Alfisti.hr 
		Alfa Romeo općenito => Tehnika i mehanika => Autor teme: Tbird - 14-06-2010, 15:39:02
		
			
			- 
				Gdje ima najjeftinije i po koliko se cca prodaju ti vijci, jedan po felgi ide... Felge su original alu 15''.
 Možda najbolje u vulkanizeru  :?:
- 
				Imaš ih u Molydonu. AEZ 181,00 kn
 
 http://www.molydon.hr/?mol=felge&mid=10&page=9&velicina=&broj=&go=true (http://www.molydon.hr/?mol=felge&mid=10&page=9&velicina=&broj=&go=true)
 
 
- 
				nazovi vulkal  :ok:
			
- 
				AEZ 181,00 kn
 
 
 Jel to cijena po komadu ili pakovanje za sve četiri felge? Ako je komad onda je god damn skupo, više mi se isplati da mi ih ukradu  :craz
- 
				ma komplet  :)
			
- 
				ma komplet  :)
 
 
 A komplet kažeš ha?! Onda Ok :hap:
 Da li pašu vijci sa čeličane na alu original, ako ne koju dimenziju treba uzeti za 145/146 oriđiđi alu?
- 
				Meni bi trebali sigurnosni konverter vijci. Stavio sam felge 5x100 umjesto 5x98 tako da mi obični vijci ne igraju. Zna li neto gdje imau konverter vijci sigurnosni?
			
- 
				meni su te vide totalna glupost.
 
 sa dobrim cijevastim i cekicem odmolat ces ga sigurno a samo riskiras da ti proklizi kad najmanje budes zelio
- 
				meni su te vide totalna glupost.
 
 sa dobrim cijevastim i cekicem odmolat ces ga sigurno a samo riskiras da ti proklizi kad najmanje budes zelio
 
 
 Dobro, nije sad bitno kojim lopovskim metodama se ti vijci mogu razvaliti, nego mene zanima da li ih ima igdje za nabaviti, tj. da li se proizvode takvi konverter vijci?
- 
				Dobro, nije sad bitno kojim lopovskim metodama se ti vijci mogu razvaliti, nego mene zanima da li ih ima igdje za nabaviti, tj. da li se proizvode takvi konverter vijci?
 
 
 ma nije stvar u lopovskim metodama, nego sam cuo price dvojice korisnika kojima se guma probusila pa nisu mogli odmolati tu vidu pa su tu metodu morali primjeniti, naravno u servisu..
 
 poslat cu ti na pp brojeve koje imam tu u rijeci pa vidi sa njima
 
 
- 
				ma nije stvar u lopovskim metodama, nego sam cuo price dvojice korisnika kojima se guma probusila pa nisu mogli odmolati tu vidu pa su tu metodu morali primjeniti, naravno u servisu..
 
 poslat cu ti na pp brojeve koje imam tu u rijeci pa vidi sa njima
 
 
 Ja sam svakako računao staviti neke kvalitetne, ne bi stavio one kvazi koje se lako odlome.
- 
				Stavi 4 sa pomicnim konusom i jedan sigurnosni. Al moras paziti kod stezanja prvo zavrnes sve konusne tek onda ovaj sugurnosni i nemas beda. 
			
- 
				Stara tema, al svjeze iskustvo. 
 
 Dakle, moja preporuka je da ih ne stavljate. To su mi i u servisu, a i u vulkanizera rekli poslije, njihova preporuka.
 
 Meni je na jednom kolu provrtio kljuc, medjutim posto je malo ostetilo i glavu vijka, u servisu mi nisu mogli odvidat ni svojim kljucem (imaju set svih kljuceva)....
 
 Na kraju otisao u vulkanizera, trebalo je varenjem rijesiti.
 
 Ovo pisem i zbog eventualnog upita di sam rijesio, bitno za “regiju jug” - Auto Antonio, rijesili su mi bez da se uopce i “crtica” na felgi pojavila i slicno, jer jasno vam je da na alu felgi variti u rupi di je vijak nije bas zahvalno...
 
 
 Sent from my iPhone using Tapatalk
- 
				I moji su dosta istroseni i strah me da se to i meni dogodi. Sad kad idu zimske gore sve ce otic u smece. 
			
- 
				Stara tema, al svjeze iskustvo. 
 
 
 
 Dakle, moja preporuka je da ih ne stavljate. To su mi i u servisu, a i u vulkanizera rekli poslije, njihova preporuka.
 
 Meni je na jednom kolu provrtio kljuc, medjutim posto je malo ostetilo i glavu vijka, u servisu mi nisu mogli odvidat ni svojim kljucem (imaju set svih kljuceva)....
 
