poslednjih glasina koja stiže iz Amerike kaže da u Fiatu navodno razmišljaju da u Maserati GranTurismo ugrade Chryslerov V6 Pentastar motor.
Naime, ako se ove nezvanične informacije pokažu točnima, u budućnosti bi ispod haube umesto talijanskog V8 mogla da se nađe 3,0 litarska twin turbo verzija Chryslerovog V6 motora.
Na samu Novu godinu, sreo crnog maserati granturisma, (Ri ili Zg tablica), na pumpi poviše Dramlja..
Lik taman natočio, platio, sjeo u auto i upalio.. jaaoooo kako je to brutalno zvučalo! No najbolji dio uslijedio je kad je rastegnuo par brzina prema Kraljevici.. Savršeno! Otprilike ovako nešto, iako je u filmiću S Maserati GranTurismo S Start Up and HUGE Acceleration! MUST WATCH (http://www.youtube.com/watch?v=4ploevaGlpM&feature=relmfu#)
Na samu Novu godinu, sreo crnog maserati granturisma, (Ri ili Zg tablica), na pumpi poviše Dramlja..
Lik taman natočio, platio, sjeo u auto i upalio.. jaaoooo kako je to brutalno zvučalo! No najbolji dio uslijedio je kad je rastegnuo par brzina prema Kraljevici.. Savršeno! Otprilike ovako nešto, iako je u filmiću S Maserati GranTurismo S Start Up and HUGE Acceleration! MUST WATCH (http://www.youtube.com/watch?v=4ploevaGlpM&feature=relmfu#)
Granturismo je malo prigušen. Granturismo S je u originalu ima odličan zvuk, ali režanje kada se pritisne Sport gumb je fenomenalno.
One off Maserati GranCabrio "MC Stradale" in Antwerp: LOUD revs, accelerations and drifts ! 1080p HD (http://www.youtube.com/watch?v=Ug4vZSZbU94&feature=player_embedded#ws)
e baš sam danas jednog takvog vidio na cvjetnom kako ulazi u podzemnu garažu , da je moj nebi izlazio iz njega i na pumpama bi prodavaće zvao da mi natenkaju i odma naplate :party
Hrvatski auto festival i prije nego što je počeo, polučio je odlične prodajne rezultate za auto zastupnike. Naime, najavljene hrvatske premijere Maserati GranCabria neće biti na HAF-u, jer je odmah nakon objave u medijima prodan kupcu koji je želio ostati anoniman.
Međutim, da posjetitelji Hrvatskog auto festivala ne bi bili zakinuti za hrvatsku premijeru Maseratija, zastupnik Autocommerce se pobrinuo da dopremi drugi model Maseratija - GranTurismo S, još jačeg i još atraktivnijeg!
Organizatori se nadaju da i njega neće prodati do početka Hrvatskog auto festivala koji počinje u subotu, 1. rujna na zagrebačkom Jarunu.
Hrvatski auto festival i prije nego što je počeo, polučio je odlične prodajne rezultate za auto zastupnike. Naime, najavljene hrvatske premijere Maserati GranCabria neće biti na HAF-u, jer je odmah nakon objave u medijima prodan kupcu koji je želio ostati anoniman.
Međutim, da posjetitelji Hrvatskog auto festivala ne bi bili zakinuti za hrvatsku premijeru Maseratija, zastupnik Autocommerce se pobrinuo da dopremi drugi model Maseratija - GranTurismo S, još jačeg i još atraktivnijeg!
Organizatori se nadaju da i njega neće prodati do početka Hrvatskog auto festivala koji počinje u subotu, 1. rujna na zagrebačkom Jarunu.
Sta znate mozda sam i ja taj kupac, kad se jednom pojavim na meetu s njim :hap: :craz :craz :craz
Vidio ga ispred hotela Antunović u petak... :ling: MC stradale...sa obojanim znakićima u crveno... jedino kaj mi se ne sviđa..što su obojane i one mrežice na blatobranu u crveno...
Retrovizori u karbonu... zvuk bolestan.. (išao je kasnije na pumpu iza...točio je valjda 15min)...i onda gas prema gradu..
Vidio ga ispred hotela Antunović u petak... :ling: MC stradale...sa obojanim znakićima u crveno... jedino kaj mi se ne sviđa..što su obojane i one mrežice na blatobranu u crveno...
Retrovizori u karbonu... zvuk bolestan.. (išao je kasnije na pumpu iza...točio je valjda 15min)...i onda gas prema gradu..
ooo znaju sponzoruše o kojem autu se radi,neke čak znaju koji paket opreme neki auto ima....kad joj se pokušaš prišuljat sa S-lineom a ne-ne....to nije s4 to je a4 :craz
ooo znaju sponzoruše o kojem autu se radi,neke čak znaju koji paket opreme neki auto ima....kad joj se pokušaš prišuljat sa S-lineom a ne-ne....to nije s4 to je a4 :craz
Jučer je Sergio na druženju sa onih 150 Alfinih Instagram fanova nešto rekao.
Krajem 2018. ili početkom 2019. u Mirafioriu počima proizvodnja novog Maserati modela kodnog imena M162. Riječ je o sljedećoj generaciji Gran Turisma. Vanjske dimenzije će vjerojatno biti jako slične samo ovaj put će biti prava 4 sjedala, a ne 2+2 kao do sada.
GranTurismo i GranCabrio će biti malo ušminkani za MY2018. To bi mu mogao biti i zadnji MY, eventualno MY2019. Naime rade na novoj arhitekturi za GranTurismo i GranCabrio, neki to nazvaše platformom. U grubo osnova Ghibli i srodni modeli. Noviji materijali, manja masa, daleko veća čvrstoća. Koristit će dosta toga što su naučili kod platforme Giorgio. Prednji ovjes bi trebao biti kao na Giorgiu. Znači dvostruka ramena sa virtualnom osi. I Alfieri bi mogao biti na toj osnovi. Kod njega će debitirati V6 90° za Maserati. Ali ovo arhitektura vs. platforma je zgodno. Kod službenih FCA dokumenata je skup srodnih arhitektura u biti platforma, modularna platforma. Naravno zna biti i drugačije. To malo stvara konfuziju. Neki će tvrditi da je nova platforma.
Trag kotača je širi u usporedbi sa Giuliom. Također ako se obrati pozornost na prednji dio može se vidjeti da je udaljenost prednje osovine od kabine veća nego kod Giulie. Sa ovim je motor više pomaknut natrag i sami raspored mase bi trebao biti pomaknut više straga s obzirom na Giuliju.
A sam izgled mule. Pa to je mula. Mula za Giuliju je bio Frankenstein Ghibli. Mula za Stelvio je bio Frankenstein 500L.