 Na kraju otisao u vulkanizera, trebalo je varenjem rijesiti.
 
 Ovo pisem i zbog eventualnog upita di sam rijesio, bitno za “regiju jug” - Auto Antonio, rijesili su mi bez da se uopce i “crtica” na felgi pojavila i slicno, jer jasno vam je da na alu felgi variti u rupi di je vijak nije bas zahvalno...
 
 
 Sent from my iPhone using Tapatalk
 
 
 
 Zanima me koliko star vam je bio taj set sigurnosnih vijaka i koje kvalitete je bio.
 
 Baš sam nedavno stavio novi original set Alfin/Mopar i naravno pratit ću stanje pri svakoj promjeni zima/ljeto
- 
				Moj set 3-4g.
			
- 
				
 Zanima me koliko star vam je bio taj set sigurnosnih vijaka i koje kvalitete je bio.
 
 Baš sam nedavno stavio novi original set Alfin/Mopar i naravno pratit ću stanje pri svakoj promjeni zima/ljeto
 
 
 Bio je OEM, 3g star....
- 
				Kilo ključ i nema problema, zna se na kolko se steže.Obično na 11-12kg.
			
- 
				Kilo ključ i nema problema, zna se na kolko se steže.Obično na 11-12kg.
 
 Kakve veze to ima sad?
 
 
 Sent from my iPhone using Tapatalk
- 
				Kakve veze to ima sad?
 
 Sent from my iPhone using Tapatalk
 
 
 Mislim da kolega aludira na to da "trpe" preveliku silu ako se ne steze na propisanu jacinu pa da se tako "izglodaju" jer razlika je obicna glava vijka i ovi sigurnosni sto imaju unutarnje plitke "utore" preko kojih sila ide
 
 Nemora biti da je tocno, ali ovako laicki ima smisla
- 
				Mislim da kolega aludira na to da "trpe" preveliku silu ako se ne steze na propisanu jacinu pa da se tako "izglodaju" jer razlika je obicna glava vijka i ovi sigurnosni sto imaju unutarnje plitke "utore" preko kojih sila ide
 
 Nemora biti da je tocno, ali ovako laicki ima smisla
 
 Pa tocno to, meni brat od zene sa 130kg stao na kljuc i zategnuo. Upravo se ovo dogodilo sta si reko. A i sam vulkanizer ih stisce ko mutav, ne kuzim zasto al ajde. Dobro kuzim moga kunjada jer mu je ispao kotac sa golfa 3 u voznji i od tad stane na kljuc, al vulkanizer..
- 
				Mislim da kolega aludira na to da "trpe" preveliku silu ako se ne steze na propisanu jacinu pa da se tako "izglodaju" jer razlika je obicna glava vijka i ovi sigurnosni sto imaju unutarnje plitke "utore" preko kojih sila ide
 
 Nemora biti da je tocno, ali ovako laicki ima smisla
 
 
 Ima smisla, ali je tu dodatni faktor, upravo ovo sto si napisao, plitki utori. Stezao ti malom ili velikom silom, oni se glodaju, i u konacnici sasvim propisnim stezanjem tj otpustanjem, proklizat ce.... Rekli su mi i u servisu da oni vec X-ti set narucuju, posto moraju imati set za sve te vijke jer cesto ljudi zagube ili zaborave donijeti ne servis taj kljuc za odvidavanje.
 
 U svakom slucaju, kolega je na to mislio, ali isto tako mora znati da nije bas da smo neuki i ne koristimo moment kljuc... Ja sam u konkretnom slucaju stezao na 140Nm kako je i propisano, i eto desilo se.
- 
				Ma jasna stvar da, vjerojatno je mislio na one seme gdje se skace po kljucu dok se zateze, i vecina vulkanizera preteze to nepotrebno, no eto izgleda da je ipak vise stvar u tehnickoj izvedbi samih vijaka posto kazes da su stezani propisno i da nisi jedini kojem se dogodilo :ok: 
			
- 
				Ma jasna stvar da, vjerojatno je mislio na one seme gdje se skace po kljucu dok se zateze, i vecina vulkanizera preteze to nepotrebno, no eto izgleda da je ipak vise stvar u tehnickoj izvedbi samih vijaka posto kazes da su stezani propisno i da nisi jedini kojem se dogodilo :ok:
 
 Da, ima svakakvih vulkanizera. Npr kad odvijaju/stezu pistoljem full speed.... Haha... nazalost, ima ih ...
 A sto se tice moment kljuca i stezanja po ps-u, izgleda da je takvima to visa matematika...
 
 
 Sent from my iPhone using Tapatalk